ماجراجوییهای مهیج در ارمنستان داشته باشید

ماجراجوییهای مهیج در ارمنستان داشته باشید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

ماجراجوییهای مهیج در ارمنستان داشته باشید

اگر در سفر خود به دنبال کارهای هیجان انگیز و ماجراجویی هستید، در ارمنستان تفریحات متنوع و پرماجرایی وجود دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر در سفر خود به دنبال کارهای هیجان انگیز و ماجراجویی هستید، در ارمنستان تفریحات متنوع و پرماجرایی وجود دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند. 

زیپ لاین پر هیجان را تجربه کنید

زیپ لاین مخصوص افرادی است که دنبال هیجان هستند نه کسانی که از ارتفاع میترسند. با این حال برای تجربه این فعالیت جذاب حتما لازم نیست که حرفه ایی باشید.یکی از جاهایی که در ارمنستان میتوانید زیپ لاین را تجربه کنید پارک اکستیریم Extreme Park است که در روستای Yenokavan در 150 کیلومتری ایروان قرار دارد. این پارک دارای 5 لاین مختلف است و هر زمان که خواستید میتوانید این کار را تجربه کنید.

مدت زمان این تفریح 90 دقیقه طول میکشد و قبل از آن 15 دقیقه آموزشهای لازم را به شما میدهند.در پارکینگ زیپ همچنین میتوانید فعالیت های زیادی مانند پاراگلایدر، پینت بال، اسب سواری، صخره نوردی، تورهای جاده ای و دوچرخه سواری در کوهستان را در ارزان ترین تور ارمنستان تجربه کنید.

زیپ لاین پارک اکستیریم،الفبای سفر

بالن سواری کنید و لذت ببرید

اگر می خواهید ارمنستان را از چشم پرنده ببینید، سعی کنید بالون سواری را تجربه کنید.با این کار علاوه بر دیدن این کشور زیبا از نمایی دیگر یک تجربه منحصر به فرد را خواهید داشت.حدود 40 دقیقه طول میکشد تا ارتفاع 1000 متری بالا برویدکه البته به مسیری که پرواز می کنیدو به سرعت باد بستگی دارد، همچنین شما می توانید غروب یا طلوع آفتاب را بر روی بالن تماشا کنید. 

با این حال، توجه داشته باشید که کل بالن سواری شما حدود چهار تا پنج ساعت طول می کشد، از جمله تنظیم بالون و شروع پرواز. شما در طول سال میتوانید از بالن سواری لذت ببرید فقط در صورتی که در ماه های زمستان پرواز می کنید حتما لباس گرم و مناسب در تور ارمنستان لحظه آخری بپوشید.

بالن سواری ارمنستان،الفبای سفر

اسکی یا اسنوبرد متفاوتی انجام دهید

با یک ساعت رانندگی از ایروان به ساغکادزور خواهید رسید که مکان عالی برای اسکی و اسنوبرد است. اگر در این ورزشهای حرفه ایی نیستید نگران نباشید مسیرهای و سراشیبهای دامنه کوه، دارای سطح شیبهای مختلفی هستند که می توانید بر روی آنهایی که هموارتر هستند اسکی کنید.

بالاترین نقطه برای اسکی، در ارتفاع 2819 متری قرار دارد که از آنجا میتوانید اسکی را شروع کنید. هنگامی که هوا خوب باشد، شما حتی می توانید دریاچه سون را از ایستگاه اول ببینید. وقتی به قله کوه رسیدید حتما از منظر کوه آرارات لذت خواهید برد. برای تجربه این فعالیتهای جذاب، بلیط ارزان ارمنستان را رزرو کنید.

اسکی در ساغکادزور ارمنستان،الفبای سفر

پاراگلایدر را هیجان انگیز تر تجربه کنید

ارمنستان حدود 300 روز در سال آفتابی است که بهترین فرصت برای انجام پاراگلایدر است. چندین شرکت وجود دارد که خدمات پاراگلایدر را برای بازدیدکنندگان کشور ارائه می دهند. رشته کوه های Hatis  و Gutan که در نزدیکی ایروان قرار دارند از محبوب ترین مکانها برای پاراگلایدر هستند.

همچنین رشته کوهای Mt Teghenis که چشم اندازی از دریاچه زیبای سون یکی از جاذبه های گردشگری ارمنستان را ارائه میدهد نیز از دیگر مکانهایی هستند که میتوانید در آنها پاراگلایدر را تجربه کنید.همانطور که می بینید، جاهای زیادی برای انجام این فعالیت مهیج وجود دارد شما فقط باید تصمیم بگیرید که در کدام نقطه آن را تجربه کنید.

پالاگلایدر در ارمنستان،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt