شبی شاد و پر خاطره در بارهای باکو بگذرانید

شبی شاد و پر خاطره در بارهای باکو بگذرانید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

شبی شاد و پر خاطره در بارهای باکو بگذرانید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر در باکو به دنبال تفریحات شبانه و جایی برای لذت بردن از نوشیدنی و خوردن غذاهای لذیذ هستید، الفبای سفر بهترین بارهای باکو از جمله بارهای انگلیسی و ایرلندی را به شما معرفی میکند.

بار O'Malleys باکو

اگر به دنبال بار سنتی ایرلندی هستید پیشنهاد ما به شما بار O'Malleys است.این  بار در کنار میدان چشمه و نزدیک هتل ها قرار دارد  مردم محلی و گردشگران برای لذت بردن از انتخاب نوشیدنی ها و غذاهای بریتانیایی به این محل می روند. در این بار حتی میتوانید تیم فوتبال مورد علاقه خود را  که در صفحه نمایش بزرگ پخش می شود تماشا کنید. در آخر هفته ها موسیقی و باندهای زنده نیز برنامه اجرا می کنند که در تور باکو تابستان 98 میتوانید به تماشای اجرای آنها بپردازید.

بار O'Malleys باکو،الفبای سفر

بار فیرپلی FairPlay Pub باکو

بار FairPlay در نزدیکی ایچری شهر و بلوار باکو قرار گرفته است و نوشیدنی های آن در مقایسه با تمام بار های باکو پایین ترین قیمت را دارند. منوی این بار علاوه بر نوشیدنیهای متنوع و مختلف، اسنکهای و اردوهای خوشمزه نیز سرو میکند.جوانان و گردشگران تور ارزان باکو در آخر هفته به این بار میروند تا از اجرای موسیقی زنده در کنار صرف نوشیدنی خود در این محل شب پر خاطره ایی را سپری کنند.

بار  فیرپلی باکو،الفبای سفر

بار رد لاین Red Lion باکو

این بار به تازگی در نزدیکی موزه نظامی بنا شده و دارای استایل بریتانیایی است. طراحی و  دکوارسیوان داخلی آن متشکل از میزهای چوبی با پایه های بلند است که حال و هوای بارهای لندن را ایجاد کرده است.

دیوارهای بار رد لاین سراسر پرچم انگلیس به چشم میخورد، کارکنان آن نیز با رفتار دوستانه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران تور لحظه آخری باکو هستند. فضایی این بار در شب که مملو از  جوانان و موسیقی زنده میشود بسیار جذاب و مهیج میشود.در بیشتر اوقات در ظهر شنبه، مردم ملی در این بار در صفحه نمایش این بار فوتبال انگلیس را تماشا میکنند.

بار رد لاین باکو،الفبای سفر

بار هوپ پاب Hops Pub باکو

یکی دیگر از بارهای باکو با استایل انگلیسی بار هوپز پاب است. این بار تنها چند دقیقه فاصله از میدان چشمه دارد. بر روی دیوارهای این بار شالهای فوتبال انگلیس قرار دارد.این بار در روزهای جمعه و شنبه مملو از جمعیت میشود.در آخر هفته نیز گروه های موسیقی به اجرای موسیقهای شاد میپردازند. علاوه بر این می توانید در تور آذربایجان تابستان 98 در این محل به تماشای زنده فوتبال از تلویزون بپردازید و از نوشیدنیهای بار نیز به دلخواه نوشیدنی سفارش دهید.

بار هوپ پاب باکو،الفبای سفر

بار فونیسکس پاب Phoenix Pub باکو

فضا و محیط شاد و دوستانه و  اجرای زنده موسیقی در آخر هفته  تنها دلیل محبوبیت بار فونیکس نیست. منوی این بار انواع اسنکهای خوشمزه محلی و بین الملی و نوشیدنیهای محلی را سرو میکند. گردشگران و مردم محلی با استقبال گرمی در این محل رو به رو می شوند و از صرف نوشیدنیهای خنک این محل لذت میبرند.کسانی که علاقه مند به تماشای اجرای موسیقی زند در این بار هستند در آخر هفته ساعت 10 شب به بعد به بار فونیکس می روند.

بار فونیسکس باکو،الفبای سفر

بار ویلیام شکسپیر باکو

این بار بیشتر محلی برای ملاقات افرادی است که در صنعت نفت کار باکو کار میکنند.  بار ویلیام شکسپیر در فاصله بین باکو بلوار و میدان چشمه قرار دارد و یکی از معدود بارهای باکو است که علاوه بر نوشیدنی، با غذاهای مکزیکی و بین الملی پذیرای میهمانان خود است. کارکنان آن به زبان انگلیسی صحبت میکنند بنابراین به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.علاوه بر سفارش نوشیدنی مورد علاقه و غذاهای خوشمزه بار ویلیام شکسپیر می توانید در آخر هفته ها از شنیدن و دیدن موسیقی زنده لذت ببرید و دوستان جدید پیدا کنید.(بلیط پرواز سفر خود را در الفبای سفر جستجو کنید)

بار ویلیام شکسپیر باکو،الفبای سفر



 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt