در بازارهای شبانه سنگاپور چیزهای جالب ببینید

در بازارهای شبانه سنگاپور چیزهای جالب ببینید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

در بازارهای شبانه سنگاپور چیزهای جالب ببینید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در سفر به سنگاپور سعی کنید بخشی از سفر خود را به گشت زنی در بازارهای شبانه و خوردن غذاهای خیابانی اختصاص دهید. در این بازارها تجربه های جالبی را بدست خواهید آورد. الفبای سفر محبوب ترین آنها را به شما معرفی میکند.

بازار Lau Pa Sat سنگاپور

این بازار شبانه در بین مردم محلی بسیار محبوب است و جایی است که میتوانید غذاهای خیابانی خوشمزه محلی را در آن امتحان کنید. در این محل علاوه بر فضای سرپوشیده در فضای بیرون نیز صندلیهای چیده شده که میتوانید همراه با غذا خوردن از هوای آزاد نیز لذت ببرید.

بازار Lau Pa Sat در سال 1894 بنا شد که اخیرا نیز باز سازی شد. این بازار در مرکز شهر سنگاپور قرار گرفته است و بنابراین فرصتی است که علاوه بر این بازار از چند جاذبه دیدنی شهر نیز دیدن کنید. نکته جالب اینکه این بازار به صورت 24 ساعته باز است و مکانی عالی برای وقت گذارنی شبانه در تور کوالا سنگاپور است.

بازار Lau Pa Sat سنگاپور،الفبای سفر

بازار منطقه هند کوچک سنگاپور

شما می توانید به راحتی بازدید از بازار Little India Arcade را از دست بدهید. چرا که این بازار در گوشه ایی از منطقه هند کوچک قرار دارد و چیزهای جالبی برای کشف کردن دارد. پس بهتر است تا سری به این بازار بزنید و از غذاهای محلی و فرهنگ مردم این شهر دیدن کنید.

از جمله چیزهای جذاب بازار منطقه هند کوچک می توان لباسهای سنتی هندی، طراحی تتوهای حنا روی دست و غذاهای مختلف که عطر و بوی آن از هر گوشه و کنار این بازار به مشام میرسد را نام برد.

بازار منطقه هند کوچک سنگاپور،الفبای سفر

بازار رمضان گیلیک سرای

این بازار درست بعد از غروب خورشید بازار میشود و بیشترین چیزهای که در این بازار محبوب است غذاهای آن است مانند غذاهای مالزیایی و هندی خیابانی که میتوانید آنها را در این بازار سنگاپور امتحان کنید.تعدادی از دست فروشها نیز در این محل اسنکها مختلف و بستنی میفروشند.

توصیه میکنیم در موقع خرید و خوردن غذاهای این بازار از غذاهای بسته بنده شده و بهداشتی بخرید چراکه برخی از گردشگران تنها برای غذا خوردن به این بازار میروند.برای رزرو بلیط لحظه آخری هواپیما با ما همراه باشید.

بازار رمضان گیلیک سرای سنگاپور،الفبای سفر

بازار بوگیس Bugis سنگاپور

یک بازار محبوب که در آن شما می توانید اجناس گوناگون با قیمت های ارزان تهیه کنید. در گوشه و کنار بازار بوگیس اجناس مختلف وجود دارد که برای خرید کردن این میزان تنوع انتخاب شما را آسان تر میکند. از وسایل خرازی گرفته تا جعبه های کادویی، لوازم جانبی موبایل، تی شرت، انواع لباس و غذا را در این بازار میتوانید پیدا کنید. اگر به خوبی در این بازار بگردید میتوانید جنس مد نظر خود را با قیمت ارزان بخرید.

بازار بوگیس سنگاپور، سنگاپور

بازار محله چینهای سنگاپور

یکی از مشهور ترین بازارهای سنگاپور بازار محله چینیها در شب است محلی پر از مغازه های رنگارنگ و غذاهای محلی جوراجور. اگر به دنبال هنرهای سنتی چینی هستید مانند دست خط های خوشنوسی چینی و سرامیکهای چینی در این بازار به وفور میتوانید در این بازار آنها را مشاهده کنید و حتی به عنوان سوغات تهیه کنید. همچنین غذاخوریهای مختلف این بازار برای رفع گرسنگی و خستگی نیز در این بازار از جاهای دیدنی سنگاپور وجود دارد.

بازار محله چینهای سنگاپور،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt