شگفت انگیزترین لذت ها در سرزمین لبخندها

شگفت انگیزترین لذت ها در سرزمین لبخندها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مهر ، 1398

شگفت انگیزترین لذت ها در سرزمین لبخندها

تایلند که با نام سرزمین لبخندها نیز شناخته می شود، جواهر جنوب شرقی آسیا و کشوری است که به اندازه کافی توسعه یافته است تا بتواند اکثر تفریحات را، فراهم کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تایلند که با نام سرزمین لبخندها نیز شناخته می شود، جواهر جنوب شرقی آسیا است. تایلند کشوری است که به اندازه کافی توسعه یافته است تا بتواند اکثر تفریحات را، فراهم کند. همچنین کشوری است که دارای فرصت هایی برای تجربیات بهترین سفر در طول زندگی می باشد. گشت و گذار در جاذبه های گردشگری تایلند را چه با سواحل درجه یک در جنوب و چه از دهکده های کوهستانی شمال تایلند شروع کنید، بسیار لذت خواهید برد. در ادامه شما را با برخی از بهترین جاذبه های این کشور زیبا آشنا خواهیم کرد.

کاخ گرند پلیس تایلند

پیاده روی در یکشنبه بازار شیانگ مای

هر گردشگر تور تایلند منتظر غذای ارزان و خوشمزه است و می تواند آن را در یکشنبه بازار شیانگ مای بیابد. فروشندگان در این خیابان انواع غذاهای مختلف را مثل مرغ های خوشمزه، سمبوسه، کیک خرچنگ، موز سرخ شده و روتای شیرین را به فروش می رسانند. هنگامی که حسابی از غذا سیر شدید، می توانید صدها غرفه را که مجموعه ای از کالاهای منحصر به فرد مانند صابون های طبیعی، صنایع دستی را که الگوهای منحصر به فرد قبایل محلی هستند، مواد بخور دادن و روغنهای مفید، سازهای موسیقی و نقاشی های زیبا را جستجو و خرید کنید.

غذاهای لذیذ تایلندی در یکشنبه بازار شیانگ مای

دره پای، شگفت انگیز و زیباترین مجموعه طبیعی

تایلند به عنوان کشوری پر از مناظر زیبا، که بیشتر آن ها در سواحل جنوبی می باشند، در جهان مشهور است. اما اکثر گردشگران تورهای تایلند نمی دانند که شمال این کشور مناظر خیره کننده ای دارد. تایلند شمالی، به ویژه منطقه شمال غربی و در نزدیکی مرز برمه، با جنگل کوهستانی ناهموار و زیبا پوشیده شده است. پای در استان مای مون هونگ سون، مکانی عالی برای لذت بردن از زیبایی های طبیعی این کشور و همچنین مهمان نوازی و آشپزی مشهور تایلندی است. یک بازار کوچک شبانه، انواع غذاهای محلی و غربی و همچنین دسترسی آسان به معابد مجاور، آبشارها و دره چشمگیر پای را فراهم می کند. هنگامی که در مرکز شهر قدم می زنید، هوای شادمانی و آرامش خاصی وجود دارد.

رودخانه و مناظز زیبای دره پای در تایلند

پارک ملی خوائو یا، زیستگاه فیل ها

فیل ها در تایلند بسیار تکریم می شوند، به طوریکه تندیس ها و نقاشی های آنها را در هر کجا می توانید مشاهده کنید. هیجان انگیز ترین گردشگری تایلند رفتن به پارک ملی خوائو یا می باشد. گشت و گذار در پارک فرصتی برای دیدن فیل ها در محیط طبیعی و زیستگاهشان را برای گردشگران فراهم می کند. در آنجا فیل هایی را مشاهده خواهید کرد که در کنار آبشارها، پرندگان عجیب و غریب، میمون ها و تعداد زیادی موجودات گرمسیری که در پارک هستند، زندگی می کنند. اگر یک روز گشتن و گذار در پارک  کافی نبود می توانید در آنجا اردو بزنید یا در بهترین هتل های تایلند که در آن نزدیکی هستند اقامت کنید و به اندازه کافی از مناظر زیبا لذت ببرید.

چند فیل در حال رد از جاده جنگلی پارک ملی خائویا تایلند

شهر قدیمی سوخوتای، پایتخت باستانی تایلند

این شهر مکان جذاب برای علاقه مندان به تاریخ و عکاسی است، زیرا بسیاری از پس زمینه های زیبای عکاسی در پایتخت باستانی تایلند، شهر قدیمی سوخوتای وجود دارد. ویرانه های این شهر قدیمی علیرغم تحمل قرنها نبرد و قرار گرفتن در معرض عناصر طبیعی مختلف، همچنان ایستادگی می کنند. شهر قدیمی سوخوتای ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است و برای ترمیم و حفظ یکی از مهمترین اماکن تاریخی تایلند سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است.

رودخانه، پل و بناهای شهر قدیمی سوخوتای تایلند

شهر تاریخی آیوتایا

آیوتایا جلوه ای از شکوه و جلال تایلند باستان را به گردشگران ارائه می دهد، جایی که بازدید کنندگان می توانند در ویرانه های دلهره آور اما عاشقانه پایتخت سابق تایلند سرگردان شوند. پس از دوره سوخوتای، این شهر در تایلند مهمترین شهر بوده است. کاخ ها و معابد قدیمی به عنوان گواهی بر این امر موجود می باشند. همچنین چندین شهرک خارجی در اینجا وجود دارد که می توانید درک بیشتری از تأثیر سایر کشورها بر تایلند در آن زمان داشته باشید. برای رفتن به این شهر شگفت انگیز کافیست بلیط هواپیما بانکوک را خریداری کرده و با یک سفر کوتاه با اتوبوس یا قطار از بانکوک، خود را به شهر تاریخی آیوتایا برسانید.

بناها و مجسمه بزرگ بودا در شهر قدیمی آیوتایا تایلند

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt