ساخت اولین هتل شناور در ایران آغاز شد

ساخت اولین هتل شناور در ایران آغاز شد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 شهریور ، 1398

ساخت اولین هتل شناور در ایران آغاز شد

استاندار بوشهر بیان کرد: سرمایه گذار، ساخت اولین هتل پنج ستاره شناور ایران را در بوشهر آغاز و برای ساخت این هتل شناور، 100 سوئیت طراحی شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استاندار بوشهر بیان کرد: سرمایه گذار، ساخت اولین هتل پنج ستاره شناور ایران را در بوشهر آغاز و برای این هتل شناور، 100 سوئیت طراحی شده است.
به گزارش توریسم آنلاین، جناب آقای مصطفی سالاری با تاکید بر این که تمرکز استان بر روی گردشگری، به خصوص گردشگری دریایی است، افزود: فاز نخست دهکده گردشگری در شهر بوشهر در سطح 16 هکتار فضای خشکی راه اندازی شده که قابلیت استفاده از خورها و دریا در مجاورت دهکده وجود دارد.

ساخت دهکده های گردشگری در بنادر کشور

همچنین دهکده گردشگری در شهرستان کنگان برای استفاده مردم بومی منطقه ایجاد شده، طراحی دهکده های گردشگری گناوه و عسلویه انجام شده و زیرساخت های دهکده گردشگری دیلم در حال ایجاد شدن است. با افتتاح این دهکده های گردشگری ظرفیت های شغلی زیادی ایجاد می شود.

سالاری استاندار بوشهر

او با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان بوشهر، بیان کرد: نرخ بیکاری در استان با وجود خلیج فارس، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی از میانگین کشوری کمتر است. نرخ بیکاری استان در بهار سال گذشته 9.6 درصد بود که در بهار امسال به 8.6 درصد رسیده است. با این وجود وضعیت بیکاری استان راضی کننده نیست و معتقدیم باید از ظرفیت های استان بیشتر استفاده شود.
سالاری همچنین افزود: معتقدیم باید سرمایه گذاران به سوی مزیت ها و پتانسیل های هر استان هدایت شوند و دو استان از این نظر مشابه هم عمل نکنند. در استان ما سرمایه گذاری در حوزه های آبزی پروری، پتروشیمی، کشت خارج از فصل در حوزه کشاورزی و گردشگردی در اولویت قرار دارد که بر روی آنها تمرکز شده است.
او همچنین بیان کرد: سرمایه گذاران متعدد خارجی و داخلی به استان آمدند که در تلاشیم آنها را به سمت مناطق میانی و شمالی استان که صنایع کمتری در آنها مستقر هستند هدایت کنیم تا فرصت شغلی بیشتری در این محدوده ها ایجاد کنیم.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt