5 کشوری که باید در سال 2019 به آنها سفر کنید

5 کشوری که باید در سال 2019 به آنها سفر کنید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 خرداد ، 1398

5 کشوری که باید در سال 2019 به آنها سفر کنید

آیا می خواهید از طریق تپه های بودا به پایتخت مجارستان بروید؟ در یک مهمانی در شهر هوشی مین یک قهوه ویتنامی بنوشید و در یک کلوپ شبانه در لیما تا صبح برقصید؟ الفبای سفر بهترین گزینه ها را در سال 2019 برای سفر معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آیا می خواهید از راه تپه های بودا به پایتخت مجارستان بروید؟ در یک مهمانی در شهر هوشی مین یک قهوه ویتنامی بنوشید و در یک کلوپ شبانه در لیما تا صبح برقصید؟ الفبای سفر بهترین گزینه ها را در سال 2019 برای سفر معرفی میکند.

پورتو، Porto پرتغال

پورتو دومین شهر بزرگ پرتغال است. سفر به این شهر ساحلی برای افرادی که به امتحان کردن غذاهای مختلف و طراحی علاقه دارند توصیه میشود. در این شهر می توانید یک غذای دریایی که به صورت محلی و با ظروف مسی سنتی پخته شده  را میل کنید.

وقتی که صحبت از هنر و طراحی است، پورتو از پارچه های سنتی تا صنایع دستی امروزی را برای ارائه کردن دارد، بنابراین این شهر بهتر جا برای الهام گرفتن چیدمان دکور خانه می باشد. قدم زدن در اطراف شهر مانند بازدید از یک موزه فضای باز با نقاشی های خیره کننده و هنر خیابانی در هر گوشه ی شهر نیز تجربه خوبی خواهد بود.( مجله گردشگری را در الفبای سفر برای آشنایی با سایر کشورهای دنیا بخوانید)

پورتو پرتغال،الفبای سفر

اوآخاکا، Oaxaca مکزیک

اوآخاکا شهری با تاریخ و فرهنگ غنی که مردم آن به 17 زبان مختلف از جمله اسپانیایی صحبت میکنند. از خرابه های باستانی به جای مانده از دوران استعمار گرفته و بازارهای صنایع دستی از جمله جاهایی در این محل است که باید از آنها دیدن کنید. سرامیک های محلی، گلدوزی و فرش دستباف تنها بخشی از صنایع دستی این شهر به شمار میرود.  غذاهای محلی اوآخاکان مانند سس فلفل مکزیکی به نام مول و شکلات داغ را حتما در این محل امتحان کنید.

مردم بومی اوآخاکا همچنان لباس های رنگارنگ و محلی به تن میکنند و به خیابان میروند که ریشه در فرهنگ و سنت آنها دارد، همچنین گروه های موسیقی محلی را نیز در گوشه و کنار این شهر می توانید مشاهده کنید. آب و هوای این شهر معتدل است بنابراین در طول سال میتوانید به شهر سفر کنید از جمله نوامبر و شرکت در جشنوار مردگان Día de los Muertos festival تجربه به یاد ماندنی خواهد بود.

اوآخاکا مکزیک،الفبای سفر

کیپ تاون، Cape Town آفریقای شمالی

شهری با تاریخ فرهنگی غنی که به تازگی موزه هنرهای معاصر Zeitz در آن بازگشایی شده است که این موزه بزرگترین مجموعه هنر آفریقایی در جهان را در خود جای داده است. همچنین یک هتل در طبقه فوقانی آن که چشم انداز مشرف به خلیج و فراتر از آن دارد وجود دارد.

در فصل زمستان که تقریبا همه کشورها سرد و پوشیده از برف است، در کیپ تاون هوا گرم و آفتابی است و روزها بلند می باشد و خورشید تا عصر در حال تابیدن است. برای خریدن کردن نیز بهترین انتخاب مرکز تجاری Victoria & Alfred Waterfront است که به تازگی افتتاح شده و فروشگاه های مختلفی در آن وجود دارد.

کیپ تاون آفریقای شمالی،الفبای سفر

بوداپست، Budapest مجارستان

بوداپست با معماری شاهکار بنای تاریخی خود شناخته می شود. معماریب بناها به سبک های هنری نو، گوتیک، رنسانس، کلاسیک و باروک توجه شما را به خود جلب می کنند. حمامهای بخار این شهر نیز شناخته شده هستند. بوداپست همچنین دارای غذاهای مختلفی است مانند غذاهای رستورانهای کلاسیک مجارستانی و رستوارانهای ثبت شده در ستاره میشلین که غذاهای متفاوت و خوشمزه ایی را در آنجا می توانید امتحان کنید.

برای تفریح شبانه نیز میتوانید به یکی از بارهای مشهور شهر بروید و نوشیدنی مورد نظر خود را بنوشید.برای کشف کردن شهر نیز می توانید از تپه های بودا دیدن کنید و از طبیعت زیبای اطراف آن لذت ببرید.

بوداپست مجارستان،الفبای سفر

بوگتا، Bogotá کلمبیا

بوگتا یکی از شهرهای پر جنب و جوش آمریکای جنوبی است که طیف بسیار هیجان انگیزی از هنر، فرهنگ، مد و غذا را ارائه می دهد. آبمیوه های تازه و قهوه مشهور کلمبیایی در سراسر شه میتوانید امتحان کنید.

از جمله جاهایی که باید از آن دیدن کنید مرکز تاریخی La Candelaria است جایی که شما آثار درجه یک از مجسمه ساز و نقاش فرناندو بوترو متولد بوگوتا را پیدا خواهید کرد.در روزهای یکشنبه، مسیر یکی از جاده های اصلی برای جلوگیری از ورود اتومبیل ها بسته می شود، بنابراین شما می توانید به راحتی  دوچرخه اجاره کنید و خیابان های شهر را با دوچرخه بگردید.( برای مسافرت به شهرهای مختلف دنیا از قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید)

بوگتا کلمبیا،الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt