تبدیل قلعه قرون وسطیی در رم به هاستل

تبدیل قلعه قرون وسطیی در رم به هاستل

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 تیر ، 1398

تبدیل قلعه قرون وسطیی در رم به هاستل

در نزدیکی روم و در مجاورت دریا، قلعه ای قرون وسطی قرار دارد که به هاستل تشکیل شده که به محبوبیت زیادی در بین توریستها دست یافته است. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در نزدیکی روم و در مجاورت دریا، قلعه ای قرون وسطی قرار دارد که به هاستل تبدیل شده که به محبوبیت زیادی در بین توریستها دست یافته است. در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

قلعه سانتا سِوِرا اقامتگاه قرون وسطیی

در ۵۰ کیلومتری شهر رم پایتخت ایتالیا و در نزدیکی ساحل زیبا، قلعه ای تاریخی به نام قلعه سانتا سِوِرا Santa Severa Castle قرار دارد که قدمت آن به قرون وسطی میرسد. این قلعه در قرن 14 ساخته شده و در قرون 16 و 17 در آن تغییراتی ایجا شد. این قلعه حدود 4 سال مورد بازساری قرار گرفت و در حال حاضر با سه موزه خود درهای خود را به سوی عموم گشوده است.

با پرداخت 8 یورو میتوانید از موزه های این محل بازدید کنید و همچنین از برج دیده بانی آن بالا رفته و نمای اطراف را تماشا کنید. همچنین رویدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌های هنری در قلعه سانتا سِوِرا برگزار میشود که منجر شده که هر ساله 50 هزار نفر از این قلعه و موزهایش بازدید کنند. به همین دلیل در تابستان سال گذاشته قسمتی از این قلعه تبدیل به هاستل شده که دارای چشم انداز زیبای رو به دریا نیز میباشد. برای اطلاع از قیمت سایر هاستلهای دنیا، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.

قلعه سانتا سِوِرا ایتالیا،الفبای سفر

برای تماشای این قلعه قدیمی و یا اقامت در آن از ایستگاه راه‌آهن مرکزی رم (رُما تِرمینی) به ایستگاه کوچک سانتا سِوِرا بروید و از آنجا با 15 دقیقه پیاده روی به قلعه سانتا سِوِرا خواهید رسید.در مورد قسمتی از این قلعه که به هاستل تبدیل شده است باید گفت که اتاقهای به صورت ابعاد یک‌تخته، دوتحته، سه‌تخته و چهارتخته بوده و همچنین اتاقهای خصوصی میباشد، همچنین مسافران میتوانند از امکانات رفاهی این محل بهره مند شوند.قلعه سانتا سِوِرا با اقامتگاه‌های B&B تنها فرقی که دارد این است که در این قلعه صبحانه سرو نمی‌شود ولی میهمانان می‌توانند از آشپزخانه اشتراکی برای طبخ غذا استفاده کنند.

گردشگرانی که در این هاستل اقامت می‌کنند میتوانند در کنار ساحل بی نظیر این محل قدم بزنند، آفتاب بگیرند و با بازدید از موزه های و برج دیده بانی و حیاط آن حال و هوای آن دوران تاریخی را از نزدیک لمس کنند. برای یک‌شب اقامت در اتاق خصوصی یک‌تخته این قلعه باید ۵۵ یورو بپردازید. شما نیز با رزرو تور اروپا میتوانید در این هاستل اقامت متفاوتی داشته باشید.

قلعه سانتا سِوِرا ایتالیا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt