دره ای شگفت انگیز در غرب ترکیه

دره ای شگفت انگیز در غرب ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 شهریور ، 1398

دره ای شگفت انگیز در غرب ترکیه

دره İnceğiz، دره ای شگفت انگیز در غرب ترکیه که در منطقه قلعه واقع در استان غربی دنیزلی بین مرزهای آیدین و مولا واقع شده است، منظره ای بی نظیر را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دره İnceğiz، دره ای شگفت انگیز در غرب ترکیه که در منطقه قلعه واقع در استان غربی دنیزلی بین مرزهای آیدین و مولا واقع شده است، منظره ای بی نظیر را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد.
در این منطقه، جایی که رودخانه آکچای از میان دره ای عمیق، شیب دار و باریک عبور می کند و به سد کمر در منطقه بوزوژان می رود، دره İnceğiz را تشکیل می دهد، که به عنوان Arapapıştı نیز شناخته می شود.
کار برای ترویج گردشگری در این دره تکمیل شده است، که با یک منظره دیدنی و جذاب نظر گردشگران تور های ویژه ترکیه، را به خود جلب می کند.
این عمل در چارچوب یک پروژه توسط شهرداری قلعه آغاز شده که خانه های ییلاقی و کافه تریا برای اسکان و نیازهای اساسی در این منطقه افتتاح شده است.

اقدامات شهرداری کلان شهر قلعه برای جذب گردشگر به دره İnceğiz

شهرداری کلان شهر آیدین در این منطقه، تورهای قایقرانی را ترتیب می دهد و به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا سرگرمی های خیره کننده ای را داشته باشند و به بازدید از مقبره های سنگی که تخمین زده می شود که تاریخ آن مربوط به قرن پنجم  بعد از میلاد است، بروند. شهرداری قلعه با ایجاد تراس های شیشه ای در آنجا می خواهد جذابیت منطقه را افزایش دهد.
شهردار قلعه، Mehmet Salih Sağınç گفت كه آنها در تلاشند تا این منطقه را بسازند كه به نظر آنها پتانسیل بسیار خوبی برای پیشرفت جاذبه های  گردشگری ترکیه، می باشد.
او گفت که بازدید کنندگان از منطقه نمی توانند حیرت خود را پنهان کنند و انتظار نداشتند چنین منظره ای را در این منطقه مشهور ببینند.
وی افزود: به خصوص با اشتراک گذاری تصاویر و عکس ها در رسانه های اجتماعی، تعداد بازدید کنندگان به سرعت افزایش می یابد. ما تخمین می زنیم که سالانه 10،000 بازدید کننده از این جاذبه گردشگری وجود داشته باشد و می خواهیم در وهله اول تعداد بازدید کنندگان را به 30،000 نفر افزایش دهیم.

دره İnceğiz-Canyon در استان دنیزلی ترکیه

نظرات بازدید کنندگان از دره İnceğiz در قلعه ترکیه

Sağınç گفت که آنها تورهای قایقرانی را در دره برگزار می کنند و با بیان اینکه این پروژه علاوه بر بندری که در محل Dambelen تأسیس می شود، برای ساخت یک تراس شیشه ای نیز برنامه ریزی کرده اند، افزود: این پروژه به وزارت فرهنگ و گردشگری ارائه می شود.
در بین بازدید کنندگان، باهیتار کویونچوغلو اظهار داشت که به او در مورد این دره، در رسانه های اجتماعی اطلاع داده شده است و برای بازدید از آن آمده است. وی گفت: این دره دارای نمای باشکوه است.
گوخان بسموئلو گفت که او برای لذت بردن از منظره آمده است و مکانی است که ارزش بازدید را دارد.
Emine ikelik، اهل آنتالیا گفت که او واقعاً تحت تأثیر زیبایی این دره قرار گرفته است و افزود: من از این زیبایی حیرت زده شده ام. ما آن را خیلی دوست داشتیم من به زودی دوباره خواهم آمد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt