بهترین مکانهای موج سواری در ترکیه

بهترین مکانهای موج سواری در ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 شهریور ، 1398

بهترین مکانهای موج سواری در ترکیه

اگرچه ترکیه به خاطر تفریح آبی موج سواری شناخته شده نیست ولی در این کشور مناطقی وجود دارد که عاشقان موج سواری میتوانند از این تفریح جذاب در دریای مدیترانه و دریای سیاه لذت ببرند.الفبای سفر بهترین جاهها را در ترکیه به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگرچه ترکیه به خاطر تفریح آبی موج سواری شناخته شده نیست ولی در این کشور مناطقی وجود دارد که عاشقان موج سواری میتوانند از این تفریح جذاب در دریای مدیترانه و دریای سیاه لذت ببرند.الفبای سفر بهترین جاهها را در ترکیه به شما معرفی میکند.

استانبول Istanbul

یکی دیگر از بهترین مکانها برای موج سواری دریای سیاه است که در خارج از شهر استانبول قرار داشته که میتوانید این تفریح آبی پر هیجان را تجربه کنید.ساحل دریای سیاه در اطراف Rumeli Feneri یکی از بهترین مکان ها برای موج سواری است که به علت داشتن نوار ساحلی با بیش از 965.6 کیلومتر طول، بستر مناسبی را برای این کار فراهم میکند. بسیاری از مردم محلی و گردشگران در فصل تابستان در این محل در تور استانبول تابستان 98 موج سواری میکنند.

اگر شما به استانبول سفر میکنید میتوانید به موسسه آموزشی موج سواری این شهر مراجعه کنید و در کلاسهای آنها شرکت کنید و در مورد بهترین محلهای موج سواری در استانبول اطلاعاتی کسب کنید.یکی از جاهایی که میتوانید این تفریح را انجام دهید ساحل Kilyos است که تنها یک ساعت با استانبول فاصله دارد.

موج سواری در استانبول،الفبای سفر

آلاچاتی Alaçatı

با توجه به باد شدید در مناطق خاص ترکیه، موج سواری و کایت سواری در تابستان ورزش های بسیار محبوبی میباشند. آلاچاتی قطعا محبوب ترین مکان برای موج سواری و کایت سواری است. مسابقات حرفه ای به طور منظم در این شهر ساحلی کوچک شناخته شده با خانه های تاریخی سنگی و آسیاب های بادی خود برگزار می شود.دیگر مکان های عالی برای این تفریحات محبوب Gökçeada، Akyarlar در نزدیکی بدروم Muğla هستند.

موج سواری در آلاچاتی ترکیه، الفبای سفر

کرپ Kerpe 

یکی دیگر از نقاط مهم در ساحل دریای سیا برای موج سواری، کرپ یک شهر کوچک توریستی است که دارای آبشارهای زیبا و فیروزه ای رنگ است. شهر کرپ شهری عالی برای گشت و گذار در تمام طول سال است و جایی فوق العاده برای موج سواری است. در آکادمی موج سواری دانوب این شهر میتوانید ثبت نام کنید و در کلاسهای گروهی و یک نفره آن شرکت کنید. 

این آکادمی همچنین برای دو تا سه روز اردوگاه های موج سواری را برگزار میکند و امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد از جمله وسایل موج سواری و تمرین و اتاق هایی برای اقامت. اگر هم قصد دارید در خودتان موج سواری کنید، آکادمی دانوب فروشگاهی دارد که در آن شما می توانید انواع تخته ها و لباس های موج سواری را اجاره کنید.

آکادمی موج سواری دانوب،الفبای سفر

آلانیا Alanya

یکی از محبوب ترین نقاط ترکیه برای موج سواری شهر توریستی آلانیا واقع در جنوب ترکیه است که  گردشگران در طول فصول گرم از ماههای دسامبر تا آوریل این تفریح جذاب را انجام میدهند. آلانیا با میانگین هوای بین 18 تا 20 درجه سانتیگراد در 20 روز از ماه بهترین زمان را برای موج سواری محیا میکند. برخی از بهترین سواحل در آلانیا برای موج سواری ساحل Damlataş و Keykubat با ارتفاع متوسط 3.6 متری امواج است که مناسب افراد مبتدی و حرفه ایی است. برای رزرو بلیط هواپیما خارجی با ما همراه باشید.

موج سواری در آلانیا،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt