هنر کشور بلغارستان را در گالریهای هنری آن بیابید

هنر کشور بلغارستان را در گالریهای هنری آن بیابید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 تیر ، 1398

هنر کشور بلغارستان را در گالریهای هنری آن بیابید

صحنه های هنری بلغارستان را گالریهای وارنا میتوانید کشف کنید. پس به شما توصیه میکنیم چند ساعتی را به تماشای آثار هنرمندان محلی و بین المللی این کشور اختصاص دهید.الفبای سفر بهترین گالریهای هنری وارنا را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

صحنه های هنری بلغارستان را گالریهای وارنا میتوانید کشف کنید. پس به شما توصیه میکنیم چند ساعتی را به تماشای آثار هنرمندان محلی و بین المللی این کشور اختصاص دهید.الفبای سفر بهترین گالریهای هنری وارنا را به شما معرفی میکند.

گالری Le Papillon وارنا

یک محل هنری که توسط دو هنرمند مطرح بلغاری ایجاد شده این گالری در نزدیکی خانه اپرا و تئاتر این شهر واقع شده است. آثار هنری این گالری در دو سالن مختلف قرار گرفته اند.یک سالن آن مختص نمایشگاه دائمی و سالن دیگر مختص  نمایشگاه هنرمندان بلغاری است که هر ماه آثار آن تغییر می کند.گالری Le Papillon آثار چهار مجموعه مجسمه ساز را به صورت منظم سازماندهی کرده است و دراین محل در معرض نمایش قرار داده است که در تور بلغارستان تابستان 98 می توانید از نزدیک آنها را مشاده کنید.

گالری Le Papillon وارنا،الفبای سفر

گالری Contemporary Space

این گالری دارای فضاهای نوآورانه ای است که در هنر وارنا را به نمایش گذاشته است. این محل شامل مجموعه ای از هنرمندان معاصر بلغاری و خارجی است، همچنین کارگاه های موسیقی و ویدئو، دوره ها و سخنرانی ها را برای ایجاد و گسترش یک محیط هنری در این محل برگزار می شود . 

یک کتابفروشی کوچک با کاتالوگهای هنری، آلبوم ها و کتاب های مضمون و همچنین یک کافی شاپ با کتابخانه ای از کتاب های شخصی از صاحبان آنها  در گالری Contemporary Space وجود دارد که برای گردشگران تور وارنا تابستان 98 یک محل عالی برای آشنایی با هنر مردم این کشور میباشد.

گالری Contemporary Space باکو،الفبای سفر
گالری Kavalet وارنا

گالری Kavalet در میان گالری های خصوصی اولین گالری بود که بعد از پایان دوران کمونیست در بلغارستان، درب های خود را به روی عموم باز کرد. این گالری از سال 1993 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون بیش از 15،000 آثار هنری را در خود جای داده و دارای بیش از 10 شعبه در بلغارستان میباشد.

در این محل همچنین نمایشگاه هایی از آثار هنرمندان بلغاری که در خارج از کشور هستند را نیز به نمایش در آورده است. در سال 2011، Kavalet اولین گالری آنلاین در شرق اروپا را ایجاد کرد که در آن شما می توانید بیش از 5000 اثر هنری را از بهترین هنرمندان معاصر بلغاری مشاهده و خریداری کنید.

گالری Kavalet وارنا،الفبای سفر

گالری Largo Art وارنا

این گالری پر جنب و جوش تنها 5 دقیقه از باغ دریای وارنا فاصله دارد، ناحیه ایی شناخته شده با تاریخی غنی. برنامه هنری گالری لارگو شامل برگزاری نمایشگاه های مختلفی است آثار هنرمندان معتبر و جوان بلغاری را نشان می دهد. یکی از اهداف اصلی گالری، حمایت و تبلیغ هنرمندان است که تازه کار خود را آغاز کرده اند. سالن های بزرگ با نمایشگاه های موقت از خیابان قابل مشاهده است و در طبقه همکف نیز نمایشگاه دائمی برپا می شود. این گالری جزو نقاط دیدنی بلغارستان محسوب میشود.

گالری Largo Art وارنا،الفبای سفر

گالری هنری وارنا سیتی

این گالری در یک ساختمان منحصر به فرد به سبک نئو گوتیک قرار دارد که تا سال 1886 یک دبیرستان پسران بود. نمایشگاه دائمی گالری هنر وارنا، به عنوان نمایش دائمی، هنر بلغاری از ابتدای قرن بیستم تا جنبش های هنری جدید را به نمایش گذاشته است. 

مجموعه ای از آثار بهترین استادان مشهور بلغاری در این محل قرار دارد. نمایشگاه آثار هنرمندان خارجی نیز جزو رویدادهای گالری میباشد. از سال 1999، این گالری به نام بوریس گرجییف، هنرمند بلغاری، نماینده جنبش نمادگرایی در بلغارستان که آثار آن در یکی از سالن های گالری نمایش داده می شود، نامگذاری شده است.

گالری هنری وارنا سیتی وارنا،الفبای سفر

گالری 8 وارنا

گالری 8 در سال 1988 افتتاح شد و از زمان ارائه بیش از 180 هنرمند آثار خود را در این محل به نمایش در آوردند. هنرمند بلغاری و بین المللی، مجسمه سازان و گرافیستها در نمایشگاه های این محل شرکت کرده اند و همچنین نمایشگاه عکاسی هنری گالری 8 نیز از 20 سال گذشته تا به امروز در این محل دایر میباشد. مجموعه های گالری 8 در شهرهای دیگر بلغارستان و در وین نیز نشان داده شده است. برای رزروبلیط پرواز خود الفبای سفر را دنبال کنید.

گالری 8 وارنا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt