مکانهای عالی برای پیاده روی دلچسب در  ازمیر

مکانهای عالی برای پیاده روی دلچسب در ازمیر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

مکانهای عالی برای پیاده روی دلچسب در ازمیر

با وجود اینکه ازمیر 80 روز در سال روزهای بارانی دارد، ولی برای علاقه مندان به پیاده روی به خصوص در تابستان مکانهایی را در خود جایی داده که نمای بی نظیر رو به دریای اژه دارد. از امتداد میدان های بزرگ گرفته تا پارکهای شهر، الفبای سفر بهترین مکانهای پیاده روی ازمیر را معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با وجود اینکه ازمیر 80 روز در سال روزهای بارانی دارد، ولی  برای علاقه مندان به پیاده روی به خصوص در تابستان مکانهایی را در خود جایی داده که نمای بی نظیر رو به دریای اژه دارد. از امتداد میدان های بزرگ گرفته تا پارکهای شهر، الفبای سفر بهترین مکانهای پیاده روی ازمیر را معرفی میکند.

اسکله کوردون Kordon ازمیر

اسکله کوردون نه تنها به دلیل وجود بارها، کافه ها و رستوران های خود، بلکه به علت داشتن مسیر پیاده روی به طول 5-6 کیلومتر بسیار محبوب است. شما میتوانید مسیر پیاده روی خود را از ساحل کناک Konak شروع کنید تا به ایستگاه قطار Alsancak برسید و نه تنها از تماشای منظره رو به دریا در تور ازمیر لذت میبرید بلکه پس از کمی پیاده روی به یکی از میدانهای زیبای شهر یعنی میدان کناک میرسید. 

اسکله کوردون ازمیر،الفبای سفر

اسکله کارشیاکا Karşıyaka ازمیر

در سراسر اسکله کوردون، شما می توانید محله کارشیاکا را پیدا کنید که جایی عالی برای پیاده روی محسوب می شود. شما در این مسیر مردم زیادی را مشاهده خواهید کرد که از بندر Mavişehir تا کارشیاکا مشغول قدم زدن و پیاده روی هستند. مسیری که در کنار دریا قرار دارد و هیچ وسیله نقلیه ای در آن تردد نمی کند.پس با خیال راحت می توانید در تور لحظه آخری ازمیر در این مسیر پیاده روی عالی قدم بزنید و از فضا و محیط و چشم انداز دریا لذت ببرید.

اسکله کارشیاکا ازمیر،الفبای سفر

پارک Kültür ازمیر

یکی از مناطق محبوب در میان محلیهای ازمیر و همچنین توریستها، پارک Kültür است. این پارک با اینکه در شهر قرار دارد ولی از هر هیاهو و شلوغی به دور است. مسیر پیاده روی این پارک در زیر سایه درختان تنومند است و در انتهای مسیر میتوانید در میان چمنهای سبز و زیبا کمی بنشنید و خستگی در کنید. این پارک همچنین داری تئاتر فضای باز آتاتورک است.

جایی که در آن موسیقی زنده، رقص باله و انواع رقصهای مدرن و نمایش تئاتر اجرا میشود. در موقع قدم زدن در این محل ممکن است که صدای موسیقی زنده با اجرای عالی به گوشتان برسد و یا اندکی برای تماشای آن درنگ کنید.

پارک Kültür ازمیر،الفبای سفر

اسکله Güzelyalı ازمیر

کمی پایین تر از اسکله کوردون، محله Güzelyalı قرار دارد که دارای اسکله دیدنی است، جایی که مردم محلی و گردشگران زیادی در آن پیاده روی و یا دوچرخه سواری میکنند.شما همچنین میتوانید به تماشای افرادی که در دریای اژه مشغول ماهیگیری هستند بپردازید. شما میتوانید از محله Üçkuyular Ferry Port شروع کنید و مسیر پیاده روی خود را ادامه دهید تا به مرکز فرهنگی Sabancı برسید.حتی اگر تمایل دارید پیاده روی خود را تا Alsancak Ferry Port ادامه دهید.

اسکله Güzelyalı ازمیر،الفبای سفر

پارک Inciraltı Kent Ormanı

یکی از فضاهای سبز کمتر شناخته شده در ازمیر پارک Inciraltı Kent Ormanı است. این پارک یک منطقه سر سبز و دیدنی با نمای چشم نوازی از دریا است.قدم زدن، دویدن و یا دوچرخه سوری در زیر سایه درختان همراه با صدای گوش نواز موجهای دریا تجربه شگفت انگیزی است.در کنار ساحل نیز میتوانید پیاده روی کنید، پاهای خود را داخل شنهای نرم قرار دهید و لذت ببرید.برای سفر سایر به شهرهای ترکیه از قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید.

پارک Inciraltı Kent Ormanı ازمیر،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt