تفریحات شبانه آنتالیا را به بهترین شکل تجربه کنید

تفریحات شبانه آنتالیا را به بهترین شکل تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

تفریحات شبانه آنتالیا را به بهترین شکل تجربه کنید

بشب زنده داری و تفریحات شبانه آنتالیا می توانید خاطرات خوشی را برای شما بسازد. از دیسکوهای آنتالیا مختلف با موزیکهای شاد و رقص و هیجان گرفته تا بارها و نایت کلابهای مختلفی در این شهر برای خوشگذرانی وجود دارد. همراه با الفبای سفر از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا مطلع شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بشب زنده داری و تفریحات شبانه آنتالیا می توانید خاطرات خوشی را برای شما بسازد. از دیسکوهای آنتالیا مختلف با موزیکهای شاد و رقص و هیجان گرفته تا بارها و نایت کلابهای مختلفی در این شهر برای خوشگذرانی وجود دارد. همراه با الفبای سفر از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا مطلع شوید.

کافه بار ÇELLO آنتالیا

این کافه بار یکی از بهترین مکانها برای ملاقات با مردم محلی و شب زنده داری است. این بار کوچک یکی از بهترین بارهای آنتالیا است. در تابستان میزهای کوچکی در خیابان چیده می شود که که همیشه مملو از جمعیت است که بر روی این صندلیها نشسته اند، نوشیدنی می نوشند و به سمت دیگری از خیابان رفته و به گپ و گفت با یکدیگر می پردازند. اگر مردم را در حین رقص با مویسقی زنده دیدید تعجب نکنید و سعی خود شبی به یاد ماندنی در تور آنتالیا برای خود بسازید.
کافه بار ÇELLO-آنتالیا،الفبای سفر

نایت کلاب TUDORS PUB آنتالیا

اگر رقصیدن برای ساعتها  در یک کلاب برای شما خسته کننده است می توانید به نایت کلاب TUDORS PUB بروید که مانند کافه بارهای کلاسیک انگلیس است.  این کافه با در ناحیه MURATPAŞA قرار دارد. این بار در بین مردم محلی نیز بسیار محبوب است و رقص و شادیهای مردم محلی نیز هر شب در این بار انجام می شود. شما هم برای داشتن شبی متفاوت در تور ارزان آنتالیا می توانید به این نایت کلاب بروید.

تصویری از نایت کلاب TUDORS PUB آنتالیا

بیشترین لذت در ارزان ترین سفر به آنتالیا

بار UP SHOT آنتالیا

یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بارهای آنتالیا که به سبک هیپستر ( سبکی که به آن هنری می گوییم که طرفدارن آن لباسهای ساده و کفشها و شلوارهای عجیب به تن می کنند) است که در این بار مردم محلی برای تفریح و خوردن نوشیدنی و رقص با دیجی محبوب محلی لحظات شاد و خوشی را سپری می کنند.
این بار در کلاچی یا شهر قدیم آنتالیا و در نزدیکی اکثر بهترین هتل های آنتالیا قرار گرفته و ممکن است کمی از دیگر بارهای آنتالیا متفاوت باشد اما با این حال طرفدارن خاص خود را دارد و دیجهای مختلفی در آن به اجرای مراسم می پردازند.

بار UP SHOT-آنتالیا،الفبای سفر

بار HANGAR آنتالیا

این بار بخشی از یک خانه درختی است که توسط عده ایی از جوانان بنا شده که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد و افراد زیادی در آن از قصا نقاط دنیا برای خوشگذرانی به این بار خاص و متفاوت می روند. در این بار هر شب میهمانی برگزار شده  و با رقص و سر نوشیدنی همراه است.

این خانه درختی در منطقه باستانی المپوس Olympos قرار دارد و به دلیل محل قرار گیری آن، حس متفاوتی از آنتالیا را ارائه می هد که در تور آنتالیا تعطلات خرداد می توانید آن را تجربه کنید.

بار HANGAR-آنتالیا،الفبای سفر

کلاب AURA آنتالیا

قطعا کلاب AURA  یکی از بزرگترین کلابهای آنتالیا است که دارای فضایی بسیار بزرگ، به همراه رقص نو و موسیقی با صدای بلند و هنرنمایی دیجی های محلی است. برای خود و دوستانتان شبی فراموش نشدنی در این کلاب داشته باشید و سفر پر خاطره در تور آنتالیا لحظه آخری برای خود بسازید. قبل از شروع پرواز بلیط هواپیما آنتالیا را رزور کنید.

کلاب AURA-آنتالیا،الفبای سفر

نایت کلاب JOLLY JOKER آنتالیا

نایت کلاب JOLLY JOKER در منطقه مراتپاشا قرار دارد و زنجیره ایی از مکانهای برگزاری کنسرت است که تقریبا در هر شهر ترکیه می توانید آنها را پیدا کنید. اگر شما علاقه مند به دیدن گروه های با استعداد موسیقی ترکیه هستید پس شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این نایت کلاب بروید.قبل از رفتن به این محل حتما جا رزرو کنید چرا که به سرعت پر می شود.

نایت کلاب JOLLY JOKER-آنتالیا،الفبای سفر

نایت کلاب INFERNO آنتالیا

این نایت کلاب در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد و یکی از محبوبترین کلابهای آنتالیا است که بسیار محبوب و پر طرفدار است. تعدادی از بهترین دیجیهای محلی در این مکان حضور دارند و برنامه های پر هیجان و مفرح را اجرا می کنند و افرادی زیادی نیز برای گذراندن ساعاتی خوش به این نایت کلاب می روند.

نایت کلاب INFERNO-آنتالیا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt