بهترین بوتیکهای زنانه بوداپست کدامند

بهترین بوتیکهای زنانه بوداپست کدامند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

بهترین بوتیکهای زنانه بوداپست کدامند

با وجود طراحان محلی بوتیکهای که لباسهای زنانه خاص را عرضه میکنند، بوداپست را به محلی رویایی برای خرید کردن تبدیل شده است. در این شهر طراحان لباس مطرح، نمایشگاهی از لباسهای منحصر به فرد را به معرض فروش در می آورند.الفبای سفر بهترین بوتیکهای زنانه را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با وجود طراحان محلی بوتیکهای که لباسهای زنانه خاص را عرضه میکنند، بوداپست را به محلی رویایی برای خرید کردن تبدیل کرده است. در این شهر طراحان لباس مطرح، نمایشگاهی از لباسهای منحصر به فرد را به معرض فروش درآورده اند.الفبای سفر بهترین بوتیکهای زنانه را به شما معرفی میکند.

بوتیک Retrock بوداپست

دوستداران لباس شیک و خاص در این فروشگاه که در مرکز بوداپست قرار دارد میتوانند لباسهای زیبا پیدا کنند. مجموعه ایی از لباسهای گلچین شده از طراحان در این بوتیک عرضه میشود. در این برند لباسهایی از برند شنل و دیور و همچنین لباس و تیشرت های لیوایز در بوتیک Retrock در تور بوداپست تابستان 98 میتوانید تهیه کنید. فضایی از این محل نیز به مجموعه لباسهای طراحان پر استعداد محلی نیز اختصاص پیدا کرده است.

بوتیک Retrock بوداپست،الفبای سفر

بوتیک Mono Fashion بوداپست

این بوتیک مدرن در قلب بوداپست قرار دارد و با تمرکز بر عرضه لباسهایی از طراحان محلی معاصر، فضایی را به فروش لباسهای برند مجارستانی اختصاص داده است مانند برند مجارستانی Zsofi Hidasi. همچنین در این بوتیک جواهرات و لوازم جانبی نیز به فروش میرسند. گاهی این محل میزبان رویدادها و نمایشگاه های هنری است که در تور مجارستان تابستان 98 میتوانید در آنها حضور داشته باشید.

بوتیک Mono Fashion بوداپست،الفبای سفر

بوتیک Látomás بوداپست

این محل با قیمت های مناسب، مجموعه ایی از لباسهای مد روز در بوتیکهای مختلف در سراسر شهر به فروش میرساند. این بوتیک آماده است که تا لباسهایی با مدلهای خاص و منحصر به فرد را به شما نشان دهد که تا به حال نمونه آن را ندیده اید. Látomás چهار شعبه دارد که یکی از آنها مختص به فروش لباسهای مردانه و سه تا نیز بوتیک زنانه میباشند. لباسهای هر بوتیک با بوتیک دیگر متفاوت است و مرتبا در حال تغییر کردن است و همیشه چیزی برای غافلگیر کردن مشتریان خود دارد.

بوتیک Látomás بوداپست،الفبای سفر

بوتیک Nanushka بوداپست

صاحب این بوتیک فارغ التحصیل دانشگاه طراحی مد لندن است که پس از بازگشت از لندن، این خانه مد را تاسیس کرد. نام مستعار دوران کودکی او Nanushkawas بود و لباسهای که او طراحی میکند بسیار بی نظیر است و هنر دست او را به بهترین شکل نشان میدهد.فروشگاه او در مرکز شهر بوداپست قرار دارد ولی لباسهای او در سراسر جهان عرضه میشود.بلیط پرواز سفرهای خود را از الفبای سفر بخواهید.

بوتیک Nanushka بوداپست،الفبای سفر

بوتیک آنا داوبنر بوداپست

آنا داوبنر Anna Daubner که در سال 2014 تاسیس شد، طراح این نام تجاری است. طراحی او در لباسها در بهترین و خاصترین حالت ممکن است. لباسهای او در فروشگاهش در بوداپست به فروش میرسد. علاوه بر این در بوتیک او لوازم جانبی منحصر به فرد و لوکس، کالاهایی از چرم از همکاران محلی او نیز به چشم میخورد. مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.

بوتیک آنا داوبنر بوداپست،الفبای سفر



6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt