با هاستل های تهران آشنا شوید

با هاستل های تهران آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1402

با هاستل های تهران آشنا شوید【لیست معرفی بهترین هاستل ها】

هاستل های تهران از اقامتگاه های پرطرفدار خارجی ها در تهران می باشد. اما بهترین هاستل تهران کدام است الفبای سفر شما را با چند هاستل در تهران آشنا می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هاستلها اقامتگاه های پر طرفدار گردشگران خارجی هستند که به تازگی مجوز ساخت آن صادر شده است. الفبای سفر شما را با چندتا از بهترین هاستل های تهران آشنا می کند.

صدور مجوز ساخت هاستل در تهران

در بیشتر نقاط دنیا به غیر از هتل ها و آپارتمان ها هاستل ها نیز از محلهای اقامت به شمار میروند که طرفدارن زیادی نیز دارد. با این حال با وجود اینکه این نوع اقامتگاه متقاضیان زیادی داشت به علت نداشتن مجوز تا سالها ساخت آنها ممنوع بود.

با این حال افرادی نیز برای اینکه درخواست صدور ساخت هاستل را به شکلی نشان بدهند از خوابگاه دانشجویی مجوز میگرفتند و یا مسافر خانه هایی قدیمی را به هاستل تبدیل میکردند. سرانجام پس از مدتها سرانجام این اقامتگاه‌ مجوز خود را در تهران دریافت کردند. در حال حاضر نیز هاستلهای زیادی در تهران وجود دارد که روز به روز به تعدادشان افزوده میشود.

از جمله تلاشهایی که در زمینه درخواست صدور مجوز هاستلها بود این بود که هتل داران مانع حضور اقامتگاه‌های بوم گردی در تهران شده بودند و در نتیجه این هاستلهای ارزان قیمت برای گردشگران خارجی ایجاد گردید.

با این حال این اقامتگاه ها به دلیل هزینه کم بسیار محبوب هستند. بیشتر آنها در خانه های قدیمی دوران پهلوی بنا شدند و طرح و فضای داخلی معماری آنها را مورد استفاده قرار دادند. با این حال هنوز هاستل های تهران به عنوان یک اقامتگاه چندان شناخته شده نیستند.

هزینه اقامت در هاستلهای تهران حدود ۸ تا ۲۰ یورو است که این هزینه با توجه به فصل‌های مختلف و اتاق‌های اشتراکی یا خصوصی متفاوت است. در ادامه با چند هاستل در تهران آشنا شوید.( برای آشنایی با سایر هاستل های دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

بهترین هاستل های تهران

امکان رزرو هاستل در تهران

با جاذبه های عجیب و زیبای ایران آشنا شوید

هاستل کوژین

این هاستل هم که در زمانی بهترین هاستل تهران بود در خیابان پرتردد کریم خان قرار دارد که به سی یو این ایران در بین گردشگران تورهای خارجی شناخته می شود. هاستل کوژین در یک ساختمان دوران پهلوی قرار دارد که در صفحه فیس بوک راهنمای سفر به ایران به عنوان یک اقامتگاه معرفی شد که به سرعت به شهرت رسید. در این هاستل همچنین رویدادهای فرهنگی برگزار می‌شود و کافه ایی عمومی نیز در آن قرار دارد.

تخت خواب های هاستل کوژین تهران

کوژین، هاستل خوب در تهران

تهران هریتیج هاستل

تهران هریتج هاستل از بهترین هاستل های تهران در فاصله نه چندان دور از میدان بهارستان واقع شده است و یکی از متفاوت‌ترین هاستل‌های تهران به شمار میرود به طوری که طراحی داخلی و فضای آن خاص و منحصر به فرد است. با اینکه اتاقهای عمومی به سبک کلاسیک ساخته شده ولی در حیاط آن چادرهای عشایری و حصیری فضایی روستایی و جذابی را به وجود آورده است.

حیاط هریتج هاستل تهران

مهمان پذیر هریتیج

هاستل سیدار

 هاستل سیدار با یک حیاط زیبا و رنگارنگ در محله تاریخی سنگلج واقع شده است. این هاستل که یک خانه قدیمی بنا شده متعلق به 3 دختر است که بسیار اهل سفر هستند. هاستل سیدار در دو طبقه 4 اتاق است و به پاتوق فرهنگی نیز تبدیل خواهد شد. اینجا جز یکی از هاستل های ارزان در تهران نیز می باشد.

بالش و تخت هاستل سیدار تهران

هاستل سی دار

هاستل کرگدن

این هاستل دارای تم آبی رنگ و کاشی کاریهای زیبای خود این محل را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است. هاستل کرگدن در خیابان میرزای شیرازی قرار دارد و با اینکه معماری آن به دوره پهلوی تهران تعلق دارد اما معماری آن متفاوت و خاص است.( برای اطلاع از قیمت تور مسیرهای مختلف الفبای سفر را دنبال کنید)

دو تخت خواب در بهترین هاستل تهران

اتاق هاستل کرگدن

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt