بهترین رستورانهای مخصوص گیاه خوارن بدروم

بهترین رستورانهای مخصوص گیاه خوارن بدروم

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 تیر ، 1398

بهترین رستورانهای مخصوص گیاه خوارن بدروم

بدروم با توجه به موقعیت قرارگیریش که در نزدیکی دریا قرار دارد رستوانهای دریایی متنوعی دارد. ولی افرادی که گیاه خوار هستند نیز میتوانند در رستورانها خاص غذاهای مخصوص خود را میل کنید.الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بدروم با توجه به موقعیت قرارگیریش که در نزدیکی دریا قرار دارد رستورانهای دریایی متنوعی دارد. ولی افرادی که گیاه خوار هستند نیز میتوانند در رستورانها خاص غذاهای مخصوص خود را میل کنند.الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

رستوران Meryem Ana  

رستوران Meryem Ana Mantı ve Gözleme Evi با سرو غذاهای خانگی در نزدیکی مارماریس قرار گرفته است. غذاهای این رستوران با مواد تازه و به روز تهیه میشود.انواع غذاهای مخصوص گیاه خواران مانند خوارک لوبیا با برنج، لوبیا سبز پخته شده با روغن زیتون، کوکوی سبزیجات، دلمه و کلم پخته در این محل برای مشتریان تور مارماریس تابستان 98 سرو میشود.

این رستوران به سبک کافه تریا است و شما میتوانید قبل از اینکه بر روی صندلی خود بنشینید غذای مورد نظر خود را از روی صفحه نمایش انتخاب کنید. پیشنهاد میکنیم گزلمه( نان خمیری مانند کرب که با پنیر، اسفناج، سیب زمینی و سبزیجات مختلف پر شده) را حتما امتحان کنید.

رستوران Meryem Ana Mantı ve Gözleme Evi مارماریس،الفبای سفر

رستوران Saf Kitchen بدروم

هتل LifeCo بدروم یک هتل بسیار محبوب است که بر سلامتی و شیوه زندگی سالم و گیاه خواری تمرکز دارد. این هتل که در نزدیکی یکی از خلیج های زیبای بدرو قرار دارد یک رستوران دارد که به غیر از میهمانان هتل گردشگران میتوانند برای خوردن غذای گیاهی به آنجا بروند.

غذاهای این هتل سالم و مغذی بوده و از گیاهان تازه تهیه و طبخ میشود.در رستوران Saf Kitchen میتوانید انواع سالاد ها و سبزیجات و آبمیوه های سالم و طبیعی که کاملا گیاهی هستند را سفارش دهید.

رستوران Saf Kitchen بدروم،الفبای سفر
رستوران Mozaik Bahçe بدروم

این رستوران بهترین رستوران گیاهخواری منطقه فتحیه است که یک رستوران مجلل و دوست داشتنی است که انواع غذاهای جنوب شرقی ترکیه به ویژه  منطقه هاتای ، غذاهای عربی، ارمنی و فرانسوی را ارائه میدهد. این رستوران در یک حیاط زیبا با آباژورهای ترکی که صنایع دستی ترکیه است نورانی شده واقع شده است. این رستوران در فاصله کمی از خیابان اصلی قرار گرفته است.

در رستوران Mozaik Bahçe حتما قارچ، فلفل و سالاد گردو، زیتون و سالاد سیب زمینی تازه، سالاد بادمجان با فلفل گریل شده با ماست و نان لواش گرم را امتحان کنید. برای تابستان نیز برای نوشیدنی لیمدناد خنک و همچنین شیرینی کونفه که نوعی شیرینی خاورمیانه است  را در تور بدروم تابستان 98 است را توصیه میکنیم.

رستوران Mozaik Bahçe بدروم،الفبای سفر

رستوران Canan Ev Yemekleri بدروم

یکی دیگر از مکانهایی که در آن میتوانید غذاهای خانگی ترکی را امتحان کنید رستوران Canan Ev Yemekleri است که در مرکز بدورم قرار گرفته و با غذاهای گیاهی خوشمزه از میهمانان خود پذایرایی میکند. روز خود را خوردن امات منه من  menmen (تخم مرغ با فلفل خرد شده و گوجه فرنگی) شروع کنید و برای ناهار نیز سوپ عدس یا گوجه فرنگی، ماکارونی با سس گوجه فرنگی یا سالاد های مختلف را انتخاب کنید. 

اگر میخواهید غذای خانگی ترک را امتحان کنید، از میان غذای گیاهخواری مانند خوراک بادجان و گوجه فرنگی، لوبیای سبز پخته شده در سس گوجه فرنگی و یا خورشت لوبیا سفید همراه با برنج یا بلغور یا Canan که با قارچ تهیه شده و دسرهای خوشمزه را سفارش دهید. برای رزرو بلیط هواپیما بدروم ما را همراهی کنید.

رستورانCanan Ev Yemekleri بدروم،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt