اقامتی پر آرامش در بهترین بوتیک هتل های پاریس

اقامتی پر آرامش در بهترین بوتیک هتل های پاریس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1398

اقامتی پر آرامش در بهترین بوتیک هتل های پاریس

بوتیک هتل ها معمولا کوچک و شیک هستند و خدمات استاندارای را به مشتریان خود ارائه میدهند و مورد علاقه تعدادی از گردشگران هستند. الفبای سفر در سفر اروپای شما بوتیک هتل های منحصر به فرد پاریس را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بوتیک هتل ها معمولا کوچک و شیک هستند و خدمات استاندارای را به مشتریان خود ارائه میدهند و مورد علاقه تعدادی از گردشگران هستند. الفبای سفر در سفر اروپای شما بوتیک هتل های منحصر به فرد پاریس را به شما معرفی میکند.

هتل Saint James پاریس

این بوتیک هتل از طراحی داخلی زیبا قدیمی گرفته تا وسایل قدیمی که در دکور آن قرار گرفته را در خود جای داده است. طراحی این هتل به سبک نئو کلاسیک است و از ظرافت و معماری چشم گیر و دیدنی ساخته شده است این هتل در سال 1892 در محل اولین فرودگاه در پاریس ساخته شد. 

این هتل دارای 300 متر مربع تراس اختصاصی است که برای یادبود ناوگان هواپیما فرانسه ساخته شده است. رستوران این هتل در باغ قرار دارد و سرآشپز مشهور آن با بهترین و با کیفیت ترین غذا را برای گردشگران ارزان ترین تور اروپا سرو میکند. بوتیک هتل Saint James همچنین دارای یک کتابخانه قدیمی است که  12000 جلد کتاب در آن قرار دارد.

هتل Saint James پاریس،الفبای سفر

هتل La Belle Juliette

این هتل در یکی از بهترین محله های پاریس قرار دار و نام خود را از ژولیت رکامیه از ادبیات دانهای مشهور فرانسوی در قرن 18 میلادی گرفته است. این هتل به سبک بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است.اتاقهای هتل به شبک قدیمی ساخته شده و دارای دکوراسیون با اشیای عتیقه و کهنه، مبلمان زیبا است. صندلیهای هتل نیز چوبی هستند و به رنگ صورتی میباشند. اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه و اینترت وای فای و حمام و تلوزیون صفحه تخت هستند و تعدادی از اتاق های نمای زیبایی رو به شهر دارند. مغازه های برند های مشهور در اطراف هتل قرار دارند که میتوانید در آنها گشتی بزنید.

هتل La Belle Juliette پاریس،الفبای سفر

هتل Le Roch پاریس

یک هتل شیک و مجلل با 37 اتاق است که در منطقه یک پاریس قرار دارد. این هتل دارای یک هتل جذاب و زیبا با سنگهای مشکی و جذاب است. این هتل دارای امکاناتی از جمله حمام، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا است. یک معمار مطرح فرانسوی کار ساخت این هتل را برعهده داشته است. وجود شومینه و قفسه های کتاب و نور فضای هتل جلوی زیبایی به آن بخشیده است.حمام اتاقها دارای تزئینات زیبای کاشی کاری هستند و همچنین صنایع دستی زیبانی در دکور آن دیده میشود. برای رزرو تورهای لحظه آخری الفبای سفر را دنبال کنید.

هتل Le Roch پاریس،الفبای سفر

هتل Des Grands Boulevards

اگر به دنبال آن هستید که در یک هتل لوکس و 5 ستاره اقامتی رومانیک و به یاد ماندنی داشته باشید پیشنهاد ما به شما هتل Des Grands Boulevards است. این هتل یک محل شیک و زیبا است و طراحی داخلی آن توسط یکی از معماران برجسته فرانسوی صورت گرفته است. این هتل دارای لوسترهای آویزیی زیبا با 4 تخت، کمد های چوبی و مبلهای قرمز رنگ که دکور خود به حدی دلنشنین است که با اقامت در آن حس آرامش بخشی را تجربه خواهید نمود.

هتل Des Grands Boulevards پاریس،الفبای سفر

هتل Providence پاریس

تمامی 18 اتاق این هتل دارای طراحی و دکوارسیون منحصر به فرد است و دکور هر اتاق با دیگری متفاوت است. تمامی اتاق های داری مبلمان شیک با پارچه های پر زرق و برق است و حال و هوای جو و محیط زندگی در قرن 21 را برای گردشگران تور اروپا تابستان 98 ایجاد میکند.برای یک تعطیلات به یاد ماندنی در فرانسه میتوانید در این هتل میتوانید در تراس آن با محیط دل انگیز نوشیدنی بنوشید در رستوران هتل غذای فرانسوی امتحان کنید. از قیمت بلیط هواپیما برای سفر به کشورهای مختلف جهان مطلع شوید.

هتل Providence پاریس،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt