5 هتل نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

5 هتل نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1402

5 هتل نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

 افراد زیادی هستند که برای سفر به آمریکا و گرفتن ویزای این کشور به شهر آنکارا ترکیه سفر می کنند. الفبای سفر شما را راهنمایی می کند تا در طول سفر خود در کدام هتل ها که در نزدیکی سفارت آمریکا قرار دارد اقامت کنید.

1. هتل ریکسوس گرند آنکارا rixos grand ankara 

در سفر به آنکار پایتخت کشور ترکیه اگر قصد گرفتن ویزای آمریکا را دارید و به دنبال هتل لوکس هستید به شما هتل پنج ستاره ریکسوس گرند را پیشنهاد می کنیم. این هتل با امکانات لوکس و مدرن درست روبه روی سفارت امریکا قرار دارد که با وجود چنین فاصله ی نزدیکی، بهترین انتخاب برای اقامت کردن و گرفتن ویزای آمریکا است.

هتل ریکسوس گرند آنکارا نزدیک استگاه مترو ، پارک کوگولو و مراکز خرید حلمی تونالی قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای 215 اتاق است که از خدمات و امکانات رفاهی خوبی بهره مند هستند. برخی از اتاق های این هتل دارای چشم انداز مشرف به مجلس ، سفارتخانه ها و وزارتخانه های آنکار می باشد. برخی از امکانات هتل شامل روم سرویس 24 ساعته، حمام ترکی و سونا،باشگاه ورزشی، رستوران و کافی شاپ مختلف با سرو انواع غذاهای بین الملی، اینترنت وای فای رایگان، استخر سرپوشیده و سرباز و.. است که در تور آنکارا می توانید از آنها استفاده کنید.

هتل ریکسوس گرند-آنکارا-الفبای سفر

2.هتل الیت پالاس آنکارا Elit Palas Hotel

هتل الیت پالاس آنکارا در مرکز شهر قرار گرفته است و یک هتل 4 ستاره می باشد. این هتل یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت آمریکا است که تنها 6 دقیقه با آن فاصله دارد.این هتل دارای 35 اتاق است و اتاق های آن دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون کابلی، حمام خصوصی، گاوصندوق، سشوار و... می باشد.

 مسافران می توانند در رستوران و کافی شاپ این هتل غذای مورد نظر انتخاب کنند، در باغ قدم بزنند و یا نوشیدنی بنوشند. اينترنت در لابي، خشکشویی، کارکنان چند زبانه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق خانواده، سالن ملاقات، تاکسی سرويس از دیگر
امکانات هتل الیت پالاس آنکارا می باشد.

 هتل الیت پالاس-آنکارا-الفبای سفر

بهترین گردش را در آنکارا تجریه کنید

3.هتل بست آنکارا Best Hotel Ankara

هتل بست آنکارا که در مقابل سفارت آنکارا در ترکیه قرار دارد یکی دیگر انتخاب های شما برای اقامت و اخد ویزای امریکا است.این هتل 4 ستاره خدمات خوبی را برای مسافران خود فراهم کرده که از میان آنها می توان به تلویزیونLCD، وای فای رایگان، حمام های مدرن، سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی اشاره کرد.

مسافران همچنین می توانند از خدماتی همچون باشگاه مجهز، خشکشویی، صبحانه مفصل در بوفه هتل، صندوق امانات، استخر سرپوشیده و صرف غذاهای بین الملی و ترکی در رستورانهای هتل بهره مند شوند.هتل بست آنکارا همچنین تا برخی از جاهای دیدنی آنکارا فاصله کمی دارد و در فاصله 300 متری آن چندین ایستگاه اتوبوس قرار دارد.

هتل بست-آنکارا-الفبای سفر

4.هتل هیلتون سا آنکارا Ankara HiltonSA

هتل هیلتون سا آنکارا یک هتل 5 ستاره است و 309 اتاق دارد. این هتل از دیگر هتلهایی است که تنها 10 دقیقه با سفارت آمریکا فاصله دارد و گزینه مناسبی محسوب می شود.این هتل دارای استاندارد جهانی بوده و مسافران می توانند از امکاناتی همچون صندوق امانات، سرویس اتاق 24 ساعته، اینترنت وایرلس، سشوار، حمام لوکس، چای ساز، حمام تخت نوزاد، تلفن، باربکیو و... بهره مند شوند. 

 مسافران هتل هیلتون سا آنکارا می توانند در کافی شاپ این هتل قهوه یا چای بنوشند، در باشگاه ورزشی ورزش کنند، از سونا و جکوزی استفاده کنند، در تراس هتل غذای ترکی میل کنند، همچنین داخل سالن زیبایی، یک آرایشگاه و یک گلفروشی  نیز در داخل هتل قرار دارد. ( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما الفبای سفر را دنبال کنید.)

 هتل هیلتون سا-آنکارا-الفبای سفر

5. هتل هالیدی این آنکارا Holiday Inn Ankara

هتل هالیدی این آنکارا که در چند قدمی سفارت آمریکا در آنکارا قرار دارد یک هتل 4 ستاره است که می توانید در آن اقامت داشته باشید.این هتل 83 اتاق دارد و با امکاناتی همچون یک تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت ، تهویه مطبوع ، چای / قهوه ساز ،  حمام خصوص یک تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت ، تهویه مطبوع ، منوی بالش ، چای / قهوه ساز ، یک حمام خصوص پذیرای مسافران خود می باشد.

سرو 3 وعده غذایی متنوع، اینترنت وایفای رایگان، خدمات رزرواسیون 24 ساعته، باشگاه تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی،  نگهداری بچه، فروشگاه، سالن کنفرانس و صندوق امانات از دیگر امکاناتی است که برای مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین این هتل تا مراکز دیدنی آنکارا فاصله کمی دارد.

هتل هالیدی این-آنکارا-الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt