ویروس کرونا 400 میلیون دلار به گردشگری روسیه ضرر وارد می کند

ویروس کرونا 400 میلیون دلار به گردشگری روسیه ضرر وارد می کند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1399

ویروس کرونا 400 میلیون دلار به گردشگری روسیه ضرر وارد می کند

رئیس اتحادیه گردشگران روسیه گفت 27 میلیارد روبل (406 میلیون دلار) در اثر ویروس کرونا به صنعت گردشگری روسیه ضرر وارد شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اپراتورهای تور در روسیه درباره "وضعیتی بی سابقه" هشدار می دهند که می تواند صنعت را در آستانه فروپاشی قرار دهد. رئیس اتحادیه گردشگران روسیه گفت 27 میلیارد روبل (406 میلیون دلار) در اثر ویروس کرونا به صنعت گردشگری روسیه ضرر وارد شده است. شیوع coronavirus باعث شده است تا صنعت گردشگری جهانی دچار ویرانی شود زیرا شرکت ها سفرها، پروازها و حمل و نقل هوایی را محدود می کنند، رویدادهای مهم به تعویق می افتد و مسافران نیز بجای سفر تصمیم می گیرند در خانه بمانند یا سفر خود را به تأخیر بیاندازند.

گردشگری روسیه

محدودیت سفر از روسیه به کشورهای دیگر و برعکس

روسیه پروازهای به چین، ایران و کره جنوبی را محدود کرده است و از مسافرت به آن کشورها و همچنین ایتالیا که مقصد محبوب گردشگران روسی می باشد را ممنوع کرده است. مایا لومیز در یک کنفرانس خبری در مسکو گفت: در هفته گذشته، تعداد رزرو تور روسیه نسبت به هفته قبل از 20٪ به 25٪ کاهش یافته است و برخی آژانس ها به هیچ وجه فروش ندارند. وی گفت: "اوضاع بی سابقه است و خواستار اقدامات بی سابقه ای برای حمایت است و این صنعت با کاهش تقاضا دست و پنجه نرم می کند. اپراتورهای تور باید هزینه سفرهای لغو شده به کشورهایی مانند ایتالیا را بازپرداخت کنند. لومیدزه گفت این یک ضربه شدید است و من در حال حاضر نمی توانم پیش بینی کنم که چه تعداد شرکت ورشکسته می شوند، اما کاملاً همه از این موضوع رنج می برند. روسیه به طور موقت ورود مسافران از چین و ایران را به این کشور ممنوع کرده و محدودیت های سختی را برای کسانی که می خواهند به کره جنوبی سفر کنند، اعمال کرده است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt