خوشمزه گردی در کافه های محبوب پکن

خوشمزه گردی در کافه های محبوب پکن

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

خوشمزه گردی در کافه های محبوب پکن

محله های مختلف پکن کافه ها و کافی شاپهای مختلفی دارد که غذاهای خوشمزه و قهوه های خوش عطر را در آن میتوانید امتحان کنید.الفبای سفر بهترین کافه های پکن را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

محله های مختلف پکن کافه ها و کافی شاپهای مختلفی دارد که غذاهای خوشمزه و قهوه های خوش عطر را در آن میتوانید امتحان کنید.الفبای سفر بهترین کافه های پکن را به شما معرفی میکند.

کافه The Bookworm پکن

فضای این محل نه تنها به عنوان کافی شاپ و بار بلکه برای محل برگزاری سخنرانیها و کنفرانسهای فرهنگی مورد استفاده قرار میگیرد.این محل برای غذا خوردن و صرف نوشیدنی خنک در تابستان یا یک فنجان قهوه و گپ و گفت با دوستانتان در تور چین تابستان 98 محل مناسبی میباشد.

کافه The Bookworm پکن،الفبای سفر

کافه Matcha پکن

این کافی شاپ، بهشت کسانی است که به دنبال غذاهای خوشمزه و متنوع هستند.در اینجا میتوانید هر نوشیدنی که مد نظرتان است را سفارش دهید منوی این کافه هیچ محدودیتی ندارد. در کافه ژاپنی Matcha میتوانید انواع غذاهای ژاپنی مانند چری بری،موهیتو و انواع چای را میل کنید جوری که باعث میشود که شما احساس کنید که در ژاپن هستید.

کافه Matcha پکن،الفبای سفر

A+ Café پکن

این کافه در محله هنری aochangdi قرار دارد و بهترین جایی است که در آن میتوانید پس از گشت زنی با تورهای هنری در منطقه هنر 798 میتوانید اندکی در آنجا استراحت کنید. علاوه بر انواع قهوه و چای، انواع غذاهای محلی و غربی را در این کافه میتوانید امتحان کنید.

در روزهای آفتابی نیز میتوانید بر روی صندلیهایی که در بیرون کافه قرار داده بنشینید و از هوا لذت ببرید. حتی میتوانید تمام روز خود را در تور پکن شانگهای در این محل سپری کنید چرا که محدویت زمانی ندارد.

A+ Café پکن،الفبای سفر
کافه Gu’er پکن

این کافه به تازگی از محل قدیمی خود در Qianliang هوتونگ، به پارک Chaoyang نقل مکان کرده است. شما میتوانید در این کافه طعم انواع قهوه ها که دانه های آن از سراسر دنیا میباشد را امتحان کنید. چایهای مختلف چینی را میتوانید در کافه Gu’er در تور چین ارزان قیمت با کیک های خوشمزه نوش جان کنید.برای رزرو بلیط پرواز پکن با ما همراه باشید.

کافه Gu’er پکن،الفبای سفر

کافه Big Small پکن

پیدا کردن کافی شاپی در منطقه Guomao CBD که بتواند قهوه های دست ساز را به خوشمزگی و با قیمت مناسب کافه بیگ اسمال سرو کند کار بسیار دشواری است. این کافه در طبقه اول هتل Traders قرار دارد.این کافه که یک کافه آمریکایی است بهترین مکان برای رفع خستگی و امتحان کردن غذاهای خوش طعم این کافه است.

کافه Big Small پکن،الفبای سفر

کافه Line Friends پکن

اگر به فرهنگ مردم کره و ژاپن علاقه مند هستید جای شما در این کافه خالی است. کافه لاین در منطقه Yintai در مرکز پکن قرار دارد. این کافه در سال 2016 تاسیس شد و قهوه های خوش عطر و دسرهای متنوعی را سرو میکند. در پیچ اینستاگرام این کافه میتوانید عکسهایی که مشتریان این کافه گرفتند را مشاهده کنید. با زیباترین جاهای چین آشنا شوید.

کافه Line Friends پکن،الفبای سفر





  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt