در بهترین کافه های پنانگ خاطرات خوش بسازید

در بهترین کافه های پنانگ خاطرات خوش بسازید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

در بهترین کافه های پنانگ خاطرات خوش بسازید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پنانگ دارای کافه ها و کافی شاپ های مختلفی است که هر کافه غذای خوشمزه و نوشیدنی خاص خود را برای مشتریانش سرو میکند.این کافه ها در منطقه جورج تاون پنانگ که جزو میراث جهانی یونسکو است واقع شدند. الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

کافه Macallum Connoisseurs

این کافه که قبلا محل یک کارخانه بوده طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه و قهوه های خوش عطر و طعم را ارائه می دهد. تم این کافه صنعتی بوده و وجود نور طبیعی خورشید بخشی از طراحی داخلی این محل میباشد.کافه Macallum نه تنها قهوه سرو میکنند بلکه خود دانه های قهوه را نیز خود آنها روستر میکنند.

علاوه بر قهوه های بی نظیر این محل میتوانید غذاهای لذیذ مانند انواع غذاهای گوشتی و رست بیف و یا پاستا را در اینجا میل کنید. قهوه های مخصوص، اسپاگتی و ترامیسوی این کافه نیز بسیار خوشمزه است.در تور کوالا پنانگ رقتن به این کافه را فراموش نکنید.

کافه Macallum Connoisseurs پنانگ،الفبای سفر

کافه Mugshot پنانگ

کلوچه ها و ماست های خانگی این کافه به حدی خوشمزه است که نمیتوانید آنها را امتحان نکنید. انواع مختلفی از کیک ها، وافلهای مختلف یا گوشتهای کبابی، بیکن و تخم مرغ، رست بیف، ماهی قزل آلا دودی و ... را میتوانید در این محل امتحان کنید. این غذاها داخل تنورهای چوبی پخته میشوند و سالم و مقوی هستند.

انواع طعم های مختلف ماست مانند ماست با جک فروت ، کیوی و عسل، انبه و گردو یا گردو و کشمش را در این کافه در تور مالزی تابستان 98 امتحان کنید.

کافه Mugshot پنانگ،الفبای سفر

کافه Awesome Canteen

این کافه با صندلی های فلزی و میزهای چوبی کوچک خود فضای زیبایی را ایجاد نموده است. در داخل این محل نیز گلدانهای زیبایی وجود دارد که فضای جذابی را به وجود آورده است. تمامی غذای این محل حاوی پروتئین های طبیعی و مغذی هستند و از  میوه ها و سبزیجات تهیه شدند.

سیب زمینی شیرین و یا انواع مختلف سالاد را به عنوان پیش غذا میتوانید میل کنید.انواع قهوه های دم کرده، ایس کافی قهوه های کلاسیک را نیز میتوانید در این محل سفارش دهید. بلیط هواپیما خارجی مسیرهای شهرهای مختلف را از الفبای سفر بخواهید.

کافه Awesome Canteen پنانگ،الفبای سفر

کافه The Alley پنانگ

کافه The Alley در خیابان Stewart Lane قرار دارد و با نوشیدنی های گرم و سرد، ساندویچ ها و دسر های خانگی از میهمانان خود پذیرایی میکند. میتوانید از شیرینهای خوشمزه، cronut با سس کارامل، کروسانه درا 5 طعم مختلف، و انواع چیز کیک را میتوانید در این محل امتحان کنید. برای نوشیدنی نیز کاپوچینو یا افوگاتو را میتوانید میل کنید.

کافه The Alley پنانگ،الفبای سفر

کافه Lunabar پنانگ

این کافه دارای محیط کوچک و آرامی است که با گیاهان و گلدانهای زیبا تزیین شده است که فضای زیبایی را به وجود آورده است. قهوه های مختلف، هات چاکلت،چای سبز و.. انواع نوشیدنی را میتوانید در این کافه امتحان کنید.

شاید گزینه دسر این کافه محدود است ولی دسرهای خوشمزه ایی مانند ترامیسو و بستنی با سس شکلات برخی از دسرهای محبوب مشتریان هستند. طرفداران کیک نیز میتوانند کیک شکلاتی ، چیز کیک و کیک کافه Lunabar را سفارش دهند و لذت ببرند. برای خرید تورهای لحظه آخری با ما همراه باشید.

کافه Lunabar پنانگ،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt