رشد چشمگیر مهمانان هتل های امارات متحده عربی در سال 2019

رشد چشمگیر مهمانان هتل های امارات متحده عربی در سال 2019

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 مرداد ، 1398

رشد چشمگیر مهمانان هتل های امارات متحده عربی در سال 2019

هتل های دبی و همچنین هتل های ابوظبی رشد قابل توجه سالانه را در سه ماهه دوم سال 2019 به ثبت رسانده اند و تعداد مهمانان هتل در دوره آوریل تا ژوئن رکورد مدت مشابه را در سال گذشته شکسته اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

به گزارش خبرگذاری WAM امارات، هتل های دبی و همچنین هتل های ابوظبی رشد قابل توجه سالانه را در سه ماهه دوم سال 2019 به ثبت رسانده اند و تعداد مهمانان هتل در دوره آوریل تا ژوئن به رکورد 1.2 میلیون رسیده که نسبت به سال گذشته 6.8 درصد رشد داشته است.

استخر یک هتل لاکچری در دبی

آمار رشد بازدید از جاذبه های گردشگری امارات

همچنین آخرین گزارش وزارت فرهنگ و گردشگری ابوظبی (DCT) نشان می دهد که کل درآمد هتل برای سه ماهه دوم سال 2019 تا 1.2 میلیارد درهم بوده است که نسبت به سال گذشته 3.7 درصد افزایش داشته است. این ارقام همچنین نشان می دهد که جاذبه های مهم امارات سال موفقی را داشته اند و بیشترین تعداد گردشگران تور دبی را از هر زمان دیگری به خود جذب کرده است. بازدید از جاذبه های گردشگری دبی نیز، 50 درصد افزایش یافته است. همچنین شاهد افزایش 62 درصدی بازدید کنندگان پارک های تفریحی، رشد 21.5 درصدی گردشگران در مکان های فرهنگی و تاریخی امارات و افزایش 22 درصدی گردشگران در موزه های امارات بوده ایم.
سیف سعید غباش، معاون دبیرکل DCT ابوظبی گفت: این نتایج استثنایی واقع در ماه ژوئن اندازه گرفته شده اند. برای مثال، تعداد مهمانان ما در ماه ژوئن نسبت به ماه مشابه سال گذشته 24.6 درصد رشد داشته و درآمد ما برای اتاق های موجود نیز 23.8 درصد افزایش یافته است. در سه ماهه دوم سال 2019 شاهد افزایش چشمگیر مهمانان هتل از چندین بازار مهم بین المللی بودیم که تعداد میهمانان از عربستان سعودی 23.6٪ ، هند با 15.8٪ و سایر کشورهای کلیدی مانند انگلیس و آمریکا نیز افزایش یافته و رشد مثبت را نشان می دهد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt