سفر به تایلند، بازگشت به بهشت

سفر به تایلند، بازگشت به بهشت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

سفر به تایلند، بازگشت به بهشت

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تایلند جادوی تصاویری از فیل ها، سواحل، معابد و البته غذاهای لذیذ است. تایلند منطقه بزرگی در جنوب شرقی آسیاست و یک مقصد محبوب برای گردشگری می باشد. جنگل های سرسبز و باشکوه در مناطق شمالی تایلند گسترده شده اند. فیل ها در اینجا پرسه می زنند و میمون های چابک خوراکی توریست های غافل را می دزدند. معابد بانکوک در روشنایی روز و تفریگاه های آن در زیر نور شب و شب زنده داری می درخشند. در جنوب آن، خطوط بی وقفه سواحل شگفت انگیز با ماسه های سفید در امتداد خلیج تایلند کشیده شده است. به راستی که تنوع و سخاوت غنی این کشور، مقصد درخشنده ای برای توریست ها ساخته است.

کشور تایلند

برای حس کردن تایلند، باید به بازدید از مناطق اطراف این کشور بپردازید. اگر از تور بانکوک پوکت مرداد 98 استفاده کنید، اولین توقف شما در بانکوک خواهد بود. شما می خواهید چند روزی را در این شهر وسیع و متفاوت سپری کنید. حمل و نقل و مسافرت به شهر های دیگر تایلند با یکی از راه های هوایی، جاده ای یا ریلی امکان پذیر است. برای رفتن به شمالی ترین نقطه کشور و یا جنوب، آب های اقیانوسی یا سواحل ماسه ای، به راحتی تصمیم گیری کنید.

بانکوک، مرکز معابد و افسانه ها

بانکوک، بزرگ ترین و مهم ترین شهر و همچنین پایتخت تایلند می باشد. دمای هوا در تابستان به گونه ای گرم است که می تواند شما را بی حال کند. معابد و افسانه ها، قاعده اصلی برای رسم کردن این شهر هستند. در روز بازدید از کاخ سلطنتی قدیمی ، مطمئن باشید با ازدحام جمعیت و رشد وسیع آن رو به رو خواهید شد.

برای ورود به لباس مخصوص و ادای احترام نیاز دارید، بنا بر این برای آن برنامه ریزی کنید. در اینجا بسیاری از آب راهه ها از رودخانه چائوفرایا انشعاب گرفته اند. آب بهترین راه برای رفت و آمد به اطراف شهر هستند و یک کشتی اجاره ای برای این کار پیدا کنید. وقتی از معبد ها بازدید کردید، برای دیدن بانکوک مدرن و خرید کردن به سمت منطقه Sukhumvit سوخومویت بروید. علاوه بر این مناطق سیام و Ratchaprasong نیز دارای ساختمان ها و مراکز خرید بزرگ هستند. شب زنده داری در شب این شهر را نیز در نظر داشته باشید. خیابان Khao San هم نقطه محبوبی برای گردشگران و توریست ها است.

بانکوک پایتخت تایلند

پاتایا، شهر فیل ها و باغ های شگفت انگیز

اگر محدودیت زمانی دارید، سعی کنید بیرون از بانکوک هم بروید. پاتایا و هوآ هین خیلی دور نیستند و برای سفر یک روزه به راحتی در دسترس اند. در پاتایا چندین پارک آبی معروف وجود دارد که برای آب تنی همراه با خانواده یا هر شخص دیگری مناسب اند. بازدید از مرکز گیاهشناسی گرمسیری را نیز در نظر داشته باشید و در آنجا فیل ها و باغ های شگفت انگیز را ببینید.

سواحل پاتایا جای خوبی برای استراحت می باشند. همچنین بعد از آن به شب زنده داری های احساسی پاتایا می رسید. هوآ هین میان خلیج تایلند و پاتایا و یکی از شهر های رفت و آمد های سلطنتی است. بین بیشتر شهر های جنوبی نمونه ای از زندگی لوکس را در این شهر پیدا می کنید.

شهر پاتایا در تایلند

پوکت، بهشت گرمسیری

مقصدی پر رفت و آمد در جنوب تایلند است و در سراسر دنیا با هتل های لوکس، سواحل بکر با ماسه های سفید و آب های کبود و زمرد مانند شناخته شده است. پوکت جزیره ای در دریای آندامان و بهشتی گرمسیری است. بهترین زمان برای پیدا کردن آرامش در ساحل، ماساژ در بسیاری از چشمه های آب گرم و شنا با snorkel در زیر آب های جزیره، الان می باشد و این آن چیزی است که یک تعطیلات رویایی را به وجود می آورد.

جزیره پوکت در تایلند

تایلند مسافران زیادی از سراسر جهان دارد. فرهنگ خوش آمد گویی و مناظری با زیبایی های طبیعی، آن را به یک مقصد فراموش نشدنی تبدیل می کند. برای دیدن یک بوکس تایلندی نیز زمانی را صرف کنید. در فصل بهار و در جشن سال نو تایلند، تمام کشور تایلند به یک پارک آبی تبدیل می شود و همه با آب به مبارزه با یکدیگر می روند. اگر هم می خواهید می توانید تمام زمان خود را در ساحل بگذرانید ولی برای تجربه و دیدن، پیشنهادات بیشتری هست. چرا منتظر هستید؟!

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt