در کافه های تفلیس غذاهای جورواجور بخورید

در کافه های تفلیس غذاهای جورواجور بخورید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

در کافه های تفلیس غذاهای جورواجور بخورید

غذا خوردن در یک کافه دنج در در محیط جذاب و پرآرامش در تفلیس یکی از فعالیت های محبوب برای بسیاری از مردم محلی است. گرجی ها دوست دارند وقت خود را در مکان های منحصر به فرد به سر کنند، با دوستانشان صحبت کنند، یا صرفا از خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرند. الفبای سفر بهترین کافه های تفلیس را برای شما نام میبرد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

غذا خوردن در یک کافه دنج در محیط جذاب و پرآرامش در تفلیس یکی از فعالیت های محبوب برای بسیاری از مردم محلی است. گرجی ها دوست دارند وقت خود را در مکان های منحصر به فرد به سر کنند، با دوستانشان صحبت کنند، یا صرفا از خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرند. الفبای سفر بهترین کافه های تفلیس را برای شما نام میبرد.

کافه Mziuri تفلیس

کافه Mziuri یکی از بهترین مکانهای محبوب و مخفی تفلیس است که در یکی از پارک های محلی قرار گرفته است. این کافه که اخیرا بازسازی شده، دارای یک محیط اجتماعی و آرامش بخش در فضای باز و فضای بسته است .

طراحی ساده و در عین حال ظریف و رنگارنگ، جذابیت این محل را دوچندان کرده است.در فصل بهار و تابستان که هوا رو به گرما میرود کافه Mziuri برای مشتریان خود در فضای باز فیلم پخش میکند. متاسفانه فیلمها به زبان گرجی و بدون زیرنویس انگلیسی هستند، همچنین این کافه میزبان چند رویداد اجتماعی یا فرهنگی نیز میباشد که در تور گرجستان تابستان 98 میتوانید شاهد آنها باشید.

کافه Mziuri تفلیس،الفبای سفر

آنتی کافه کورنل تفلیس 

چه چیزی باعث میشود آنتی کافه کورنل تفلیس Anticafe Corner از سایر کافه های شهر متفاوت باشد؟ دلیل آن این است که شما برای غذایی که میخورید هزینه پرداخت نمی کنید؛ شما برای زمانی که در این کافه سپری میکنید هزینه می کنید، از این رو نام این محل آنتی کافه گذاشته شده است.

این هزینه ها به هیچ وجه گران نیست و پس از دو ساعت  نیز کاهش می یابد. علاوه بر این، اگر بیش از سه ساعت در آنجا بمانید، میتوانید به صورت رایگان در آنجا باشید.ایده اصلی این مکان این است که فضا محیط را مانند خانه ایجاد میکند که در آن شما می توانید بنشینید و بدون اینکه حواستان پرت شود هر کاری که در خانه خود انجام می دهید را در این کافه انجام دهید.

طیف گسترده ای از بازی ها مانند تخته و کتاب در این محل ارائه می شود؛ شما همچنین می توانید یک فیلم انتخاب کنید بر روی یک پرژکتور تماشا کنید و چای و قهوه به صورت رایگان و نامحدود بنوشید. این کافه حتی به شما اجازه می دهد غذای یا تنقلات نیز همراه خود در تور گرجستان ارزان داشته باشید.

آنتی کافه کورنل-تفلیس،الفبای سفر

کافه فکتوری 27 تفلیس

دوستداران هنرهای خیابانی در کافه Factory 27 برای فرار از شلوغی شهر به این محل میروند.این کافه دارای محیط بسته است و در فضای باز نیز از مشتریان خود پذیرایی میکند. دیوارهای این کافه دارای طراحی گرافیکی زیبا است که توسط هنرمند گرجی TamOonz ترسیم شده است.

منوی بین المللی این کافه شامل برگرهای خوشمزه، انواع سوپ، سالاد، ساندویچ، فلافل و کیک می باشد. کارخانه 27 مکانی جالب برای وقت گذرانی در تور لحظه آخری تفلیس است.

کافه فکتوری 27 تفلیس،الفبای سفر

کافه لیلا تفلیس

کافه لیلا با طراحی منحصر به فرد خاورمیانه پذیرای افراد گیاه خواری است که به دنبال غذای خوشمزه گیاهی در تفلیس هستند. در کافه لیلا می توانید مقدار زیادی غذاهای گیاهی مانند بادمجان، اسفناج، هویج، لوبیا و سبزیجات، خاچاپوری و ذرت را امتحان کنید. برای شروع سفر خود به گرجستان، بلیط پرواز تفلیس را از الفبای سفر بخواهید.

کافه لیلا تفلیس،الفبای سفر

کافه Gabriadze تفلیس

این کافه بخشی از کل مجموعه گابریادزه در کنار تئاتر مارپیچ گابریادزه و برج ساعت قرار گرفته است. گابریادزه یک مجسمه ساز، نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و فیلم ، نویسنده و نقاش است که برج ساعت را برای نمایش و کافه خود طراحی و ساخته است.

کافه گابریادزه دارای سه اتاق و یک تراس تابستانی است که نمای مشرف به کلیسای آنچیسخاتی Anchiskhati دارد.این مکان، محل برگزاری نمایشگاه هنر گابریادزه است. در اینجا شما نقاشی های و پوستر هایی از او را بر روی دیوار ببینید. مجسمه های او نیز در گوشه و کنار کافه به چشم میخورند.

کافه Gabriadze تفلیس،الفبای سفر

کافه Linville تفلیس

طراحی داخلی این کافه در تفلیس در طول 5 سال گذشته بی سابقه بوده است. این کافه در میان مردم محلی بسیار محبوب است. این کافه در یک خانه مسکونی قرار دارد که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. زمانی که پیاده از خیابان Kote Abkhazi از میدان آزادی به سمت پایین حرکت میکنید در سمت راست خیابان به نردهای فلزی رنگارنگ با کف چوبی بر میخورید.

 کافی شاپ Linville با یک فضای جذاب، یک مکان عالی برای وقت گذرانی و لذت بردن از یک فنجان قهوه، ناهار یا دسر است. در طول شب، شما می توانید نوشیدنی بنوشید و به پیانو زنده که در این محل نواخته میشود گوش دهید. برای رزرو هتل های تفلیس با ما همراه باشید.

کافه Linville تفلیس،الفبای سفر



6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt