لغو پرواز های بین آلمان و ارمنستان

لغو پرواز های بین آلمان و ارمنستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 مرداد ، 1398

لغو پرواز های بین آلمان و ارمنستان

به گزارش Pan ARMENIAN شرکت هواپیمایی مسافربری Holiday airline Germania آلمان، پنج فروند هواپیمای مسافربری خود را از ارمنستان خارج کرد و تمامی پروازها به ایروان ارمنستان را لغو کرد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

به گزارش Pan ARMENIAN  شرکت هواپیمایی مسافربری Holiday airline Germania آلمان، پنج فروند هواپیمای مسافربری خود را از ارمنستان خارج کرد و تمامی پروازها به ایروان ارمنستان را لغو کرد که اخیرا باعث نگرانی در صنعت هواپیمایی اروپا شده است.
این شرکت آلمانی، که سالانه حدود 4 میلیون مسافر را حمل می کرد، پس از ورشکستگی دومین شرکت هواپیمایی آلمان، ایرلر برلین، در سال 2017، اعلام ورشکستگی کرد.

هواپیمای شرکت هواپیمایی هالیدی جرمنی آلمان

شركت های هواپیمایی Britain’s Monarch Airlines و Alitalia  هم در سال 2017 اعلام ورشکستگی كردند. شركت هواپیمایی German charter carrier Small Planet Airlines، در سال گذشته پس از گسترش درگیری های اقتصادی آلمان با اشاره به افزایش قیمت سوخت، دلار ، تاخیر در ادغام هواپیماهای جدید به ناوگان خود و هزینه های تعمیر و نگهداری بالا ، دچار مشكل مالی شد. 
Karsten Balke ، مدیر اجرایی این شرکت، گفت: متاسفانه، نهایتا نتوانستیم تلاش های مالی را برای تامین نیاز کوتاه مدت نقدینگی به نتیجه ای مثبت برسانیم.
این شرکت هواپیمایی که در سال 1986 تأسیس شد،دارای 37 هواپیمای حامل مسافران عمده ای از اروپا، شمال آفریقا و خاورمیانه بود و همچنین پیشنهاد قرارداد کوچکی نیز به مقصد هایی از جمله ایران، عراق و ارمنستان داد. گفته می شود همه پروازهای یک شب پس از اعلام ورشکستگی نیز، متوقف شدند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt