رشد گردشگران ارمنستان و سهولت سفر چینی ها به این کشور

رشد گردشگران ارمنستان و سهولت سفر چینی ها به این کشور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 آبان ، 1398

رشد گردشگران ارمنستان و سهولت سفر چینی ها به این کشور

تیگران خاچاتریان وزیر اقتصاد ارمنستان، در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: تعداد گردشگرانی که در نیمه اول سال 2019 به ارمنستان سفر کرده اند، نزدیک به 12.3 درصد افزایش داشته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تیگران خاچاتریان وزیر اقتصاد ارمنستان، در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: تعداد گردشگرانی که در نیمه اول سال 2019 به ارمنستان سفر کرده اند، نزدیک به 12.3 درصد افزایش داشته است. وی گفت که فعالیتهای بازاریابی را برای ارتقاء صنعت گردشگری ارمنستان آغاز کرده اند و در نتیجه این اقدامات تعدادی از روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان خارجی به ارمنستان آمده اند.
تیگران خاچاتریان همچنین افزود: تعداد گردشگرانی که به ارمنستان سفر کرده اند، 770،000 نفر می باشد که نسبت به سال گذشته 12.3٪ افزایش داشته است.
خاچاتریان گفت: 17 گزارشگر انجمن روزنامه نگاران سوئیس برای بازدید های مقدماتی و انجام اقدامات اولیه به ارمنستان وارد شدند و در نتیجه بیش از 30 مقاله در مورد این کشور و همچنین جاذبه های گردشگری ارمنستان منتشر شده است.

کاسکاد، هزار پله ارمنستان

سفر چینی ها به ارمنستان آسان شد

رشد گردشگرانی که به ارمنستان سفر می کنند مختص به یک کشور نبوده و ارمنستان توریست هایی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. اما اقداماتی در این کشور انجام شده که سفر گردشگران چینی به ارمنستان را بسیار اسان کرده است و چینی ها نیز از این موضوع استقبال زیادی کرده اند.
تیگران خاچاتریان همچنین از کنفرانس مشترک ارمنستان و چین در مورد موضوعات تجاری و اقتصادی خبر داد و به یک اتفاق مهم به این شرح اشاره کرد. او گفت ایجاد شرایط کافی برای استفاده از سیستم پرداخت UnionPay در ارمنستان به وجود آمده است. با انجام این کار، راحتی گردشگران چینی از حضور در ارمنستان با تور ارمنستان به طور قابل توجهی افزایش می یابد. این سیستم پرداخت الکترونیکی محبوب ترین سیستم در چین است و عملا تنها سیستمی می باشد که توریست های چینی می توانند هنگام مسافرت در خارج از کشور از آن استفاده کنند.

بنای تاریخی زوارنتوس در ارمنستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt