7 بار مسکو که تنها محلیها از آن آگاهند

7 بار مسکو که تنها محلیها از آن آگاهند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 تیر ، 1398

7 بار مسکو که تنها محلیها از آن آگاهند

مسکو دارای بارهای مدرنی است که روز به روز به تعدادشان افزوده میشود. مردم محلی شبها به دنبال محلی با جوی دوستانه هستند تا نوشیدنی بنوشند و از شلوغیها به دور باشند. الفبای سفر به شما بارهایی مخفی و پنهان را معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مسکو دارای بارهای مدرنی است که روز به روز به تعدادشان افزوده میشود. مردم محلی شبها به دنبال محلی با جوی دوستانه هستند تا نوشیدنی بنوشند و از شلوغیها به دور باشند.  الفبای سفر به شما بارهایی مخفی و پنهان را معرفی میکند.

بار Fahrenheit مسکو

این بار بیشتر به عنوان یک کافه شناخته شده است که در محله Tverskoy قرار دارد. تنها عده ی کمی از مردم میدانند که در پشت آشپزخانه این محل یک بار بزرگ قرار دارد که نوشیدنیهای عالی که توسط متخصصان محلی و بین الملی تهیه شده و جوایز زیادی را نیز دریافت کردند را برای مردم محلی سرو میکند. در تور روسیه تابستان 98 از صرف نوشیدنی در این محل حتما غافلگیر خواهید شد.

 بار Fahrenheit مسکو،الفبای سفر

برلین بار Berlin Bar مسکو

مردم روسیه این محل را برلین مسکو برای شب زنده داری می نامند.طراحی این بار از تکنو مینیمالیستی تعدادی از محل های برلین الهام گرفته شده است. علاوه بر موسیقیهای خوب، نوشیدنیهای با کیفیت نیز در این محل سرو میشود. فضا و محیط بار برلین به حدی برایتان جالب خواهد بود که حتما باید از آن دیدن کنید و نکته جالب اینکه احتمالا در این بار در تور مسکو سنت پترزبورگ، توریستی را ملاقات نخواهید کرد.

 برلین بار مسکو،الفبای سفر

بار Veladora مسکو

این بار مکزیکی تنها درهای خود را در روزهای آخر هفته برای مشتریان خود باز میکند. مردم محلی زیادی به این بار میروند و در آخر هفته ها بار Veladora مملو از جمعیت میشود. این بار در قسمت تاریخی شهر قرار دارد و با انواع مختلف نوشیدنی از میهمانان خود پذیرایی میکند.موسیقی دلنشین و دکوارسیون زیبا فضای خاص و آرامش بخشی را به وجود می آورد. برای اطلاع از قیمت بلیط ارزان مسکو با ما همراه باشید.

بار Veladora مسکو،الفبای سفر

بار Mitzva مسکو

این بار اسرائیلی در قلب مسکو قرار دارد. مردم محلی علاقه مند هستند تا در روزهای 4 شنبه در بار نوشیدنی بنوشند. نوشیدنیهای اسرائیلی متنوع به همراه اسنکهای سنتی را در این بار میتوانید میل کنید. با این حال ما به شما توصیه میکنیم تا در روزهای 5شنبه به بار Mitzva  بروید.

بار Mitzva مسکو،الفبای سفر

پابلیک بار Public Bar مسکو

اگر به دنبال جای غیر معمول و خاص هستید که تنها مردم محلی آنجا را میشناسند و نمیتوانید آن را آنلاین و یا با تماس تلفنی رزرو کنید پابلیک بار است. این بار در منطقه تاریخی و در یک ساختمان قدیمی به سبک معماری استالینیستی قرار دارد . طعم فوق العاده نوشیدنیهای این بار را هرگز از یاد نخواهید برد.

پابلیک بار،مسکو،الفبای سفر

بار Golova مسکو

یکی دیگر از بارهای پنهای مسکو که در منطقه Tverskoy و در نزدیکی ایستگاه متروی Trubnaya قرار دارد. طیف وسیعی از نوشیدنیهای مختلف، اسنکها و موسیقی دل انگیز در روزهای جمعه و شنبه، بار Golova را به محلی پرطرفدار و محبوب تبدیل کرده است.

به شما توصیه میکنیم تا قبل از رفتن به این بار عکسهای اینستاگرام آن را مشاهده کنید و آدرس آن را از گوگل مپ پیدا کنید. در این محل به شما حسابی خوش میگذرد و سرگرم خواهید شد. بار رزرو هتل های روسیه در الفبای سفر اقامتی خوش داشته باشید.

بار Golova مسکو،الفبای سفر

بار ودا Voda مسکو

با ودا در جولای سال 2017 تاسیس شد و خیلی زود به محلی محبوب در بین مردم مسکو تبدیل شد. تنوع نوشیدنهای این بار به حدی است که شما حتی نمیتوانید حدس بزنید که در هفته آینده آنها چه نوشیدنی جدیدی را سرو میکنند.

نوشیدنیهای فصلی زیادی در این محل با مواد محلی و وارداتی تولید میشود. این بار در مرکز شهر قرار دارد و حتما سعی کنید قبل از رفتن به آن محل آن را در نقشه گوگل پیدا کنید چراکه در یک حیاط قدیمی قرار دارد.

بار Veladora مسکو،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt