اقامتی لاکچری در هتل های لاکچری پوکت

اقامتی لاکچری در هتل های لاکچری پوکت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آبان ، 1399

اقامتی لاکچری در هتل های لاکچری پوکت

بهترین هتل های لوکس و لاکچری پوکت در تایلند، این امکان را برای مهمانان خود فراهم می کنند تا در گرمای آب و هوای گرمسیری این جزیره، وارد عرصه ای از شکوه و سبکی روح شوند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین هتل های لوکس پوکت این امکان را برای مهمانان خود فراهم می کنند تا در گرمای آب و هوای گرمسیری این جزیره، وارد عرصه ای از شکوه و سبکی روح شوند. با وجود آب و هوای مناسب، سواحل بی نقص و فهرست گسترده ای از بی نظیر ترین جاذبه های گردشگری پوکت، این شهر به یک بهشت تبدیل شده و لقب مروارید دریای آندامان را برای خود کسب کرده است. در این مطلب برخی از هتل های لوکس و لاکچری پوکت را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

استخر و نمای هتل ویلای لاکچری در پوکت

ویلا های ساحلی کاتاتانی (Katathani)

ویلا های ساحلی کاتاتانی (Katathani)، مجموعه ای از ویلاهای ساحلی در جنوبی ترین نقطه ساحل زیبای Kata Noi می باشند. این مکان به ظاهر بی هویت، برای دوستداران آرامش ساحلی مناسب است. اما نکته قابل توجه این است که کودکان زیر 12 سال مجاز به اقامت در این هتل نیستند. ویلا های ساحلی کاتاتانی (Katathani) شامل ویلا های استخر دار دارای 130 متر مربع مساحت و ویلاهای دو خوابه استخر دار با 260 متر مربع مساحت هستند. کلیه ویلا ها بسیار لاکچری و شامل امکانات دیگری چون تهویه مطبوع جداگانه، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای با صفحه تخت با سیستم بازی، مینی بار تجهیز شده، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی و سشوار و دمپایی و بهترین منظره از ساحل و کوه می باشند و پذیرای گردشگران تور های ویژه پوکت می باشند.

صندلی و چتر های آفتاب گیر در هتل ویلای لاکچری کاتاتانی پوکت

ویلای ساحلی Outrigger Laguna Phuket

ویلای ساحلی Outrigger Laguna Beach Resort دارای یک طراحی نئو کلاسیک است که در سراسر آن، از لابی گرفته تا اتاق هایی که دارای فضایی مجلل هستند اجرا شده است. اتاق های این هتل دارای منظره دریا و یا منظره تالاب می باشند زیرا ویلای ساحلی Outrigger Laguna Phuket در حاشیه مطلق ساحلی دریا و دریاچه ای زیبا ساخته شده است.

استخر و آلاچیق لاکچری در هتل ویلای لاکچری Outrigger-Laguna-Phuket-Beach-Resort پوکت

هتل ویلای Twinpalms پوکت

Twin Palms یک مروارید میان سایر هتل ویلا های پوکت می باشد که تمام مفاهیم شیک بودن را در خود جای داده است. کلوپ ساحلی (اولین کلوپ ساحلی در پوکت)، طراحی هیجان انگیز و مد روز با ایده های خلاقانه وجوه تمایز این هتل می باشند. پنت هاوس این هتل 600 متر مربع است که با یک آشپزخانه کامل، سالن سینما، ملافه با کیفیت و بسیاری از وسایل لوکس تجهیز است.

استخر و محوطه هتل ویلای لاکچری Twinpalms پوکت

هتل ویلای تریسارا پوکت (Trisara Villas & Residences)

هتل ویلای تریسارا پوکت مجموعه ای از اتاق ها، استخر لوکس و ویلا می باشد، که در 40 هکتار از زمین های زیبای دریا ساخته شده است. امکانات و غذا خوری های این هتل همه در کلاس جهانی هستند و جای تعجب نیست که تریسارا با اسامی برتر و اشخاص برجسته روبرو می شود.

استخر و نمایی از هتل ویلای لاکچری تریسارا پوکت

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt