6 کافه محبوب و پرطرفدار اوکراین

6 کافه محبوب و پرطرفدار اوکراین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 تیر ، 1398

6 کافه محبوب و پرطرفدار اوکراین

مردم اوکراین عادت دارند که قبل از کار در کافه ها قهوه بنوشند و یا دوستانشان را برای خوردن ناهار در کافه ملاقات کنند. الفبای سفر خوردن غذاها و قهوه های خوش طعم در بهترین کافه های اکراین را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مردم اوکراین عادت دارند که قبل از کار در کافه ها قهوه بنوشند و یا دوستانشان را برای خوردن ناهار در کافه ملاقات کنند. الفبای سفر خوردن غذاها و قهوه های خوش طعم در بهترین کافه های اکراین را به شما معرفی میکند.

کافه Paul اوکراین

این کافه در واقع نانوایی معروف است که یکی از شعبات جهانی نانوایی های فرانسوی است که در 31 کشور فعالیت می کنند.کافه Paul محلی است که شما می توانید یک صبحانه خوب و مفصل، یک ناهار و خوشمزه و در نهایت یک شام لذیذ با طعم منحصر به فرد میل کنید. 

علاوه بر این، کروسانهای ترد با طعم های مختلف، ساندویچهای متنوع مانند برگر را میتوانید در این محل در تور اوکراین تابستان 98 سفارش دهید. گردشگران از کشورهای مختلف در این کافه قهوه و شیرینهای تازه و خوشمزه را امتحان میکنند.

کافه Paul اوکراین،الفبای سفر

کافه Alltrueeast اوکراین

این کافه متخصص سرو غذاهای خاورمیانه به خصوص خوراک حمص غذاهای اسرائیلی است. دکور زیبای این محل با وجود درختان کاج کوچک و میزهای چوبی فضای زیبایی را به وجود آورده است. منوی کافه  Alltrueeast بسیار متنوع است و غذاهای مختلفی را برای گردشگران تور ارزان اوکراین سرو میکند. سعی کنید گل کلم های پخته شده را با نان تازه  و پنیر را در این کافه تست کنید.

کافه Alltrueeast اوکراین،الفبای سفر

کافه ویتنامیزهای اوکراین

کافه ویتنامیز های Vietnamese Hi در ساختمان Bessarabian و در بازار مرکزی کی یف قرار دارد که مرکز غذاهای خیابانی است. در آنجا میتوانید سوپ ویتامی Pho، اسپیرینگ رول، انواع وافل، قهوه سرد با شیر غلیط و یا بستنی سرخ شده را امتحان کنید.

 آشپزخانه این کافه اپن است و شما می توانید سر آشپز ویتنامی آن را در حال طبخ غذا مشاهده کنید و در کافه ایی با فضای ویتنامی غذای متفاوت میل کنید. برای رزرو بلیط پرواز با الفبای سفر همراه باشید.

کافه ویتنامیز های اوکراین،الفبای سفر

کافه شارلوت Charlotte اوکراین

کافه شارلوت با فضای ویژه ای خود، مختص افرادی است که عاشق پاریس هستند. صاحبان اصلی این کافه به غذاهای سنتی و ساده توجه زیادی دارند که در اکثر کافی شاپ های فرانسوی این غذاها قابل سفارش هستند. سوپ پیاز، کیک لورن ، تارت از جمله غذاهای خوشمزه کافه شارلوت است که امتحان کردن آنها را پیشنهاد میکنیم. همچنین جگر چرب با گلابی، شاه ماهی با کره و سیب زمینی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

کافه شارلوت اوکراین،الفبای سفر

کافه Zheltok اوکراین

کافه Zheltok غذاهای سنتی آمریکایی را برای مشتریان خود سرو میکند مانند انواع قهوه ها و بشقابهایی از تخم مرغ. از صبح تا بعد از ظهر یک برگر با تخم مرغ را سفارش دهید و یا تخم مرغ آب پز با سیب زمینی سرخ شده میل کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Zheltok سرو لیموناد های خانگی و نوشابه هایی است که بر اساس یک دستور خاص با اضافه کردن شربت های آمریکایی اصل تهیه شده اند. همچنین در شب نیز از خوردن غذاهای آمریکایی لذیذ در کنار نوشیدنی لذت ببرید.

کافه Zheltok اوکراین،الفبای سفر

کافه میلک بار Milk Bar اوکراین

کافه میل بار جایی است که میتوانید در آن میان وعده و اسنکهای خوشمزه را امتحان کنید و از خوردن دسرها، شیکها و یا فقط یک فنجان شیر داغ لذت ببرید. در بین ساعت 8 تا 11 در این محل صبحانه سرو میشود که میتوانید با خوردن یک صبحانه مفصل روز خود را به خوبی شروع کنید. اوتمیل با دارچین، توت فرنگی فرانسه با آوکادو، یا پنکیک آمریکایی ، گرانول یونانی با بستنی شیر بز را حتما در این کافه امتحان کنید. با همراهی مجله گردشگری الفبای سفر، سایر کافه های محبوب دنیا را بشناسید.

کافه-میلک بار اوکراین،الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt