کمی با شهر تِور  روسیه آشنا شوید

کمی با شهر تِور روسیه آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 دی ، 1398

کمی با شهر تیور روسیه آشنا شوید

تیور یکی از شهرهای روسیه است که در شمال غربی مسکو قرار دارد. با اینکه تیور شهر کوچکی است ولی محل جالبی است که تا یک گردش یک روزه را به آن اختصاص دهید. الفبای سفر شما را در این مسیر راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تِور یکی از شهرهای روسیه است که در شمال غربی مسکو قرار دارد. با اینکه تِور شهر کوچکی است ولی محل جالبی است که تا یک گردش یک روزه را به آن اختصاص دهید. الفبای سفر شما را در این مسیر راهنمایی میکند.

آشنایی مختصر تِور روسیه

تِور یک شهر قدیمی  قرون وسطیی روسیه است که در 180 کیلومتری شمال مسکو و در مجاورت رودخانه ولگا واقع شده است. این شهر سالهای خیلی دور برای پایتخت شدن با مسکو در رقابت بود.تِور قبلا پایتخت قرون وسطایی قدرتمند در دوران امپراطوری روسیه بود و نام آن از سال 1931 تا 1990 به عنوان Kalinin شناخته میشد. 

امروزه این شهر یک شهر مهم و غنی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی است.در ادامه الفبای سفر چند کاری که باید در تِور انجام دهید را به شما معرفی میکند. برای اطلاع از قیمت تور روسیه با ماه همراه باشید.



تیور روسیه،الفبای سفر
 باغ گیاه شناسی تِور 

با ورود به باغ گیاه شناسی تِور احساس میکنید که وارد یک باغ سلطنتنی شده اید. این باغ گیاه شناسی در ابتدای قرن 19 بخشی از یک صومعه بود. این باغ گیاه شناسی که به دانشگاه تِور تعلق دارد در حال حاضر 350 گونه از گیاهان، گل ها، درختان و درختچه ها را در بر می گیرد که در سال 25000 بازدید کننده جذب آن می شود.

علاوه بر اینکه این باغ یک بنای تاریخی باستان شناسی است، به عنوان یک مکان تاریخی، فرهنگی و میراث طبیعی ارزشمند نیز محسوب میشود. 

باغ گیاه شناسی تیور روسیه،الفبای سفر

بناهای مذهبی تاریخی

مسلما تنها تاریخچه و طبیعت تِور نیست که جالب است بلکه این شهر دارای یک میراث مذهبی غنی است که عمدتا به شاخه ارتدکس مسیحیت مرتبط است. به طور مثال از کلیسای مقدی سنت مایکل Church of St. Michael of Tver دیدن کنید. این کلیسا نمونه ای از معماری سنتی است. یا میتوانید از صومعه Orshin Voznesenskiy دیدن کنید که دارای طراحی معماری باشکوهی میباشد. برای سفر به پایتخت روسیه، بلیط پرواز مسکو را رزرو کنید. 

صومعه Orshin Voznesenskiy تیور روسیه،الفبای سفر

 پل زیبای ولگا

تِور همچون سایر شهرهای پر جمعیت روسیه یکی از بزرگترین روخانه های این کشور یعنی رودخانه ولگا را در خود جای داده است. چشم انداز بی نظیر اطراف این رودخانه تنها زیبایی رودخانه ولگا نیست که میتوانید آنها را ببنید بلکه میتوانید از روی قدیمی ترین پل شهر ولگا Starovolzhskiy عبور کنید. 

قدمت این پل به قرن نوزدهم میرسد و یادبود نهایی تاریخ شهر تِور زمانی که یک شهر صنعتی بود میباشد، به ویژه هنگامی که تصور کنید که اکثریت ساکنان این شهر که در 200 سال گذشته زندگی کرده اند، احتمالا در سراسر این پل قدم می زدند. 

پل Starovolzhskiy تیور روسیه،الفبای سفر

غذاهای سنتی روس

تِور و در کل کشور روسیه یک مقصد عالی برای گردشگری غذایی است. در تِور 2 رستوران مشهور وجود دارد که با شیوه های مختلف  منحصر به فرد خود غذاهای روسی را طبخ و سرو میکنند. کافه Manilov یکی از آنها است که غذاهای متنوع سنتی روسی خوشمزه ایی را سرو میکند.

Gubernator یکی از رستورانهای لوکس تِور است که با یک منوی خلاقانه و متنوع که با غذاهای جمهوری شوروی سابق، منطقه قفقاز و  تعدادی از کشور های اروپایی از میهمانان خود پذیرایی میکند. 

رستوران Gubernator تیور روسیه،الفبای سفر

کاخ Putevoy Dvorets 

شاید از بیرون، کاخ Putevoy Dvorets از نقاط دیدنی روسیه، زیاد پر جلال و شکوه به نظر نرسد مخصوصا اگر قبلا از برخی از جاذبه های توریستی خارق العاده مسکو و سن پترزبورگ دیدن کرده باشید. با این حال، معروف ترین بنای تِور دارای پیشینه ای چشمگیر است. 

به این معنی که این محل در قرن 18 میلادی استراحتگاه مشهور تراز روسیه یعنی کاترین کبیر بود که در سفرهای خود در بین دو شهر بزرگ روسیه در این محل اقامت میکرد. امروزه این کاخ دارای گالری هنری است که شاید برای دیدن این بنای تاریخی شما را مصمم تر کند. 


کاخ Putevoy Dvorets تیور،الفبای سفر
موزه Muzey Tverskogo Byta

موز Muzey Tverskogo Byta museum موزه سماور و چای روسیه است. با اینکه روسیه زیاد با چای شناخته شده نیست ولی در این موزه با طعم و تاریخچه چای روسیه آشنا خواهید شد. در این موزه نمایشگاه های چای روس برگزار می شود و در مورد تاریخچه چا  و چگونگی دم کردن آن و همچنین اطلاعاتی در مورد مصرف چای در روسیه به طور کلی وجود دارد. در این نمایشگاه همچنین میتوانید چای روسی بنوشید و یا بخرید. 

موزهMuzey Tverskogo Byta تیور روسیه،الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt