طعم غذاهای هندی در بهترین رستورانهای پشت بام

طعم غذاهای هندی در بهترین رستورانهای پشت بام

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 تیر ، 1398

طعم غذاهای هندی در بهترین رستورانهای پشت بام

دهلی شهری است که انواع غذاهای هندی که به تند بودن و پر ادویه بودن شهرت دارند را میتوانید امتحان کنید. رستورانها، کافه ها و رستورانهای پشت بام مختلفی در دهلی وجود دارد که الفبای سفر بهترین را به شما معرف میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دهلی شهری است که انواع غذاهای هندی که به تند بودن و پر ادویه بودن شهرت دارند را میتوانید امتحان کنید. رستورانها، کافه ها و رستورانهای پشت بام مختلفی در دهلی وجود دارد که الفبای سفر بهترین را به شما معرف میکند.

رستوران Q’Ba دهلی

رستوران Q’Ba در قلب دهلی قرار گرفته و یکی از بهترین مکانها در این شهر برای خوردن غذاهای خوش طعم بعد از تفریح  گشت زنی در شهر است. این رستوران در 2 طبقه با طراحی داخلی زیبا، مبل های راحتی، یک بار با منویی غنی از انواع نوشیدنی و یک تراس با چشم انداز زیبا است.

بنابر این تعجبی ندارد که این رستوران در بین مردم محلی بسیار محبوب است.انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ایی، ایتالیایی و غذاهای شمال هند را در این محل در تور دهلی آگرا جیپور میتوانید میل کنید.ساندویچ بره با یک نوشیدنی را در اینجا سفارش دهید و همراه با تماشای نمای زیبا از خوردن آن لذت ببرید.

رستوران Q’Ba دهلی،الفبای سفر

رستوران Parikrama دهلی

این رستوران در طبقه ی 24 واقع شده و  دیدگاهی از چشم یک پرنده از فراز شهر را ارائه می دهد. دکور این محل ساده و درجه یک است و غذاهای شمال هندی، چینی و مغولی را برای مشتریان خود سرو می کند. شما می توانید  چیکن تیکه ماسالات تند را برای پیش غذا میل کنید و سپس روگان جاش را به عنوان غذای اصلی در تور هند تابستان 98 سفارش دهید.

رستوران Parikrama دهلی،الفبای سفر

رستوران Thai High دهلی

این رستوران یکی از بهترین رستورانهای پشت بام دهلی است که غذاهای تایلندی را با کیفیت عالی سرو میکند. این رستوران چشم انداز دیدنی از قطب منار Qutub Minar یکی ازمناطق دیدنی هند را ارائه میدهد.غذای رستوران Thai High بی نظیر هستند و توسط سرآشپزهای مطرح طبخ میشوند.

خرچنگ با فلفل سیاه یا Pla Phad Khing، ماهی سرخ شده با زنجبیل و پیاز حلقه ای را سعی کنید امتحان کنید. این رستوران، محلی عالی با چشم انداز زیبا، غذاهای خوشمزه  و قیمت های معقول میباشد.

رستوران Thai High دهلی،الفبای سفر

رستوران اسکار بار کیلین دهلی

 رستوران اسکار بار کیلین Kylin Sky Bar در طبقه سوم مرکز خرید آمبینیس Ambience Mall قرار دارد و یکی از بهترین رستورانهای پشت بام دهلی است. انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آسیایی و ژاپنی را در این محل میتوانید سفارش دهید. منوی بار این محل نیز انواع نوشیدنهای متنوع را برای مشتریان خود سرو میکند. برای شروع سفر خود به سرزمین رویایی هند، بلیط هواپیما دهلی نو را از ما بخواهید.

رستوران اسکار بار-کیلین دهلی،الفبای سفر

رستوران Amalfi دهلی

این رستوران در بازار بزرگ محله شلوغ و پر جنب و جوش Greater Kailash قرار گرفته است. این رستوران در محل های مختلف با غذاهای عالی از میهمانان خود پذیرایی میکند.پشت بام این رستوران با چراغهای زیبایی تزئین شده و تراس این رستوران نیز پخش موزیک زنده با ویالون دارد و آن رابه یکی رومانتیک ترین رستوران های شهر  تبدلیل میکند.

رستوران Amalfi با ترکیبی از غذاهای کلاسیک ایتالیایی و امروزی مراه با نوشیدنی های متنوع از میهمانان خود پذیرایی میکند.

رستوران Amalfi دهلی،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt