بهترین رستورانهای پشت بام سنت پترزبورگ

بهترین رستورانهای پشت بام سنت پترزبورگ

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1398

بهترین رستورانهای پشت بام سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ شهر دوستداران رستورانها و بارهایی است که در پشت بام قرار دارند و چشم انداز خیره کننده از شهر ارائه میدهند. به همین دلیل رستورانها و بارهای زیادی در پترزبورگ وجود دارد که الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنت پترزبورگ شهر دوستداران رستورانها و بارهایی است که در پشت بام قرار دارند و چشم انداز خیره کننده از شهر ارائه میدهند. به همین دلیل رستورانها و بارهای زیادی در پترزبورگ وجود دارد که الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

رستوران Blok سنت پترزبورگ

غذاهایی که در این رستوران سرو میشود بیشتر از گوشت تهیه شده و ترکیبی از غذاهای سنتی روسیه با گوشت با کیفیت بالا است. انواع نوشیدنیهای مختلف نیز در بار این رستوران سرو میشود که نام برخی آنها از نوشیدنیهای سنتی روسیه است. صاحب این رستوران فردی به نام Rappoport است که یکی از موفق ترین و پر مشتری ترین رستورانهای روسیه را دارد که گردشگران تور روسیه تابستان 98 نیز میتوانند از خوردن غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

رستوران Blok سنت پترزبورگ،الفبای سفر

رستوران روف 18 سنت پترزبورگ

رستوران بار روف Roof 18 با نمای پانوراما مشرف به شهر، در مرکز تاریخی پترزبورگ قرار دارد. پنجره های این بار رو به رودخانه نوا و پل سمپسونیفسکی باز میشود. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع زیادی از غذاهای بین المللی و همچنین انتخاب گسترده ای از نوشیدنهای متنوع است که انتخاب را برای گردشگران تور مسکو سنت پترزبورگ تابستان 98 آسان میکند.

رستوران-روف-18-سنت-پترزبورگ،الفبای سفر

رستوران I Love La Panorama

پشت بام این بار یکی از بهترین چشم اندازهای پانوراما از شهر را ارائه میدهد با سرو غذاهای اروپایی یکی از بهترین رستورانها است که در مرکز شهر قرار گرفته است. این رستوران در طبقه 15 یک ساختمان در جزیره جزیره Vasilievsky قرار گرفته است.از این محل اکثر نقاط دیدنی سنت پترزبورگ قابل مشاهده است. طراحی داخلی آن بسیار ظریف و زیبا است و غروب خورشید را نیز میتوانید تماشا کنید. برای سفر به این شهر تاریخی و رزرو هتل های روسیه با ما همراه باسید.

 رستوران I Love La Panorama سنت پترزبورگ،الفبای سفر

رستوران Parusa na Kryshe

رستوران Parusa na Kryshe یکی دیگر از رستورانهای شهر است که شهر را میتوانید از نمای پانوراما دید و لذت برد به خصوص تماشای کلیسای تاریخی دیدنی پیتر و پل Peter and Paul Cathedral.با بودن در این رستوران احساس میکنید که انگار بر روی شهر شناور هستید. بار این رستوران طیف گسترده ایی از نوشیدنیهای مختلف را ارائه میدهد. غذاهای خوشمزه روسی و اروپایی را نیز میتوانید در منوی آن انتخاب کنید.

رستوران Parusa na Kryshe،الفبای سفر

رستوران مانساردا Mansarda پترزبورگ

این رستوران بر فراز پشت بام یک ساختمان در منطقه تجاری Quattro Corti قرار دارد. رستورانی در یک ساختمان قدیمی و تاریخی با چشم انداز پانوراما بی نظیر از شهر که جای عالی برای غذا خوردن و تماشای این شهر از فراز شهر است. رستوران مانساردا نمای نفس گیری رو به کلیسای سنت ایزاک St.Issac’s Cathedral دارد. در منوی این رستوران طیف گسترده ایی از غذاهای آسیایی و اروپایی و نوشیدنیهای مختلف به چشم میخورد. برای تهیه و رزرو بلیط لحظه اخری سنت پترزبورگ الفبای سفر را دنبال کنید.

رستوران مانساردا سنت پترزبورگ،الفبای سفر

رستوران Makaronniki پترزبورگ

رستوران Makaronniki در طبقه بالای یک ساختمان در مرکز تجاری سن پتربورگ واقع شده است. این رستوران دارای 3 ویژگی عالی است که شما را راغب میکند تا ساعتها آنجا بنشینید و لذت ببرید: غذاهای ایتالیایی، نوشیدنیهای مختلف و نمای بسیار دیدنی.این رستوران یک جای عالی در زمستان و تابستان است. در فصل گرم تابستان میتوانید از فضای دلپذیر تراس لذت ببرید و نوشیدنی بنوشید.

رستوران Makaronniki پترزبورگ،الفبای سفر




6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt