اقدامات دبی جهت ارتقاء گردشگری پزشکی

اقدامات دبی جهت ارتقاء گردشگری پزشکی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 آذر ، 1398

اقدامات دبی جهت ارتقاء گردشگری پزشکی

دکتر محمد سلیم آل علما، معاون وزیر بهداشت دبی، در سفر اخیر خود به بیمارستان فجیره و مرکز دندانپزشکی آن گفت: بیمارستان فجیره در تلاش برای آماده سازی و دریافت اعتبار بخش بین المللی است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دکتر محمد سلیم آل علما، معاون وزیر بهداشت، درمان و پیشگیری (وزارت بهداشت)، در سفر اخیر خود به بیمارستان فجیره و مرکز دندانپزشکی آن گفت: بیمارستان فجیره در تلاش برای آماده سازی و دریافت اعتبار بخش بین المللی است.
آل علما با دکتر یوسف محمد آل سرکال، معاون رئیس بیمارستان همراه بود و در آنجا وی دستور داد که به موجب دستورالعمل های دولت، کادر پزشکی و پرستاری و همچنین تجهیزات پزشکی را ارتقا بخشد. تأسیسات بهداشتی تا سال 2021 دارای اعتبار بین المللی خواهند بود و مطابق با بالاترین استانداردها و پروتکل ها موجب ارتقاء موقعیت امارات متحده عربی به عنوان قطب منحصر به فرد برای نوآوری و ارتقاء گردشگری پزشکی دبی باشد.

محمد سلیم آل علما، معاون وزیر بهداشت، درمان و پیشگیری (وزارت بهداشت) دبی و دکتر یوسف محمد آل سرکال، معاون رئیس بیمارستان فجیره در حال سرکشی به بخش های مختلف بیمارستان فجیره

آل علما گفت، ویزیت های میدانی بهترین و مؤثرترین کانال ارتباطی با بیماران می باشد و کمک می کند به پیشنهادات آنها گوش فرا دهیم و آنها را در روند توسعه مراکز درمانی درگیر کنیم. از این طریق می دانیم که در کدام زمینه ها برای ارائه خدمات عالی و با کیفیت برای گردشگران پزشکی تور دبی، به پیشرفت نیاز داریم.
در جریان این بازدید، معاون وزیر بهداشت با تعدادی از بیماران ملاقات داشت و به صحبت های آنها گوش فرا داد. وی همچنین با کارمندان بیمارستان جلسه ای برگزار کرد که در طی آن، برنامه های آینده در حوزه بهداشت و سازوکارهای درست بیمارستان اطلاع رسانی شد.
آل علماء از کادر و مدیریت بیمارستان خواست تا تلاش های بیشتری انجام دهند و راهکارهای ابتکاری ای را فراهم آورند که بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و نیاز بیماران را برآورده سازند و همچنین از خدمات هوشمند استفاده کنند و بهترین شیوه ها و تجربیات بین المللی را به خود جلب کرده و محیطی برای جذب نوآوری فراهم کنند.

بهترین گشت و گذار را در دبی تجربه کنید

آل علما همچنین در مورد آخرین به روزرسانی داروخانه روباتیک و سیستم توزیع داروها مبتنی بر نوآوری های جدید توضیح داد. این امر به کاهش زمان انتظار بیمار، ایجاد مدیریت کارآمدتر و در عین حال کاهش خطاهای پزشکی با استفاده از بارکد و نگه داشتن دارو در بهترین شرایط کمک می کند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیمارستان فجیره در حال اتخاذ جدیدترین فناوری ها در حوزه پزشکی از جمله فناوری هوش مصنوعی است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان نقش مهمی در پروژه M-Gene، ابزاری هوشمند که با استفاده از برنامه تلفن هوشمند بدون نیاز به انجام آزمایش خون یا هرگونه تحلیل تخصصی دیگر، خواهد داشت.
علاوه بر این، بیمارستان فجیره یک پروژه خدمات سکته مغزی که یکی از توسعه یافته ترین پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی در بیمارستان های وزارت بهداشت می باشد را ارائه می دهد. این یک واحد الکترونیکی برای مراقبت از بیماران سکته مغزی است و خدمات درمانی استانداردی را ارائه می کند.

پرسنل بیمارستان الفجیره دبی

از طرفی دکتر یوسف محمد آل سركال با اشاره به گسترش بخش حوادث و فوریت های پزشکی، خاطرنشان كرد: گسترش بخش حوادث و فوریت های پزشکی در بیمارستان بهترین خدمات را برای بیماران در این زمینه ها انجام می دهد.
همچنین آل علماء، به همراه دکتر آل سرکال، به مرکز دندانپزشکی فجیره رفتند و در مورد برنامه عملیاتی این مرکز اطلاع دادند و با کارمندان نیز ملاقات کردند.
در پایان بازدید، العلماء از تلاش های انجام شده توسط کارمندان اداری و پزشکی قدردانی کرد و از آنها خواست تا مطابق با استانداردهای مصوب بهترین خدمات را ارائه دهند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt