محو هنرهای نهفته گالریهای شانگهای شوید

محو هنرهای نهفته گالریهای شانگهای شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

محو هنرهای نهفته گالریهای شانگهای شوید

صحنه های هنری شانگهای بسیار جدید، پر جنب و جوش است. زیباترین و بهترین آثار هنری شانگهای را در گالری های هنری مستقل این شهر می توانید مشاهده کنید. آنها گرچه کوچک هستند اما هنرمندان زیادی را در سراسر دنیا مجذوب خود کردند.الفبای سفر این گالریهای هنری را به شما معرفی میکنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

صحنه های هنری شانگهای بسیار جدید و پر جنب و جوش است. زیباترین و بهترین آثار هنری شانگهای را در گالری های هنری مستقل این شهر می توانید مشاهده کنید. آنها گرچه کوچک هستند اما هنرمندان زیادی را در سراسر دنیا مجذوب خود کردند.الفبای سفر این گالریهای هنری را به شما معرفی میکنید.

گالری هنری ShanghART شانگهای

این گالری در سال 1996 افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذار ترین گالری های هنری مستقل در چین است. این گالری هنر معاصر چینی آثاری در زمینه های ملی و بین المللی به نمایش گذاشته است. اثار بیش از 40 هنرمند، از جمله Zhou Tiehai،Ding Yi،Yang Fudong را در این محل میتوانید مشاهده کنید.

گالری هنری ShanghART در روزهای سه شنبه تا شنبه از ساعت 11 صبح تا 6 عصر باز است که در تور شانگهای میتوانید از آن بازدید کنید. برای سفر به این شهر تاریخی از قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید.

گالری هنری ShanghART شانگهای،الفبای سفر

گالری M97 شانگهای

گالری هنر معاصر M97، به نام محل اصلی خود در خیابان 97 Moganshan Rd، با هدف نمایش کارهای عکاسی جالب و نوآورانه در چین قرار دارد. M97 در سال 2006 تاسیس شد و یکی از بزرگترین گالری های هنری مستقل در کشور چین است و در حال حاضر در یک ساختمان بازسازی شده دهه 1940 در منطقه محبوب Jing'an واقع شده است. از سه شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در تور پکن شانگهای میتوانید زمانی را به بازدید از این گالری اختصاص دهید.

گالری M97 شانگهای،الفبای سفر

گالری Je Fine Art شانگهای

در مورد گالری هنرهای زیبا جی باید گفت که هنرهای زیبا آن را نباید بی روح قلمداد کرد. این گالری در سال 2014 تأسیس شد و بر خلاقیت و طبع پر انرژی هنر تأکید می کند. این گالری آثار هنرمندان جوان چینی و همچنین هنرمندان برجسته خارجی را در این محل گردآوری کرده است. گالری جی فاین آرت در کنسولگری سابق فرانسه واقع شده است، منطقه ای از گالری های هنری مستقل. در تور چین تابستان 98 از روزهای دوشنبه تا شنبه بین ساعات 11 صبح تا 6 بعدازظهر این محل پذیرای بازدیدکنندگان خود است.

گالری Je Fine Art شانگهای،الفبای سفر

گالری Art + Shanghai

هنرمندان معاصر و مطرح چینی و بین الملی آثار خود را در این محل به نمایش گذاشته اند.هنر + شانگهای متمرکز بر موضوعاتی است که برای مخاطبان محلی و جهانی قابل دسترسی است. این گالری با هدف آشنایی عموم مردم با هنرهای مختلف از طریق گفتگوهای هنرمندان و کنسرت های خصوصی آموزش میدهد. یک کتابخانه هنری در محل وجود دارد که میزبان رویدادهای فرهنگی میباشد. از سه شنبه- یکشنبه تا 10 صبح تا 7 شب می توانید به تماشای آثار هنرمندان این گالری در تور چین بپردازید.

گالری Art + Shanghai شانگهای،الفبای سفر

گالری هنری AroundSpace شانگهای

گالری AroundSpace در سال 2006 بنا نهاده شده است تا با کشف آثار هنرمندان چینی معاصر آنها را ترویج دهد.در حال حاضر این گالری در منطقه هنری قرار دارد و برای گردشگران که به دنبال آثار هنری هنرمندان معاصر چینی هستند ایده آل ترین مکان است. از تابلوهای نقاشی دیدنی گرفته تا آثار مجسمه سازان مختلف را در این محل میتوانید ببینید. درهای این گالری در روزهای سه شنبه تا شنبه از ساعت 11 صبح تا 6 و نیم عصر بر روی علاقه مندان خود باز است.( جاذبه های دیدنی چین را در سفر خود به این کشور تماشا کنید)

گالری هنری AroundSpace شانگهای،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt