در باتومی صبحانه مفصل و خوشمزه بخورید

در باتومی صبحانه مفصل و خوشمزه بخورید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1398

در باتومی صبحانه مفصل و خوشمزه بخورید

در موقع سفر شاید دوست داشته باشید تا با خوردن صبحانه محلی و مفصل صبحتان را آغاز کنید. در باتومی جاهای مختلفی برای خوردن غذاهای خوشمزه دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در موقع سفر شاید دوست داشته باشید تا با خوردن صبحانه محلی و مفصل صبحتان را آغاز کنید. در باتومی جاهای مختلفی برای خوردن غذاهای خوشمزه دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

کافه گوستی گاستروبار باتومی

کافه گوستی گاستروبار Gosti Gastrobar متعلق به یک خانواده روسی است که در باتومی زندگی می کنند که یکی از بهترین رستورانهای باتومی است و میتوانید در آن صبحانه کامل و مفصل امتحان کنید حتی اگر منوی آن زیاد متنوع نباشد.

با این حال منوی صبحانه آن شامل تخم مرغ، فرنی ید، پنکیک و سالاد های مختلف است که روز شما را حسابی میسازد. هزینه خوردن صبحانه در این کافه به طور متوسط حدود 2.50 دلار است که بین ساعات 10 تا 1 بعد از ظهر سرو میشود که در تور باتومی تابستان 98 میتوانید میل کنید.

کافه گوستی گاستروبار باتومی،الفبای سفر

کافه گاردنز Gardens باتومی

اگر در فصل تابستان به باتومی سفر میکنید حتما به کافه گاردن برای خوردن صبحانه و یا ناهار بروید و در فضای باز با محیطی دلنشین از خوردن غذا لذت ببرید. منوی صبحانه این محل متنوع است و انواع نان تست های فرانسوی، صبحانه های انگلیسی و ترکی، املت با ژامبون و پنیر، پنیر خامه ای با خامه ترش را ارائه می دهد.

قیمت های این کافه  بسیار منطقی هستند و بین 1.50 تا 4.40 دلار متغیر هستند که در تور گرجستان ارزان میتوانید به دلخواه انتخاب کنید.

کافه گاردنز باتومی،الفبای سفر

کافه تانگرین Tangerine باتومی

کافه تانگرین با افتخار و غرور از مشتریان خود در یک فضایی با طراحی زیبا و غذاهای لذیذ و باکیفیت پذیرایی میکند. برای گردشگرانی که صبحانه خوردن کامل را دوست دارند این کافه در منوی خود با 3 نوع غذا از آنها پذیرایی میکند.

تخم مرغ با نان تست، اسفناج و سس پنیر، ساندویچ های گرم با نان خانگی،خیار شور، سالاد فصل، پنیر و ماهی سالمون، پنکیک با پنیر خامه ایی، خامه ترش و مربای آلبالو. شما میتوانید با توجه به سلیقه غذای خود یکی از این غذاهای منوی را انتخاب کرده، سفارش دهید و نوش جان کنید.

کافه تانگرین باتومی،الفبای سفر

 کافه شکلات باتومی

کافه Chocolate Coffee-Room یکی از بهترین جاها برای خوردن صبحانه است. تمامی صبحانه هایی که در این کافه سرو میشوند هزینه مقرون به صرفه ایی دارند. منوی صبحانه کافه شکلات شامل املت با دو تخم مرغ، اوتمیل جو با شیر، ماست خانگی با میوه های فصلی، نان تست و خامه است. اگر هم به خوردن این غذاها تمایل ندارید میتوانید سالاد، پاستا و دمبلینگ را سفارش دهید.بلیط پرواز باتومی را از الفبای سفر بخواهید.

کافه شکلات باتومی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt