در تورک بوکو بدروم چگونه خوش بگذرانیم

در تورک بوکو بدروم چگونه خوش بگذرانیم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 شهریور ، 1402

در تورک بوکو بدروم چگونه خوش بگذرانیم

تورک بوکو یک خلیج کوچک است که حدود یک ساعت از مرکز بدروم فاصله دارد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در این خلیج بهترین هتل ها، رستورانها و کلابهای ساحلی وجود دارد. الفبای سفر تفریحات جذاب این محل را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تورک بوکو یک خلیج کوچک است که حدود یک ساعت از مرکز بدروم فاصله دارد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در این خلیج بهترین هتل ها، رستورانها و کلابهای ساحلی وجود دارد. الفبای سفر تفریحات جذاب این محل را به شما معرفی میکند.

در تورک بوکو بدروم در کجا اقامت کنیم

هتل MAÇAKIZI یکی از بهترین هتلهای تورک بوکو بدروم است که هتلی بسیار شیک با چشم انداز دیدنی و زیبایی است.هتل MAÇAKIZI قطعا یکی از لوکس ترین هتل های تورک بوکو است. این هتل مدرن و امروزی ولی ساده است و امکانات رفاهی مانند جت اسکی در ساحل خصوصی، رستوران خوب و اتاق های عالی با طراحی داخلی زیبا دارد که این هتل در تورک بوکو را تبدیل به جواهری در بدروم کرده است.

هتل MAÇAKIZI بدروم، الفبای سفر

هتل دیوان بدورم Divan Bodrum یکی دیگر از هتل هایی است که شما در این منطقه میتوانید در آن اقامت داشته باشید.این هتل یکی از اولین مراکزی بود که در تورک بوکو افتتاح شد. هتل دیوان همچنان برای جذب گردشگران تور بدورم تابستان 98 با طراحی مدرن و رستورانش مشهور آن است. درختان نخل زیبا، ساحل اختصاصی، تراس اتاق ها با نمایی دیدنی، استخر روباز، خدمات ماساژ و اسپا، زمین تنیس و... هتل دیوان بدرم را به محلی لاکچری و رویایی تبدیل کرده است.

هتل دیوان بدورم،الفبای سفر

در تورک بوکو بدروم در چه جاهایی غذا بخوریم

اگر شما در هتل دیوان و یا هتل Maçakızı اقامت کردید رستوران های آنها یک انتخاب عالی برای خوردن صبحانه، ناهار و شام است. با این حال، برای تنوع نیز می توانید رستوران های دیگر تورک بوکو را امتحان کنید.میتوانید در رستوران میام Miam میزی رزرو کنید که در کنار دریا قرار دارد و از غذاهای دریایی خوشمزه و لذیذ همراه با نوشیدنی لذت ببرید.

در نزدیکی این رستوران، رستوران Garo همچنین یک انتخاب عالی برای خوردن ماهی تازه برای شام همراه با تماشای انعکاس نور ماه بر روی آب دریا است.اگر هم قصد خوردن یک میان وعده ترکی دارید در رستوران Hoca'nın Yeri میتوانید مانتی یا çiğ börek را نوش جان کنید.

رستوران Garo بدروم،الفبای سفر

در تورک بوکو بدروم کجا شنا کنیم

در تمام طول روز، تمام رستورانهای تورک بوکو تبدیل به کلابهای ساحلی میشوند که انواع نوشیدنهای خنک را برای گردشگران تور ارزان بدروم سرو میکند. البته برخی از کلوب های ساحلی از بقیه بهترند به خصوص اگر به دنبال بهترین آن باشید آنجا حتما شلوغ است.

با این حال اگر در هتل Maçakızı نیز اقامت نکردید میتوانید با پرداخت هزینه از ساحل اختصاصی آن استفاده کنید و علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن یک ناهار خوشمزه میل کنید و یا آفتاب بگیرید و نوشیدنی خنک بنوشید.یکی دیگر از جاهایی که میتوانید در آن شنا کنید،ساحل هتل No.81 است که ساحل زیبایی دارد و در کنار تخت های که با چترهای سفید در کنار ساحل قرار دارد میتوانید استراحت کنید و دریای فیروزه ای را تماشا کنید. برای سفر به این شهر دیدنی،بلیط هواپیما بدروم را رزرو کنید.

هتل No.81 بدورم،الفبای سفر

در تورک بوکو بدروم از چه جایی خرید کنیم

روبه روی هتل دیوان یک پل قرار دارد که عبور از آن شما را به بازار بزرگ با سوغاتی رنگارنگ، جواهرات و منسوجات میرساند که می توانید حسابی در این بازار بگردید و کالاهای مختلفی را تماشا کنید و خرید کنید. یکی از فروشگاه های محبوب این محل İpekçe است که لباسهای منحصر به فرد، جواهرات، و لوازم جانبی را به فروش میرساند که با وجود اجناس مختلف و متنوع، انتخاب را برای خرید سوغات نیز آسان میکند.

لباسهای ساحلی رنگارنگی نیز از این فروشگاه میتوانید بخرید و در موقعی که به ساحل میروید از آنها استفاده کنید، این لباسهای شنا حتی در بین مردم استانبول نیز بسیار محبوب است و آنها را مجذوب سفر به بدروم میکند.

فروشگاه İpekçe بدورم،الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt