اولین رستوران زیر دریایی اروپا افتتاح شد

اولین رستوران زیر دریایی اروپا افتتاح شد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مرداد ، 1398

اولین رستوران زیر دریایی اروپایی افتتاح شد

اولین رستوران زیردریایی اروپا در ساحل جنوبی نروژ افتتاح شد. این رستوران تصویری پانوراما از دریای شمال و ساکنان عجیب و غریب آن را نشان می دهد و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری اروپا می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اولین رستوران زیردریایی اروپا در ساحل جنوبی نروژ که دارای یک پنجره بزرگ 36 متر مربعی است افتتاح شد. این رستوران تصویری پانوراما از دریای شمال و ساکنان عجیب و غریب آن را نشان می دهد و مانند آبشار های معروف نروژ که جزء 5 آبشار مشهور دنیا هستند، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری اروپا محسوب می شود. رستوران زیردریایی نروژ در عمق 11 متری زیر آب ساخته شده و یک منظره 36 متر مربعی منحصر به فردی را از زندگی اقیانوسی به نمایش گذاشته است.

نمای داخلی رستوران زیر دریایی در سواحل جنوبی نروژ

شرکت طراح و مجری رستوران زیردریایی نروژ

طراحی این رستوران نیز به عهده طراحان شرکت معماری اسنوهتا بوده و از یک پنجره ی پلکسی شیشه ای با ضخامت 26 سانتیمتر برای مقاومت در برابر موج در طراحی آن استفاده شده است و تمام ساختمان از دیواره های بتنی ضخیم می باشد تا از فشار و شوک ها در برابر شرایط دریایی مقاومت کند.
مشتریان این رستوران از طریق یک راهرو به قسمت روی زمین رستوران رسیده و توسط راه پله ای طولانی به رستوران زیر آب منتقل می شوند تا از 18 مدل غذایی که در آن جا سرو می شود، میل کنند.

داخل رستوران زیردریایی نروژ

بیانات مالک رستوران زیردریایی نروژ در مورد رستورانش

استیگ یوباسداد، مالک رستوران زیردریایی، می گوید: بدون شک این بزرگترین رستوران زیر آب در جهان و تنها رستوران زیر آب در اروپا است و اطمینان داد که این رستوران از هر طریق مورد بررسی قرار گرفته و از هر چیز دیگری امن تر است.
اروپا کشور های زیبا و غنی از جاذبه های گردشگری دارد که از شما دعوت می کنیم در مورد 5 کشوری که باید در سال 2019 به آنها سفر کنید، بیشتر بدانید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt