اقامتی پر آرامش در بهترین هاستلهای باکو

اقامتی پر آرامش در بهترین هاستلهای باکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

اقامتی پر آرامش در بهترین هاستلهای باکو

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

باکو، با معماری باشکوه قرون وسطی و ترکیبی سنتی و مدرن هر گردشگری را مشتاق بازدید از این سرزمین آتش میکند. تعدادی از گردشگران تمایل دارند تا بازدید از شهر را با هزینه کم انجام دهند در نتیجه ترجیح میدهند تا به جای هتل در هاستل اقامت کنند ،الفبای سفر بهترین هاستل های باکو را به شما معرفی میکند.

هاستل مین استریت Main Street باکو

ایت هاستل در نزدیکی میدان فواره و خیابان نیازی قرار دارد و 5 دقیقه تا مرکز شهر و 10 کیلومتر تا مرکز تاریخی یعنی باکو ایچری شهر فاصله دارد. گردشگران میتوانند بین تختهای ارزان در خوابگاههای مشترک،آپارتمانهای استودیویی و اتاقهای خانوادگی یکی را به دلخواه انتخاب می کنند.

این خوابگاه دارای یک اتاق نشیمن برای خانوداه ها و یک سالن اجتماعات برای ملاقات با سایر مسافران است. کارکنان هاستل مین استریت به گرمی از شما استقبال میکنند، گردشگران نیز از تمیزی و مرتب بودن این محل رضایت دارند.در تور باکو تابستان 98 میتوانید در این محل اقامت خوبی داشته باشید.

هاستل مین استریت باکو،الفبای سفر

هاستل لوفت LOFT باکو

در هنگام اقامت در لوفت هاستل توقع محلی لوکس را نباید داشته باشید در عوض امکانات اولیه با هزینه کمتر از سایر جاها در اختیار شما قرار میگیرد.خوابگاههای مردانه و زنانه در این محل همراه با سرو صبحانه وجود دارد که مناسب افرادی است که تنها با یک کوله پشتی سفر میکنند.

دکوراسیون نو و رنگارنگ اتاق نشیمن  به همراه میزهای چوبی محیط زیبایی را به وجود آورده است.لوفت هاستل در نزدیکی متروی 28 می قرار دارد و با توجه به محل قرار گیری امکان حمل و نقل و آسان را به گشتی زنی و کشف این شهر در تور باکو لحظه آخری به وجود آورده است. افرادی که تمایل دارند در تختهای ارزان قیمت با اتاقهای تمیز این اقامت کنند باید از قبل اتاق رزرو کنند.

هاستل لوفت باکو،الفبای سفر

هاستل وایت سیتی White City باکو

هاستل وایت سیتی ممکن است در نزدیکی ایچری شهر قرار نداشته باشد، اما از شما به خوبی استقبال و پذیرایی میکند. این هاستل، در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز فرهنگی حیدر علی اف با معماری زیبایش قرار دارد و دارای اتاق های خوابگاهی با تهویه مطبوع و قیمت بسیار پایین است. 

هر اتاق حمام مشترک با سایر مهمانان و همچنین امکان دسترسی به آشپزخانه وجود دارد. دمپایی و لوازم آرایشی نیز در اختیار شما قرار میگیرد. کارکنان هاستل وایت سیتی در تمام طول روز آماده هستند تا به سوالات پاسخ دهند و در مورد گردشگری روزانه شما را رهنمایی کنند. افرادی که در این محل اقامت کردند امتیازی زیادی به این محل داده اند.( برای رزرو بلیط هواپیما، الفبای سفر را دنبال کنید)

هاستل وایت سیتی باکو،الفبای سفر

مای هاستل My Hostel باکو

مای هاستل در نزدیکی ایستگاه متروی Xetai واقع شده است و دارای تخت های ارزان قیمت در اتاقهای مختلف و زنانه میباشد. دکوراسیونی با دیوارهای صورتی و تخت های نو با چراغ خوابهای مجزا در این محل وجود دارد. حمام و همچنین امکان دسترسی به آشپزخانه کاملا مجهز و هم چنین تئاتر اپرا و باله برای گردشگران وجود دارد.اتاق های منظم مبله و راحت در قیمت های بسیار مقرون به صرفه از دیگر مزایای اقامت در مای هاستل باکو است.

مای هاستل باکو،الفبای سفر

هاستل ساحیل SAHIL باکو

هاستل ساحیل یک هاستل رنگارنگ، مدرن است که مناسب گردشگرانی است که با کوله پشتی سفر میکنند. این هاستل دو دقیقه از بولوار باکو و حدود یک کیلومتر از ایچری شهر واقع شده است، نه تنها محلی راحت و پر آرامش برای اقامت کردن است، بلکه در نقطه ای مناسب برای گشت و گذار قرار گرفته است.

 تختخوابها به صورت مشترک و یا تنها برای خانمها میباشد و دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع، بالکن و همچنین  اینترنت وای فای رایگان میباشد. اتاق های آرام و دکوراسیون شیک و با مضمون سفر، مهمانان را برای تفریح و آشنایی بیشتر با شهر ترغیب می کنند. در هاستل ساحیل امکان اجاره دوچرخه وجود دارد همچنین تورهای گردشگری و امکان استفاده از آشپزخانه و ماشین لباسشویی نیز وجود دارد.

هاستل ساحیل باکو،الفبای سفر

سلام هاستل باکو

سلام هاستل یکی از جدیدترین خوابگاه ها در باکو است که در سال 2017 افتتاح شده است. این هاستل در نزدیکی ایچری شهر قرار دارد و دسترسی آسان به جاذبه های اصلی شهر از جمله بلوار باکو و قطارکابلی را فراهم نموده است.  اتاقهای 3 تخت و خصوصی، سیستم تهویه مطبوع و یک وعده غذای رایگان از جمله امکانات این هاستل است.

از امکاناتی همچون آشپزخانه با یخچال و فریزر، آبگرمکن و مایکروویو و همچنین سالن مشترک و تلویزیون کابلی سلام هاستل نیز میتوانید بهره مند شوید. مهمان نوازی گرم کارکنان نیز این هاستل را جزو یکی از بهترین هاستل های باکو قرار داده است.

سلام هاستل باکو،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt