لذت سفر به کیش را با اقامت در بهترین هتل های کیش دو چندان کنید

لذت سفر به کیش را با اقامت در بهترین هتل های کیش دو چندان کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1399

لذت سفر به کیش را با اقامت در بهترین هتل های کیش دو چندان کنید

برای کامل کردن لذت سفر به کیش حتما اقامت خود را در یکی از بهترین هتل های این جزیره برنامه ریزی کنید. امکانات و خدمات بی نظیر بهترین هتل های ۵ ستاره کیش، می تواند شما را از برخی تفریحات بی نیاز کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برای کامل کردن لذت سفر به کیش حتما اقامت خود را در یکی از بهترین هتل های این جزیره برنامه ریزی کنید. امکانات و خدمات بی نظیر هتل های ۵ ستاره کیش، می تواند شما را از برخی تفریحات بی نیاز کند. برای آشنایی با بهترین هتل های جزیره کیش با ما همراه باشید.

جزیره کیش در شب

هتل ۵ ستاره ترنج کیش، نخستین هتل دریایی خاورمیانه

هتل 5 ستاره ترنج کیش اولین هتل دریایی خاورمیانه است که ساخت آن در شمال غربی جزیره کیش از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۴ به پایان رسید. هتل ترنج با برخورداری از نمای کامل دریا و کفسازی شیشه ای، بهترین اقامت در جزیره کیش را برای گردشگران رقم می زند.

هتل 5 ستاره ترنج کیش

هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهز ترین هتل ها در این جزیره می باشد. وسعت این هتل ۱۷۵۰۰ متر مربع و در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. نزدیکی این هتل به مراکز خرید جزیره کیش و جاذبه های گردشگری کیش، باعث جذب بسیاری از گردشگران شده است. هتل پارامیس ۱۵۲ اتاق در انواع ۲ تخته، ۳ تخته، اتاق ویژه عروس و سوئیت دارد و همه ی اتاق های آن با بهترین متد طراحی شده است.

آدرس: کیش، میدان پردیس

نمای خارجی هتل 5 ستاره پارمیس کیش در شب

نمای 360 درجه لابی هتل پارمیس کیش

هتل ۵ ستاره و نوساز ویدا کیش

هتل ویدا از جدید ترین هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. نوساز بودن، مسافت کم تا مراکز خرید کیش و نزدیکی به فرودگاه این جزیره، از جمله امکانات و مهمترین ویژگی های این جزیره می باشند. بنای هتل ۵ ستاره ویدا کیش دارای ۹ طبقه و ۱۴۴ اتاق و سوئیت بر اساس استاندارد های روز هتل داری، ساخته شده است. رستوران این هتل نیز، در طبقه اول قرار دارد.
آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

ورودی هتل 5 ستاره ویدا کیش درشب

استخر هتل 5 ستاره ویدا کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش

این هتل در سال ۱۳۸۱ با ۱۱ هزار متر مربع وسعت و در ساحل شرقی که منطقه سیاحتی این جزیره است، به بهره برداری رسید. هتل 5 ستاره شایگان کیش در نزدیکی مرکز خرید های پردیس یک و دو کیش، مرکز تجاری، هایپرمارکت، دریا، اسکله، اماکن گردشگری کیش، ادارات و بانک ها قرار گرفته است.

نمای خارجی هتل 5 ستاره شایگان کیش

اتاق دوتخته در هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل ۵ ستاره داریوش کیش

هتل عظیم و پنج ستاره داریوش طبق معماری باستانی تخت جمشید، در زمینى با مساحت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع، در شمال شرق کیش و نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. این هتل بیانگر معماری خاص ایران باستان بوده و با فضای جذاب دوران هخامنشی، اقامتی بی نظیر را برای گردشگران تور های ویژه کیش به ارمغان می آورد.
آدرس: کیش، میدان داریوش

ورودی هتل 5 ستاره داریوش کیش

استخر هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل ۵ ستاره شایان جزیره زیبای کیش

هتل شایان کیش در سال ۱۳۵۱ ساخته شد و یکی از بزرگترین هتل های کیش می باشد. هتل پارس شایان در سال ۱۳۸۸ به گروه هتل های پارس ملحق شد. از روی نقشه کاملا پیداست که در بهترین نقطه جزیره زیبای کیش و نزدیک به ساحل و بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش واقع شده است. بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره در روبروی هتل 5 ستاره شایان قرار دارد.
آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل 5 ستاره شایان کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک با مساحتی بالغ بر 100 هزار متر مربع در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش، با گیاهان طبیعی و آب نماهای زیبا تزئین شده است. این مجموعه از دو طرف به ساحل مرجانی مشرف بوده و نمای خلیج فارس را به برخی اتاق ها هدیه می دهد.

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

محوطه هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt