کشف زیباییهای بهترین سواحل خیره کننده پوکت

کشف زیباییهای بهترین سواحل خیره کننده پوکت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

کشف زیباییهای بهترین سواحل خیره کننده پوکت

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برخلاف سایر شهرهای تایلند، پوکت به دلیل مساحتی که دارد شهر و روستا با سواحل مختلف زیادی را در خود جای داده است که هر کدام جذابیتهای برای کشف کردند دارند. الفبای سفر تعدادی از آنها به شما معرفی میکند.

پاتونگ Patong پوکت

پاتونگ در شمال غربی پوکت قرار دارد و یک شهر توریستی و محبوب در بین مردم محلی و گردشگران محسوب میشود. خیابان مشهور بنگلا که به تفریحات شبانه جذاب و مهیج شهرت دارد در این شهر واقع شده است جایی که تا صبح میتوانید به رقص و شادی و صرف نوشیدنی در بارها و نایت کلابهای مختلف آن بپردازید.

علاوه بر این، برای خرید کردن میتوانید در فروشگاه های کنار ساحل گشتی بزنید و یا به مرکز خرید ungceylon بروید. علاوه بر سواحل پاتونگ اگر به دنبال محلی پر آرامش در شب هستید میتوانید به ساحل آزادی که خلوت و دنج است که برای افرادی که در تور پوکت ساده سفر میکنند یک محل عالی است.

ساحل پاتونگ پوکت،الفبای سفر

ساحل کارون Karon پوکت

کارون نیز به اندازه پاتوگان چندین سواحل، استراحتگاه، کافه ها و رستوران با فضای جذاب و دیدنی و دنج تری دارد. با وجود اینکه گردشگران زیادی به این ساحل میروند ولی با توجه به عرض زیاد نوار ساحلی آن شما هرگز شلوغی را در این محل احساس نخواهید کرد به راحتی میتوانید در این محل شنا و غواصی کنید.

کمی دورتر از ساحل رستوران و کافه و تعدادی بار نیز پذیرای گردشگران تور پوکت بانکوک هستند. شب زنده داری در این ساحل وجود دارد ولی زیاد شلوغ نیست. بازار کارون نیز یک محل عالی برای خرید سوغات است.  برای عاشقان فرهنگ و تاریخ تایلند مجسمه هایی از بودا و اسطورهای مختلف در گوشه و کنار این محل برای فروش قرار دارند.

ساحل کارون پوکت،الفبای سفر

ساحل سورین Surin پوکت

در ساحل سورین انواع استراحتگاه و هتلهای لوکس قرار دارد که حتی یکی از آنها میزبان قهرمان گلف بوده است. این ساحل دیدنی و زیبا دارای ماسه های سفید و نرم، دریای فیروه ایی و پس زمینه ایی سرسبز از درختان نارگیل است که یکی از مناطق بسیار خیره کننده پوکت محسوب میشود.کمی دورتر از ساحل تعدادی کافی شاپ و رستوران با غذاهای خوشمزه و محلی از مشتریان خود استقبال میکند. غذا خوردن و تفریح در ساحل سورین ارزان نیست ولی ارزش را دارد.

ساحل سورین پوکت،الفبای سفر

ساحل کاتا Kata پوکت

ساحل کوتا در جنوب ساحل کارون قرار دارد. ساحلی محبوب در بین گردشگران و مردم محلی که با توجه به نوار ساحلی طویل شلوغی در آنجا ملموس نیست و به راحتی میتوانید جای خلوت دنجی برای استراحت و رفع خستگی پیدا کنید.تفریحات آبی پر هیجان مانند غواصی را در این محل میتوانید تجربه کنید. همچنین شن و ماسه های نرم ساحل کاتا جای عالیی برای آفتاب گرفتن در طول روز است.

بارها و رستورانهای مختلف در نزدیکی این ساحل وجود دارد که دارای نمای مشرف به خلیج هستند. مجتمع پالم نیز محلی برای غذا خوردن و صرف نوشیدنی است که گردشگران زیادی به آنجا میروند.در آنجا میتوانید خرید کنید و سوغات، صنایع دستی و لباس بخرید. برای رزرو بلیط چارتر پوکت با ما همراه باشید.

ساحل کاتا پوکت،الفبای سفر

ساحل چالونگ Chalong پوکت

چالونگ دو منطقه فرهنگی پوکت را در خود جای داده است از جمله مجسمه معروف بزرگ بودا که یکی از جاذبه های برتر در پوکت است در این محل قرار دارد. مجسمه ایی با 45 متر ارتفاع که در بالای تپه قرار دارد. علاوه بر این مجسمه بودا، معبد وات چالونگ که یکی از معابد خارق العاده با معماری عالی است که میتوانید دو ساعتی را به بازدید از این معبد و اطراف آن اختصاص دهید.

اینجا زیاد زندگی شبانه ندارد ولی جاهای زیادی برای غذا خوردن و اینکه چند ساعتی خودتان را سرگرم کنید وجود دارد. ساحل چالونگ نیز محلی عالی برای تفریح کردن است که چند ساعتی را ریکس کنید و لذت ببرید.

ساحل چالونگ پوکت،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt