بهترین و بی نظیر ترین موزه های اسپانیا

بهترین و بی نظیر ترین موزه های اسپانیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 شهریور ، 1398

بهترین و بی نظیر ترین موزه های اسپانیا

مادرید پایتخت اسپانیا شهر موزه ها است. انواع موزه های تاریخی که گنجینه های ارزشمند این کشور هستند در گوشه و کنار این شهر وجود دارند. الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مادرید پایتخت اسپانیا شهر موزه ها است. انواع موزه های تاریخی که گنجینه های ارزشمند این کشور هستند در گوشه و کنار این شهر وجود دارند. الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

موزه دل پرادو اسپانیا

موزه دل پرادو del Prado یکی از معروف ترین موزه های جهان است اگر شما می خواهید هنر کلاسیک یا مذهبی را ببینید تماشای این موزه را نباید از دست بدهید. با شاهکارهای از آثار فرانسیسکو گویا، ال گرکو، موریلو، آسیزی و همچنین تابلوی مشهور ندیمه ها Las Meninas  اثر ولاسکوئز که تنها برخی از آثاری هستند که محو تماشای آنها خواهید شد. برای اطلاع از قیمت تور اروپا پائیز 98 ما را دنبال کنید.

موزه دل پرادو اسپانیا،الفبای سفر

موزه رینا سوفیا اسپانیا

موزه رینا سوفیا Reina Sofía مجموعه ای زیبا از هنر مدرن از جمله آثار باور نکردنی پابلو پیکاسو، مانند گرنیکا است که وحشت جنگ داخلی اسپانیا را نشان می دهد. علاوه بر این، یک مجموعه گسترده Salvador Dalí وجود دارد که شامل نقاشی های معروف مانند dripping clocks و نقاشی های بسیاری از Joan Miró می باشد. با رزرو ارزان ترین تور اروپا میتوانید آثار بی نظیر این موزه را از نزدیک مشاهده کنید.

موزه رینا سوفیا اسپانیا،الفبای سفر

موزه تیسن بورنمیسا اسپانیا

موزه تیسن بورنمیسا Thyssen-Bornemiszaدارای مجموعه دائمی فانتزی است که شامل آثار هنری کاراواجو، روبتس و رامبرانت است.همچنین نمایشگاه های خاص و ویژه ای هر ساله در این موزه برپا میشود که تم و محتوای آن هر سال تغییر میکند. البته تعدادی از این نمایشگاها خصوصی بوده و به بورنمیسا تعلق دارند. بلیط هواپیمای خارجی را از الفبای سفر بخواهید.

موزه تیسن بورنمیسا اسپانیا،الفبای سفر

موزه سورلا Sorolla اسپانیا

موزه سورلا Sorolla، در عمارت سابق هنرمند اسپانیایی سورلا قرار دارد که دیدگاه زیبایی از آثار و زندگی و هنر نقاش او ارائه می دهد. این موزه در یک باغ زیبا و یک مکان جذاب که عطر گل های آن از هر سو به مشام میرسد قرار دارد. 

موزه سورلا اسپانیا،الفبای سفر

موزه رمانتیسم اسپانیا 

موزه رمانتیسم اسپانیا Museo del Romanticismo هنر دوران رمانتیک با مبلمان زیبا، دکوراسیون و طراحی جذاب را به تصویر کشیده است. این موزه شاید از دور کوچک به نظر برسد ولی در واقع خانه بیش از 16،000 آثر هنری از جمله نقاشی، مجسمه، مبلمان، عکس و دکوارسیون تزئینی را در خود جای داده است.

موزه رمانتیسم اسپانیا،الفبای سفر

موزه del Traje اسپانیا

عاشقان مد باید از del Traje دیدن کنند، موزه که به مد و لباس اختصاص دارد با مجموعه دائمی بیش از 160000 قطعه لباس که هر کدام طراحی و مدل منحصر به فرد خود را دارد. در این موزه همچنین رویدادهای ویژه و نمایشگاه های موقت برگزار می شود، مانند مجموعه هایی که به یک طراح خاص تعلق دارد یا کارگاه های تخصصی  درمورد مد و لباس و تکامل مد در اسپانیا.

موزه del Traje اسپانیا،الفبای سفر

خانه موزه موش پرز اسپانیا

خانه موزه موش پرز Casa Museo Ratón Pérez موزه ایی برای کودکان است که بر اساس کتاب مشهوری در مورد یک موش کوچک است که در سال 1902 نوشته شده است. در فرهنگ اسپانیا این موش کوچک نقش مهمی در دندان شیری کودکان دارد. زیرا کودکان تصور میکند اگر دندان شیری خود را که افتاده در زیر بالش خود قرار دهند این موش دندان آنها را برمی دارد و به جای آن برای آنها هدیه میفرستند.

برای آشنایی با سایر موزه های دنیا آژانس مسافرتی الفبای سفر را دنبال کنید.

موزه موش پرز اسپانیا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt