فروش بلیط هواپیما زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشور

فروش بلیط هواپیما زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 آبان ، 1398

فروش بلیط هواپیما زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشور

سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه بلیط هواپیما پروازهای چارتری و غیرچارتری در تعطیلات افزایش قیمتی نداشته گفت: مردم از حمل ونقل هوایی به خوبی استقبال می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه بلیط پروازهای چارتری و غیرچارتری در تعطیلات افزایش قیمتی نداشته گفت: مردم از حمل ونقل هوایی به خوبی استقبال می کنند.
رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان عدم افزایشی قیمت در تعطیلات هفته گذشته اظهار کرد: شرکت های هواپیمایی موظفند نرخ های اعلام شده قبلی (جدول نرخ پروازهای داخلی) مورد تایید سازمان هواپیمایی را در فروش بلیط هواپیما در نظر داشته باشند.

رضا جعفر زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری

او همچنین با اشاره به اینکه فروش بلیط هواپیما در طول هفته گذشته طبق دامنه های نرخ مورد تایید سازمان هواپیمایی انجام شد، افزود: ‌در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سازمان هواپیمایی کشوری به شدت با آن برخورد خواهد کرد.
جعفر زاده با اشاره به این مسئله که به لحاظ نرخ قیمت بلیط هواپیما هیچ تفاوتی بین چارتری و غیرچارتری نبوده و هیچ کدام از این دو نوع بلیط با قیمت بالا به فروش نرفته است، اضافه کرد: برای مسیر پروازی تهران - مشهد بلیط هواپیما مشهد، پائین ترین نرخ ۲۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان و بالاترین نرخ ۷۰۱ هزار و۳۰۰ تومان می باشد و شرکت های هواپیمایی داخلی به هیچ وجه مجاز نیستند بالاتر از سقف تعیین شده بلیط هواپیما را به فروش برسانند، اما در روزهای عادی بلیط  هواپیما مشهد حتی با قیمت ۱۹۰ و ۲۰۰ هزار تومان نیز به فروش رفته است و این پایین تر از کف تعیین شده می باشد.

مسافران در حال سوار شدن به هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان ایر

رضا جعفر زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین تاکید کرد: فروش بلیط هواپیما زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشور می باشد و سازمان هواپیمایی با هر گونه فروش بلیط بالاتر از سقف های تعیین شده برخورد کرده و در آینده هم این کار انجام داده خواهد شد و موضوع افزایش نرخ بلیط هواپیما به هیچ وجه مطرح نبوده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: چیزی که ممکن است مورد سوال قرار گیرد، نرخ بلیط هواپیما در زمان های غیر پیک و روزهای معمولی است و به دلیل تقاضا در این روزها ایرلاین ها بلیط هواپیما را تا سقف های تعیین شده در نظر می گیرند که تصور می‌شود نرخ ها افزایش یافته اما چنین موضوعی نیست.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt