افتتاح هتل گیتاری شکل در آمریکا

افتتاح هتل گیتاری شکل در آمریکا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 خرداد ، 1398

افتتاح هتل گیتاری شکل در آمریکا

در شهر فلوریدای آمریکا هتلی گیتاری شکل از مجموعه هتل های هارد راک ساخته شده که قرار است در پاییز امسال افتتاح شود.الفبای سفر شما را با این هتل آشنا میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
در شهر فلوریدای آمریکا هتلی گیتاری شکل از مجموعه هتل های هارد راک ساخته شده که قرار است در پاییز امسال افتتاح شود.الفبای سفر شما را با این هتل آشنا میکند.

هتل گیتاری سمینوله هارد راک

هتل سمینوله هارد راک Seminole Hard Rock Hotel & Casino هتل گیتاری شکل است که جزو مجموعه هتل های جهانی هارد بوده و قرار است این هتل با طراحی منحصر به فردش در پاییز 2019 افتتاح شود. هتلی بزرگ با شکل ظاهری بی نظیر و متفاوت که آن را از سایر هتل های هارد راک متمایز می کند.

این هتل 1.5 میلیارد دلاری که در  فلوریدای جنوبی قرار دارد و دارای ارتفاع 120 متری است، با توجه به زمان افتتاح آن در 24 اکتبر امسال توجه رسانه های بسیاری را جلب کرده است. نکته جلب در مورد هتل هارد راک این است که قرار است از 24 جولای، رزرواسیون آنلاین این هتل آغاز به کار کند و افرادی که تمایل به اقامت در این هتل جذاب و خاص را  دارند میتوانید در این هتل اتاق رزرو کنند.

رئیس هتل‌های بین المللی هارد راک که جیم آلن نام دارد در مورد این هتل گیتاری گفته است که این مجموعه از دیگر هتل های هارد راک خاص تر است که امکانات و خدمات ویژه ایی را در اختیار میهمانان خود قرار میدهد.نکته قابل ذکر در مورد این مجموعه هتل این است که مجموعه هارد راک از جمله رستورانها ،هتلها و اماکن تفریحی همیشه در طراحی بناهای خود از عناصر موسیقی استفاده نموده است که این با نمای کلی هتل به شکل گیتار خلاقیت خود را به شکل دیگر به نمایش در آورده است.

این هتل دارای محلی برای اجرای نمایش و همچنین محلی برای برگزاری کنسرت‌های زنده می باشد که با این کار نقش و اهمیت موسیقی را که از عناصر این هتل هست را پر رنگتر میکند. قرار است که در این هتل در طول یک سال حدود 100 نمایش و اجراهای تئاتر و برنامه‌های تفریحی در سالن این محل برگزار شود.( برای آشنایی با سایر هتل های جذاب دنیا مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

هتل سمینوله هارد راک فلوریدا،الفبای سفر

امکانات رفاهی هتل سمینوله هارد راک

هتل گیتاری هارد راک  با یک استخر و برنامه های تفریحی جذاب و پر هیجان پذیرای میهمانان خود است. علاوه بر این، وجود یک دریاچه مصنوعی خانوادگی، یک رودخانه و قایق‌های پدالی این محل را به هتلی رویایی تبدیل کرده است.

وجود کافه روی پشت بام ،یک فضا برای استراحت،فروشگاه،3000 دستگاه بازی دیجیتال و 228 میز بازی سالن کنفرانس نیز از امکانات هتل هارد راک می باشد که میهمانان می توانند از آنها بهره شوند.14 رستوران متنوع در هتل سمینوله با سرو انواع غذاهای مختلف پاسخگوی مشتریان خود با ذائقه غذایی متفاوت است.

هتل سمینوله هارد فلوریدا،الفبای سفر

اتاق‌های هتل سمینوله هارد راک 

اتاق‌های هتل هارد راک دارای مساحتی 48 متر مربع به بالا می باشند که شامل سوئیت ها با استخر شخصی نیز می باشند. در تمامی اتاق های هتل به خصوص سوئیت ها امکانات رفاهی کامل برای میهمانان خود میباشد.اقامت در ویلاهای این هتل با هتل بورا بورا واقع در فرانسه مقایسه شده که از نظر آقای آلن، اقامت در ویلاهای این هتل مشابه اقامت در هتل بورا بورا میباشد.

ویلا‌های هتل سمینوله هارد راک مساحتی بین 42 متر تا 74 متر مربع  دارند که بر روی آب قرار گرفته اند. این ویلاها دارای امکانات لوکس مانند استخر و خدمه شخصی هستند و تجربه اقامت به یاد ماندنی برای میهمانان خود بر جای می گذارند. برای سفر به شهرهای مختلف دنیا، بلیط پرواز خود را رزرو کنید.

هتل سمینوله هارد راک فلوریدا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt