در میلان در کجاها بستنیهای خوشمزه بخوریم

در میلان در کجاها بستنیهای خوشمزه بخوریم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 خرداد ، 1398

در میلان در کجاها بستنیهای خوشمزه بخوریم

ایتالیا خانه ی بهترین بستنیهای جهان است. هر کجای این کشور که بروید طعم خوشمزه ای از بستی را میتوانید امتحان کنید. الفبای سفر بهترین جاها را برای خوردن بستنیهای خوشمزه در شهر میلان به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ایتالیا خانه ی بهترین بستنیهای جهان است. هر کجای این کشور که بروید طعم خوشمزه ای از بستی را میتوانید امتحان کنید. الفبای سفر بهترین جاها را برای خوردن بستنیهای خوشمزه در شهر میلان به شما معرفی میکند.

La Bottega del gelato میلان

La Bottega del gelato با منویی با بیش از 50 طعم از انواع بستنیهای مختلف، هر گردشگری را برای امتحان کردن راضی نگه میدارد. بهترین نوع طعم های میوه ای (از جمله گونه های غیر معمول مانند میوه های اژدها، ماندارین و میوه پشن فروت) را در بستنی فروشی La Bottega del gelato میتوانید امتحان کنید.این محل یکی از اصلی ترین و محبوب ترین بستنی فروشهای میلان است.( برای رزرو تورهای مسافرتی الفبای سفر را دنبال کنید)

La Bottega del gelato میلان،الفبای سفر

Il Massimo del gelato میلان

Il Massimo del gelato واقع در محله لوکس Via Lodovico Castelvetro یک محل سنتی با است که طیف وسیعی از طعم های مختلف را ارائه می دهد. آنها با ارائه طعم کلاسیک بهترین و جالب ترین طعم را برای مشتریان خود سرو میکنند. این بستی فروشی با سرو 10 نوع بستنی شکلاتس متفاوت در میلان بسیار مشهور و شناخته شده هستند.

سالن این محل دارای صندلیهای کوچک و مملو از جمعیت است که در روز های آفتابی به خصوص در تابستان می توانید بستیهای خوشمزه یی را در این محل سفارش دهید.

Il Massimo del gelato میلان،الفبای سفر

Cioccolati Italiani میلان

شهرت این بستنی فروشی به دلیل بستنی قیفی های رنگارنگ و با طعم های متنوع و خوشمزه است.به خصوص بستنی قیفیهای شکلاتی با مزه های مختلف و همچنین انواع آبمیوه های تازه و ساندویچ بستنهای که به همراه نان بستی و طیف متنوعی از بستنیها را ارائه میدهد که هر گردشگری با هر سلیقه ای را راضی نگه میدارد.Cioccolati Italiani در نزدیکی کلیسای میلان قرار دارد و یک محل عالی برای قدم زدن،بستی خوردن و تماشای چشم انداز بی نظیر این شهر میباشد.

Cioccolati Italiani میلان،الفبای سفر

La Gelateria della Musica میلان

این بستنی فروشی در نزدیکی هتل Via Giovanni Enrico Pestalozzi  قرار دارد و به خاطر طعم باور نکردنی بستنیها  (تغییرات در منوی آن به صورت روزانه) بهترین جا برای امتحان کردن کیک بستنیهای مختلف، بستنیهای مربایی و بستنیهای قرمز مخملی میباشد.مردم محلی و گردشگران زیادی برای خوردن این بستنها صف میکشند بنابراین بهتر است که قبل شلوغی و زودتر به این محل برسید.(قیمت بلیط هواپیما مسیرهای مختلف را در الفبای سفر جستجو کنید)

La Gelateria della Musica میلان،الفبای سفر

Gelato Giusto میلان

Gelato Giusto منوی متنوعی دارد و یک انتخاب عالی از طعم های مختلف مانند مورد فندق، پسته، زنجبیل، لیمو و.. را فراهم میکند.طراحی داخلی زیبا و سرویس دهی خوب از دیگر امتیاز های این بستنی فروشی است. علاوه بر بستنیهای خوشمزه سعی کنید کیک و شیرینهای خانگی این محل را نیز امتحان کنید.

Gelato Giusto میلان،الفبای سفر





6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt