بهترین هتلهای نزدیک تفلیس برای تعطیلات آخر هفته

بهترین هتلهای نزدیک تفلیس برای تعطیلات آخر هفته

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1402

بهترین هتلهای نزدیک تفلیس برای تعطیلات آخر هفته

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در تفلیس از هتل های لوکس گرفته تا هاستل های ارزان قیمت برای اقامت کردن میتوانید پیدا کنید. با این حال در نزدیکی تفلیس اقامتگاهای مختلفی وجود دارد که میتوانید تعطیلات آخر هفته را به آن اختصاص دهید. الفبای سفر تعدادی از آنها را به شما معرفی میکند.

هتل Lopota Lake گرجستان

هتل Lopota Lake Resort and Spa برای کسانی است که می خواهند کمی از تفلیس دور شوند و در اطراف این شهر تفریح کنند و در محلی پر آرامش اقامت کنند. این استراحتگاه در منطقه کاختی Kakheti در بخش زیبای شرقی گرجستان واقع شده است.

با تماشای چشم انداز نفس گیر از کوه و دریاچه های اطراف احساس میکنید زمان در این محل متوقف شده است.این هتل همچنین دارای چندین استخر سرباز برای شنا و آفتاب گرفتن در طول تابستان است، همچنین شما می توانید از خدمات ماساژ و اسپا و یا سونای روسی در این محل در تور گرجستان ارزان بهره مند شوید.

هتل Lopota Lake Resort and Spa،گرجستان،الفبای سفر

هتل Ambassadori Kachreti 

هتل Ambassadori Kachreti Golf Resort تنها هتل گلف در کشور گرجستان است. هر اتاق این هتل شامل یک طراحی داخلی کلاسیک و یک مینی بار و همچنین همه وسایل لازم برای اقامت دلپذیر میباشد.رستوران این هتل با چوب و سنگ تزیین شده و غذاهای گرجی را برای گردشگران تور گرجستان لحظه آخری سرو می کند.

در اینجا نوشیدنیهای مختلف را در بار هتل میتوانید سفارش دهید. برای تفریح نیز، یک استخر روباز، میز پینگ پنگ و یک زمین تنیس در کنار زمین گلف وجود دارد.

هتل Ambassadori Kachreti گرجستان،الفبای سفر

هتل رویال باتومی Royal Batoni

اگر به دنبال محل پر آرامش و دلپذیر هستید هتل رویال باتومی واقع در منطقه Kvareli عالی ترین انتخاب برای شما است. این هتل در نزدیکی دریاچه Ilia قرار دارد. می توانید در طراف هتل پیاده روی و یا دوچرخه سواری کنید، از استخر رو باز لذت ببرید یا آخر هفته را در تراس چای و قهوه بنوشید و از چشم انداز اطراف در تور گرجستان تابستان 98 لذت ببرید. ارزان ترین بلیط تفلیس را از الفبای سفر بخواهید.

هتل رویال باتومی،گرجستان،الفبای سفر

هتل واردزیا Vardzia گرجستان

این هتل در منطقه واردزیا قرار گرفته است.این هتل برای کسانی است که به دنبال گشت زدن و تفریح در اطراف تفلیس و جایی برای استراحت کردن هستند. این هتل پذیرش 24 ساعته دارد و با یک حیاط زیبا جایی است که میتوانید از بودن آن لذت ببرید.

هتل واردزیا همچنین محلی مناسب برای خانوده ها است چرا که زمین بازی برای کودکان دارد، همچنین میتوانید در این محل دوچرخه کرایه کنید و جذابیتهای این منطقه را کشف کنید.

هتل واردزیا گرجستان،الفبای سفر

هتل رومز قازبیگی گرجستان

هتل رومز قازبیگی Rooms Hotel Kazbegi یکی از هتلهای محبوب برای مردم محلی و گردشگران است. این هتل در اسپانتسمیندا قرار گرفته و نمای حیرت انگیزی از کوه های قازبیگی را از تراس هتل ارائه میدهد. این هتل با فرم و استایل منحصر به خود در دوران شوروی سابق ساخته شده و پس از بازسازی به هتلی لوکس تبدیل شده است.این هتل دارای استخر سرپوشیده و خدمات ماساژ است و تعطیلات آخر هفته آرامش بخشی را با اقامت در آن تجربه خواهید کرد.

هتل رومز قازبیگی گرجستان،الفبای سفر

هتل مارکوپلو گوداوری گرجستان

هتل مارکوپولو گوداروی Marco Polo Hotel Gudauri یکی دیگر از مکان های عالی برای تعطیلات آخر هفته است. امکاناتی این هتل شامل خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده است که مطمئنا از اقامت خود در این هتل لذت خواهید برد. 

اتاق های این هتل دارای  مینیبار، میز کار، لوازم آرایشی و حمام می باشند. رستوران هتل نیز غذاهای قفقازی و اروپایی را برای مشتریان خود سرو میکند. همچنین برای آخر هفته ها میتوانید در اتاق کوچک بولینگ سرگرم شوید. برای رزرو هتل های تفلیس با ما همراه باشید.

هتل مارکوپلو گوداوری گرجستان،الفبای سفر

هتل Royal House گرجستان

این هتل واقع در گوری محل خوبی برای تعطیلات آخر هفته شما در اطراف تفلیس است. با یک ساعت و نیم رانندگی از تفلیس به این محل خواهید رسید و چیزهای جالبی در این مسیر در انتظار شما است.شما با یک اتاق راحت و کلاسیک با تلویزیون، کمد و کلیه اقلام مورد نیاز در برای اقامت مواجه خواهید شد. اتاق های این هتل دارای تراس است و نمای نفس گیر مشرف به کوههای اطراف را دارند.

هتل Royal House گرجستان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt