صعود مسکو به لیست کشورهای اروپایی پر بازدید

صعود مسکو به لیست کشورهای اروپایی پر بازدید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 مرداد ، 1398

صعود مسکو به لیست کشورهای اروپایی پر بازدید

سال گذشته رکورد سال گردشگری بود و 23.5 میلیون گردشگر حداقل برای یک شب از این شهر بازدید کردند. 56 میلیون بازدید از مسکو بوده که 65 میلیون بازدید از جشنواره فصول و فستیوال های مسکو بوده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سال گذشته رکورد سال گردشگری در مسکو بود. 23.5 میلیون گردشگر حداقل برای یک شب از این شهر بازدید کردند. 56 میلیون بازدید از پایتخت روسیه وجود داشته که 65 میلیون بازدید از جشنواره فصول و فستیوال های مسکو بوده است. البته آمار جام جهانی نیز روی آمار کل تأثیر گذاشت اما حتی اطلاعات پیش از فوتبال نیز مثبت بودند. طبق پیش بینی ها، تا سال 2025 مسکو شانس بسیاری را برای ورود به ده شهر دارای بیشترین بازدیدکننده را در اروپا دارد. با این حال ، پایتخت روسیه قبل از رسیدن به هدف باید روی برخی موارد کار کند.

شهر مسکو پایتخت روسیه در غروب آفتاب

در مرحله اول ، لازم است اقدامات برای ورود گردشگران خارجی با تورهای روسیه کار شود. در سال 2018 این جمعیت 5.5 میلیون نفر بود که از این تعداد 2.1 میلیون نفر ساکن کشورهای اتحاد جماهیر شوروی بودند. علاوه بر ارتقاء در جهان، این امر را می توان با یک استراتژی جامع برای توسعه صنعت گردشگری و نظارت بر بازار و در دسترس بودن اتصالات پروازی تسهیل کرد.

گردشگران کنار کاخ کرملین در مسکو روسیه

ارائه استراتژی های جذب گردشگر در روسیه

یک استراتژی به نام ورود ساده (ویزاهای الکترونیکی) نیز ضروری است، همچنین ساخت هتل های مقرون به صرفه و در عین حال مجلل، بهبود کیفیت خدمات و توسعه امکانات گردشگری هم مهم می باشد. کارشناسان نیز این را تأیید می کنند و می گویند که اصلی ترین مانع برای گردشگران، استراتژی پیچیده ویزا و رویه های پیچیده مرتبط با آن است. علاوه بر این، آنها اضافه می كنند كه مسكو نیاز به ارائه پیشنهادات بیشتری برای جوانان دارد، زیرا آمار اصلی در حال حاضر آن ها را نشان می دهد.

گردشگران در فستیوال و جشنواره های مسکو در روسیه

علاوه بر این، یک امر مهم این است که به گردشگران نشان دهید ارتباط با مردم محلی و جابجایی در سطح شهر چقدر جالب است. همچنین باید ارتباط بهتری با گردشگران برقرار شود و اطلاعات ساده تر و واضح تر در بروشورها در اختیار آن ها قرار گیرد و همچنین برنامه های کاربردی مانند اجاره دوچرخه در شهر نیز برقرار باشد.
در آخر، لازم است هزینه اسکان و اقامت کاهش و مهم تر از همه متنوع سازی خدمات انجام شود. از آنجا که تاکنون، پرچمداران جاذبه های گردشگری روسیه و البته مسکو، کرملین و میدان سرخ هستند و لازم است که برای جذب هرچه بیشتر، مردم به گردشگران پیشنهادات گسترده تری بدهند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt