افتتاح دفتر ترکیش ایر در اصفهان

افتتاح دفتر ترکیش ایر در اصفهان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1400

افتتاح دفتر ترکیش ایر در اصفهان

با حضور مولود چاووش‌ اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، دفتر شرکت هواپیمایی ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با حضور مولود چاووش‌ اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، دفتر شرکت هواپیمایی  ترکیش ایر در اصفهان افتتاح شد. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

گسترش روابط فرهنگی اصفهان و ترکیه

دریا اورس سفیر ترکیه در تهران همراه با جمعی از مسئولان این سفارتخانه در مراسم افتتاح این دفتر هواپیمایی در اصفهان حضور داشتند.پس از مراسم افتتاح، اوغلو در دفتر هواپیمایی ترکیش ایر در اصفهان و همچنین بخش‌های مختلف این دفتر هواپیمایی دیدن کرد و در سخنان خود ابراز امیدواری کرد که افتتاح این دفتر کمک زیادی به گسترش مناسبات فرهنگی گردشگری بین اصفهان و شهرهای  ترکیه می کند.

وزیر امورخارجه ترکیه در حاشیه این مراسم از جاذبه های تاریخی اصفهان مانند سی و سه پل، باغ موزه چهلستون، کاخ اشرف و میدان امام این شهر بازدید کرد سپس در ضیافت شام در باغ موزه چهلستون اصفهان حضور پیدا کرد.

در سال گذشته روابط ایران و ترکیه از لحاظ سیاسی، تجاری و اقتصادی به عنوان یک نقطه عطف به مرحله جدیدی وارد شد و روند رو به رشدی را پیمود به شکلی که مناسبات این دو کشور همسایه در بسیاری از زمینه‌ها توسعه پیدا کرده و یا در حال توسعه میباشد.وزیر امور خارجه کشور محمدجواد ظریف، برای رونمایی قسمتی از هدایایی که مقامات خارجی به وی اهدا نموده بودند و برای نگهداری در موزه نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان به زادگاه خود سفر نمود. اخبار گردشگری را در الفبای سفر جستجو کنید.

افتتاح دفتر ترکیش ایر در اصفهان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt