بهترین شرکت های هواپیمایی طبق رتبه بندی کارشناسان جهانی حقوق مسافران هوایی

بهترین شرکت های هواپیمایی طبق رتبه بندی کارشناسان جهانی حقوق مسافران هوایی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1398

بهترین شرکت های هواپیمایی طبق رتبه بندی کارشناسان جهانی حقوق مسافران

کارشناسان حقوق مسافر هوایی AirHelp بهترین خطوط هوایی جهان را مطابق با خدمات و نحوه خدمات رسانی که دارند، رتبه بندی کرده اند.آن ها از هزاران مسافر هوایی در سرتاسر جهان نظر سنجی و خطوط هوایی را ارزیابی کردند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مواردی که توسط کارشناسان حقوق مسافر هوایی مورد ارزیابی قرار گرفتند

طبق گزارش APA خبرگزاری آذربایجان، کارشناسان حقوق مسافر هوایی AirHelp بهترین خطوط هوایی جهان را مطابق با خدمات و نحوه خدمات رسانی که دارند، رتبه بندی کرده اند. این ارزیابی و رتبه بندی بر اساس، بهترین شرکت های هواپیمایی و البته وقت شناس ترین شرکت هواپیمایی که بهترین خدمات را ارائه می دهند، پرواز را به موقع انجام می دهند و در صورت بروز مشکل با مسافران برخورد منصفانه ای دارند، جمع آوری شده است.

رتبه بندی بهترین خطوط هواپیمایی طبق بررسی های کارشناسان حقوق مسافران هوایی

نحوه ارزیابی شرکت های هواپیمایی به چه صورت بوده است

آنها آمار ورود مسافران را برای هر هواپیما جمع آوری و تعداد پروازهای هواپیمایی را در برنامه محاسبه می کنند. کارشناسان AirHelp از هزاران مسافر هوایی در سرتاسر جهان نظر سنجی کردند و از آنها خواستند تا غذا ، راحتی و خوش برخورد ترین خدمه خطوط هوایی خود را ارزیابی کنند. پردازش ادعای شرکت های هواپیمایی مربوط به چگونگی کارآمد بهترین شرکت های هواپیمایی در مورد مطالبات جبران خسارت و البته اینکه مدت زمان پرداخت آنها به چه میزان طول می کشد.

 تور های ویژه آذربایجان نیز با بهترین خطوط هواپیمایی ایران انجام می پذیرد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt