در آنکارا تفریحات رایگان داشته باشید

در آنکارا تفریحات رایگان داشته باشید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1402

در آنکارا تفریحات رایگان داشته باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شاید تفریحات و جاذبه های آنکارا به اندازه استانبول زیاد و متنوع نباشد اما به اندازه چند روز تفریح و گردش دارد تا شما را شاد و راضی نگه دارد. الفبای سفر تعدادی از تفریحات رایگان این شهر را به شما معرفی میکند.

کشف منطقه کیزیلای Kızılay

منطقه کیزیلای آنکار یکی از پر جنب و جوش ترین محله های آنکارا میباشد. یک محله سرزنده که برای تفریح و گردش انتخاب مناسبی است. در این منطقه از شهر میتوانید در کتاب فروشیها گشتی بزنید، در کارانفیل سوکاک قدم بزنید به پارک مشهور گوون Güven Park بروید و یادبود معروف گوون را که هنر دست یک معماری اتریشی بوده که آن را در سال 1935 ساخته را از نزدیک در تور آنکارا پائیز دیدن کنید.

منطقه کیزیلای آنکارا،الفبای سفر

قدم زدن در پارک بوتانیک Botanik Park

آنکارا پارک های زیادی برای کشف کردن و قدم زدن و یا ریلکس کردن دارد، اما پارک گیاه بوتانیک Botanik Park در یک محله مسکونی قرار گرفته و فضای دنج و آرامی دارد.

اگر به دنبال محل آرامی برای ریلکس کردن و دوری از هیاهوی شهر هستید پیشنهاد میکنیم در این پارک کوچک و دوست داشتنی که در نزدیکی برج آتاکوله معروف قرار دارد قدم بزنید و از محیط آن در تور ارزان آنکارا لذت ببرید.

پارک بوتانیک آنکارا،الفبای سفر

تماشای قلعه آنکارا Ankara Castle 

در نزدیکی بخش قدیمی این شهر شما قلعه آنکارا را پیدا خواهید کرد که می توانید بدون پرداخت هزینه از آن دیدن کنید. با وجود این که تاریخ ساخت این قلعه ناشناخته است، شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می دهد که امپراطوریها در دوره های مختلف زمانی از جمله رومی ها و عثمانی ها از این قلعه استفاده میکردند.

قلعه آنکارا همچنین یک مکان عالی برای تماشای غروب آفتاب است، بنابراین یک ایده خوب است که برای لذت بردن از چشم انداز این شهر در تور لحظه آخری آنکارا در موقع غروب خورشید از این محل دیدن کنید.

قلعه آنکارا،الفبای سفر

دیدن بازار سامان Samanpazarı

یکی از جذابترین محله های آنکارا بازار سامان Samanpazarı است. برای لذت بردن و تفریح کردن از این منطقه حتما لازم نیست که چیزی بخرید. این بازار یک بازار روباز است که در خانه های تاریخی عثمانی قرار دارد که میتوانید اجناس جورواجور مانند فرش و مغازه های عتیقه فروشی را مشاهده کنید.همچنین سعی کنید بازدید از پرینچیک خان یکی از عتیقه فروشیها که در دو طبقه با مغازه های جالب است را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما با ما همراه باشید.

بازار سامان آنکارا،الفبای سفر

بازدید مسجد قوجاتپه Kocatepe Mosque

مسجد قوجاتپه به دلیل بزرگی و معماری خارق العاده بنای بسیار چشمگیر و باشکوه ایی است. این بنای تاریخی در بین سالهای 1967 تا 1987 میلادی بنا شده و دارای گنجایش 24 هزار نفر نمازگزار است. برای تماشای این مسجد بهتر است که در شب از آن دیدن کنید چرا که جلال و شکوه آن در میان نورها و تاریکی بیشتر مشخص میشود.

مسجد-قوجاتپه آنکارا،الفبای سفر

مشاهده مقبره آنیت کبیر Anıtkabir

مقبره مصطفی کمال آتا تورک (بنیانگذار و اولین رئیس جمهور کشور ترکیه) با معماری حیرت انگیزش یکی از مناطق توریستی برجسته آنکارا به شمار میرود. این بنای توسط سنگهای مرمر و تراورتن ساخته شده  که در سال 1953 ساخت آن به پایان رسید.این مقبره در مجاورت پارک صلح قرار گرفته که بازدید از آنها رایگان است. برای ررو هتل های آنکارا الفبای سفر را دنبال کنید.

مقبره آنیت کبیر آنکارا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt