هتل بوتیک های برتر آنتالیا کدامند

هتل بوتیک های برتر آنتالیا کدامند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1401

هتل بوتیک های برتر آنتالیا کدامند

آنتالیا شهر قدیمی با کوههای زیبا و سواحل رویایی یک مقصد تابستانی محبوب است. البته که اقامت در بوتیک هتل با چشم اندازی خوب و زیبا سفر شما را کامل میکند. الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آنتالیا شهر قدیمی با کوههای زیبا و سواحل رویایی یک مقصد تابستانی محبوب است. البته که اقامت در بوتیک هتل با چشم اندازی خوب و زیبا سفر شما را کامل میکند. الفبای سفر بهترین آنها را به شما معرفی میکند.

هتل Hoyran Wedre آنتالیا

اگر قصد دارید خود را در زندگی روستایی مدیترانه ایی غوطه ور کنید، پس حتما در هتل Hoyran Wedre Country Houses اتاقی رزرو کنید.هتلی در یک روستایی قدیمی که از قرن ها پیش دست نخورده باقی مانده است. این دارای طراحی و تم روستایی و سنتی است وخرابه های یک شهر باستانی 2500 ساله و درختان بلوط که حدود 1000 سال قدمت دارند در اطراف این هتل دیده میشوند.

این هتل در نزدیکی کوه قرار دارد و با ساحل تنها نیم ساعت فاصله دارد جایی که میتوانید در آنجا در تور آنتالیا لحظه آخری آرامش را احساس کنید.

هتل Hoyran Wedre Country Houses آنتالیا،الفبای سفر

هتل Fidanka Houses آنتالیا

این خانه سنگی که چشم انداز مشرف به دریای لاجوردی دارد یک مقصد تابستانی بهشتی است که با گلهای رنگارنگ و مبلمان چوبی و صنایع دستی زیبا کامل میشود. هتل Fidanka دارای 11 اتاق خصوصی است که در روبه روی آنها استخر قرار دارد. 

در فاصله 300 قدمی و کمی پیاده روی نیز به دریای زیبای نزدیک هتل خواهید رسید که تفریح شما در کنار اقامت در این هتل همه چیز را برای یک سفر خوش محیا میکند.برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا با ما همراه باشید.

هتل Fidanka Houses آنتالیا،الفبای سفر

هتل Olympos Mountain Lodge

در امتداد یک جاده زیبا که به جنگل منتهی می شود، هتل Olympos Mountain Lodge که در زیر درختان کاج است نمایان می شود. این هتل توسط یک زوج که یکی از آنها وکیل و دیگری معمار است ساخته شده که صاحبان هتل هستند. شما میتوانید ترکیبی از جذابیت فرم بنای روستایی با جزئیات مدرن و امروزی مشاهده کنید. به عبارتی هتلی که دور تا دور آن جنگل سرسبز قرار دارد و در حال شیک و مدرن است. از تختخواب خود میتوانید از نمای بیرون لذت ببرید، در استخر هتل شنا کنید و یا در مسیر Lycian که در نزدیکی هتل قرار دارد پیاده روی کنید.

هتل Olympos Mountain Lodge آنتالیا،الفبای سفر

هتل پانسیون Mehtap آنتالیا

اگر شما برای اقامت در آنتالیا کمی وسواس دارید تا از امکانات رفاهی خوب استفاده کنید و در محلی با محیطی زیبا و آرامش بخش اقامت کنید بهترین انتخاب، هتل Mehtap Pansiyon است که به یکی از هتل های مورد علاقه شما در انتالیا تبدیل خواهد شد.

هتل کاله سمیمنا Kale/Simena هتل کوچکی است که در یک روستای دوست داشتنی قرار دارد. هتلی با نمایی مشرف به دریا که سقف آن شبیه به معبد مشهور Sunken میباشد. تراس چوبی رستوران هتل و گل ها و گیاهان دیدنی اطراف، همه چیز را برای اقامتی لذت بخش محیا کرده است. برای سفر به این شهر بلیط لحظه آخری آنتالیا را از الفبای سفر بخواهید.

هتل پانسیون Mehtap آنتالیا،الفبای سفر

هتل Olympos Lodge آنتالیا

اگر  به دنبال اقامت در محلی در نزدیکی ساحل هستید، هتل Olympos Lodge که در نزدیکی مسیر سیرالی قرار دارد بهترین گزینه میباشد. این هتل دارای دکوراسیون زیبا، باغی دیدنی، ساحل خصوصی و 13 کلبه ییلاقی است که همه و همه یک محیط جذاب و خاص را برای استراحت به وجود آورده اند. در دریا شنا کنید، در کنار ساحل آفتاب بگیرید و یا در زیر آلاچیقها و یا سایه درختان نوشیدنی و یا غذای محلی میل کنید و لذت ببرید.

هتل Olympos Lodge آنتالیا،الفبای سفر

هتل Tekeli Konakları آنتالیا

این هتل قبلا محل زندگی عثمان پاشا بوده که مورد بازسازی قرار گرفته است که بعدها به نام هتل Tekeli Konakları نام گذاری شد. این هتل بوتیک زیبا در نزدیکی بندر قدیمی آنتالیا قرار گرفته است و دارای 8 اتاق است که در کنار یک خیابان خلوت قرار گرفته و یک حیاط خلوت نیز دارد.

در این هتل شما دکوراسیون زیبای ترکی را مشاهده خواهید نمود از جمله سرامیک های کوتاهیا، پارچه های مبل رنگی زیبا و سقف اتاق نقاشی شده و بنای چوبی متشکل از چوب سدر.در رستوران کلاسیک هتل نیز میتوانید غذاهای خوشمزه محلی را میل کنید. برای رزرو هتل های خوب و ارزان آنتالیا با ما همراه باشید.

هتل Tekeli Konakları آنتالیا،الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt