غذاهای بلغاری را در این مکانها مزه مزه کنید

غذاهای بلغاری را در این مکانها مزه مزه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1398

غذاهای بلغاری را در این مکانها مزه مزه کنید

در سفر به وارنا میتوانید صبح خود را با نوشیدن یک لیوان آب پرتغال خنک شروع کنید و برای ناهار یک همبرگر لذیذ و بخورید و برای دسر بستنی سفارش دهید. الفبای سفر بهترین رستورانهای وارنا را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در سفر به وارنا میتوانید صبح خود را با نوشیدن یک لیوان آب پرتغال خنک شروع کنید و برای ناهار یک همبرگر لذیذ و بخورید و برای دسر بستنی سفارش دهید. الفبای سفر بهترین رستورانهای وارنا را به شما معرفی میکند.

رستوران Petchkata وارنا

رستوران Petchkata در کنار ساحل قرار دارد و با چشم انداز دیدنی از دریا یک محل عالی و منحصر به فرد است.این رستوران با فضای گرم و دوست داشتنی جایی است که میتوانید علاوه بر میل کردن غذاهای سنتی بلغاری به موسیقی سنتی بلغاری در کنار ساحل دریا در تور بلغارستان 98 نیز گوش بدهید و لذت ببرید. غذاهای این رستوران به حدی محلی و سنتی هستند که اگر مادربزرگ شما اهل بلغارستان بود آنها را برای ناهار برای شما درست میکرد.

رستوران Petchkata وارنا،الفبای سفر

کافه My Cafe by Ani Boland

این کافی شاپ با طراحی داخلی چوبی زیبا و دیدنی در طبقه دوم مرکز برگزاری جشنواره وارنا قرار دارد و شما کیکهای خوشمزه، کروسانهای تازه و ساندویچ های لذیذ را در این محل میتوانید امتحان کنید. اگر شما یک رژیم غذایی خاص دارید، می توانید سبزیجات گیاهی خام و غذاهای سالم را در این کافه پیدا کنید. این کافه همچنین این یکی از چند مکان در وارنا است که در آن شما می توانید یک فنجان قهوه ترک نوش جان کنید.

کافه Ani Boland وارنا،الفبای سفر

رستوران Sweet & Salty وارنا

این رستوران جایی است که میتوانید با توجه به اینکه چه قدر گرسنه هستید روز خود را با نوشیدن یک لیوان لیموناد خانگی و یا یک همبرگر دوبل آغاز کنید.اگر هم حس میکنید خیلی گرسنه نیستید میتوانید از میان سالادها یکی را به داخواه انتخاب کنید. به شما توصیه میکنیم سالاد شوپسکا که ترکیبی از سبزیجات تازه، روغن زیتون و پنیر فتا بلغاری را در این محل در ارزان ترین تور بلغارستان الفبای سفر امتحان کنید. 

رستوران Sweet & Salty وارنا،الفبای سفر

کافه Rosher Lounge & Sweets

اگر علاقه مند هستید تا با یک لیوان آبمیوه تازه و یا فنجان قهوه اسپرسو صبح خود را آغاز کنید جای شما در کافه Rosher Lounge & Sweets است. این کافه با محیط رنگارنگ خود فضایی شاد و دل پذیری را ایجاد کرده که میتوانید در کنار قهوه خود شیرینیهای خانگی را امتحان کنید. این کافه همچنین یک زمین بازی مخصوص کودکان دارد که در موقع ورود به آن قابل مشاهده است.کمی با جاذبه های توریستی بلغارستان آشنا شوید.

کافه Rosher Lounge & Sweets وارنا،الفبای سفر

شیرینی فروشی Anna Pavlova

اگر از کنار نانوایی Anna Pavlova عبور کردید و در اول صبح بوی نان تازه به مشام شما رسید و شما را به سمت خود کشاند باید بگوییم که انتخاب خوبی کرده اید. انواع مختلفی از شیرینی، کیک، چیز کیک و بیسکویت در این محل وجود دارد. بهترین حسن این کافه این است که  تقریبا هر روز چیزی جدید در منو وجود دارد که میتوانید آن را امتحان کنید.

شیرینی فروشی Anna Pavlova وارنا،الفبای سفر

کافه وگ آرت وارنا

کافه Veg Art بیش تر از اینکه یک کافه برای سرو غذا باشد جایی است که غذا به عنوان هنرنمایی در آن شناخته میشود. روز خود را نوشیدن یک فنجان آبمیوه تازه یا غذای  گیاه خوارن شروع کنید. حتی ممکن است که بخواهید که در بعد از ظهر به این محل برگردید و در یکی از رویدادهایی که در این محل برگزار میشود مانند شبهای ادبی شرکت کنید. از قیمت بلیط هواپیما وارنا بلغارستان آشنا شوید.

کافه وگ آرت وارنا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt